Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En weer twee nieuwe die er gaan komen:
05357 Opel Ascona 400, Rallye Monte Carlo 80′, #11, A.Kulläng/B.Berglund
05358 Opel Ascona 400, Rallye San Remo 81′, #6 3.rd, A.Fassina/R.DalpozzoOok al had hij het wel gehad was het denk ik nog heel lastig geworden, want hoe krijg je toestemming van al
die gebruikers om hun gegevens aan jou over te doen ?26 oktober 2011 om 16:56 In reactie op: er zijn nog mensen met een hart op de juiste plaats #17931245Werd overreden, lieten ze gewoon langs de kant van de weg liggen, toen nog een auto er over, toen liepen er nog een aantal mensen langs die niets deden, en toen pas greep er iemand in !!!
Het programma van Holden heeft steeds minder Opel’s, in het verleden kende we de Holden Barina (Corsa), Holden Astra, Holden Zafira en de Holden Vectra en de Holden Combo.
Maar hier is niet veel meer van terug te vinden alleen de Combo wordt door gevoerd door Holden.
Holden heeft nu voor kleine modellen o..a Chevrolet als leverancier zo als de Spark, Cruze en EpicaMet Safari op een ipad werkt het prima, dus zou dan ook op een iphone moeten werken.
Zijn de gelijke ios versie’s zover ik weet.Weinig kans die bestaan niet meer, het vitesse van nu is een ander bedrijf.
Rechten van de Ascona liggen nu bij Sunstar zij brachten ook de laatste Ascona 400 modellen in 1:43 uit met de mal van Vitesse.Volgens RTL Rally report 40 auto’s aan de start, helaas ging blijkbaar hun camera kapot want in het verslag kwamen net 8 auto’s voor, wel toevallig dat het allemaal sponsers waren van RTL en vriendjes.
Ik snap het allemaal wel, maar het is zo jammer dat we de jongens buiten de top 8 nooit zien.Inderdaad dat is zo zie ook hier het andere topic over een tweede auto verzekeren.
Volgens mijn tussen persoon blijft het wel opletten en toch een risico als je de twee auto’s op 1 naam zet, stel dat je op je eerste auto de maximale no-cliam hebt, bij de tweede auto krijg je (beding je) een flinke korting omdat jij die hoge no-claim hebt, Vervolgens rijdt je vrouw en een jaar 3x schade met de tweede auto, dan kan een verzekering ipv een trede uit je no-claim te halen de no-claim opheffen en/of eisen dat de auto opnaam van je vrouw komt en je dus meer premie gaat betalen of zelfs heel vervelend gaan doen over het uitkeren van de schade.
Meer kilometers op een ander merk benzine lijkt me iets van tussen de oortjes.
Zag een tijdje terug een stuk over benzine soorten als Fuelsave van Shell,
tja wat duurder maar je kwam dan ook een paar honderd meter verder dan met de gewone benzine……
en dat was op een test baan, in het normale verkeer zou je het totaal niet merken.Er is 1 merk benzine waar mijn Astra G 1.8 16v geen vreindjes mee is, en dat is Tango benzine.
Als ik dat tank daar gaat iedere keer het beroemde oranje lampje op het dashboard branden,
één keer merk bezine erin en weg is het probleem tot dat je er weer Tango in gooit,
heel vreemd, arme benzine soms ?Ik rij nu al zo’n 10 jaar met een G met de eerste 1.8 16v nog nooit een probleem mee gehad.
Dit is niet zo maar nummer 3 dit is de special voor Cars en Co gemaakte versie.
Nummer 4 is ook in aantocht
Gelukkig is er wel wat van Minichamps maar geen Kadett’s en dat klopt die staan al een hele tijd voor het laatste kwartaal van 2011 in de lijst, al is het afwachten of het echt gaat gebeuren.
Het is een lastige tijd voor de miniatuur merken doormaken, mensen letten op hun centjes.
Bij komend probleem voor de model merken die Opel voeren, is de enorme lijst aan Opel miniaturen die via de tijdschriften serie’s komen, dit jaar bijna 30 stuks en volgend jaa rook weer iedere 2 weken een nieuw Opel miniatuur.Oke dan kun je terecht op http://www.opelclub.nl die hebben ook een forum.
Niet alle Astra G Sport uitvoeringen hadden – elektrische spiegels – eletrische ramen voor.
Mijn Astra G Sport uit 1999 heeft dat niet.
Daar moest je eerst een elektrisch pakket voor aanschaffen van rond de 3.000,- guldens.Ik rij mijn G naast een H alle twee een 1.8 16v maar de G is toch veel meer een smijt bak als de H.
En inderdaad de H heeft snel last van piepende banden bij het wat steviger bochten werk.Over welk forum hebben jullie het want het forum van Historie Opel Club draait nu steeds, alleen op een nieuwe plek
Dat ligt er maar hoe oud die Opel is die je nu rijdt, Opel blijft niet jaar in en jaar uit hun “magazine” sturen.
En je kunt hem ook via Opel Duitsland, op internet lezen, en er is zelfs een IOS versie voor de Ipad en Iphone.De beheerder van het forum moet zich aanmelden voor TouchBB dan krijgt die een php bestand via mail toegezonden, dat plaatst hij dat in de root van het forum, en dan kunnen de gebruikers via de e.v.t gratis app het forum benaderen en gebruiken.
tapatalk is mooi maar voor een forum beheerder volgens mij nogal duur, gratis is TouchBB 1 php bestand in de root van het forum en het werkt.
24 september 2011 om 16:51 In reactie op: BEHEERDERS HULP HARD NODIG: Men wil 36 uur terug kijken !!! #17922483De optie toon ongelezen berichten is niet wat jullie willen ?
Het zijn modellen die meestal uithuize van IXO komen en soms bij Norev.
Ze zijn over het algemeen best aardig, ze kosten in de landen waar ze uitkomen tussen de 13 en 19 euro dus kijk wel een beetje uit wat je er voor betaald, op de beurs in Houten vindt je vaak tafels vol van deze tijdschrift serie modellen.
Van 5 tot 40 euro al dan niet Opel.Tja en helaas is er binnen de Duitse Opel Collection ook nog geen Ascona C te verwachten, maar daar zijn nog 11 plekjes vrij dus wie weet dat in 2013, maar dan zal de NEO er toch wel zijn hoop ik.
Het gaat denk ik even duren bij de volgende Opel modellen die uitgelevert worden zit niet de Ascona wel de Senator.
6 september 2011 om 12:16 In reactie op: Fout laden pagina General Error SQL ERROR [ mysqli ] #17915595Zie in de status balk ook steeds iets voorbij schieten iets met http://data.trc” onclick=”window.open(this.href);return false;
Forum regels:
Het is ten alle tijden en zonder uitzondering verboden om
– Te vloeken, schelden en/of te discrimineren.
– Het verkopen/aanprijzen van wapens, drugs, illegale software (bijv TIS of EPC)of andere bij de wet verboden artikelen.
– uiteraard ook het linken naar dit soort websites is niet toegestaan. -
AuteurBerichten