Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
Deelnemer[rquote=1917245&tid=120646&author=GlennGSI]die audi valt toch nog wel weer klaar te maken ?[/rquote]Ja voor rotonde rijden.
En nee ik wil geen 4×4 is niet spannend als ik wat verander aan de aandrijving van de kadett dan wordt het achterwielaandrijving met midden motor.Andre Botter
Deelnemer[rquote=1915497&tid=120646&author=nl-tuning]blijft eeuwig zonde!! was heerlijk snel;)[/rquote]Hij was zeker mooi.
Maar niet snel genoeg:DAndre Botter
DeelnemerVandaag heb ik de auto opgehaald bij het politie depo.
Motorblok is 20cm naar achteren geschoven maar sterk is zo’n RS4 wel.
En de politie is ook echt slim de telefoon van die gozer lag er nog in en ook de sleutel van de gestolen audi A4 lag er ook nog in.
Lekker bijdehand kon ik weer langs het politiebureau om het af te geven.

Andre Botter
DeelnemerDit was mijn RS4:hmmz
http://www.mediatv.nl/nieuws/5801/Chaos_na_aanrijding.htmlAndre Botter
DeelnemerGraag gedaan:D
En ja 6uur werk had ik niet op gerekend maar is wel een pracht pijpje geworden:P:kewlpics:kewlpicsAndre Botter
DeelnemerOp nieuw afstellen voor een LEH turbo is onzin maar die discussie is er al vaker geweest.
Het kan wel meer vermogen opleveren als je het bij de goeie laat doen.
Maar het hoeft niet.Andre Botter
DeelnemerIk heb vandaag even de hele motor uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet.
Alles zag er nog super uit.
Dus ik zet het blok er weer in en dan zien we wel.
En dan kan ik als ik weer tijd heb een nieuw 2.2 of zelfs 2.4 blok bouwen.
En voor het 2.4 blok moet ik drijfstangen laten maken:DAndre Botter
DeelnemerDe motor loopt nog steeds niet sterker nog ik heb net het hele blok er uit gehaald.
Ik liet de olie er uit lopen en dat zag er uit als ruwe olie:o
Dus ga ik eerst de hele zooi uit elkaar halen en misschien gelijk een nieuw 2.2 blok bouwen.:DAndre Botter
DeelnemerDe nieuwe extra sterke 1.9mm dikke koppakking is binnen.
Hij is gelukkig 1 tiende dikker dus blijft de compressie het zelfde:DEn nou moet ik wel zeggen dat het hele 402events is over genomen dus moeten ze er nog even aan werken de volgende keer gaat het hopelijk beter.
Andre Botter
DeelnemerHet spulletje is toch wel aardig heet geweest de kop moest 0.2mm gevlakt worden:oik hoop dat de zuigers geen schade hebben maar dat merken we wel als hij weer draaid:hmmz
En anders hebben we echt weer wat te doen.Andre Botter
DeelnemerNou het was me het weekje wel :puke
Zaterdag nog snel de voorspoilers gemaakt die ik dan nog niet mag gebruiken ook:swear
De nacht voor Time Attack maar 4uur geslapen.
En kom je in Assen aan sta je een halfuur voor de poort te wachten:swear
Dan moet je nog de spoilers monteren enz en dan de keuring die veel te laat gebeurt.
Dan moet je de transponder nog halen waar weten ze zelf niet eens:sleeping
Dan de deur stikkers nog regelen en dan weten ze niet welk nummer je moet hebben:hmmz
Ik had er niet veel zin meer in en weet nog niet zeker of ik er mee door ga.
Het kost een hoop geld al snel 500euro als er niets kapot gaat en ik verdien er niets mee.
De dag werd dank zij jullie die er waren en de mede coureurs toch nog de moeite waard.
Bij deze bedankt daar voor:wors
En we waren om 21uur pas thuis ik moest onderweg nog een astra turbo helpen maar helaas moest hij afgesleept worden.
Hij had mis geschakeld toen hij een wedstrijdje met een Skyline deed.
Dus die staat ook hier, waarschijnlijk een paar kleppen krom.En de schade van de motor valt erg mee alleen de koppakking is kapot dus morgen rijd hij weer:D
Het was een stalen pakking maar geen origineel opel:cry dus dat doen we maar niet meer.Andre Botter
DeelnemerJe kan hem met schuurpapier wel iets af schuren.
Andre Botter
Deelnemer[rquote=1899500&tid=120646&author=kadett4x4]je moet ook wel rust hebben op zijn tijd, anders val je straks onder het rijden in slaap.
Veel plezier zondag, en hou hem heel.
Mail je bij de afspraak ook even je adres mee, dan hoef ik niet heel lekkerkerk af te rijden:Dgroeten.[/rquote]Gewoon de zwarte strepen op het asfalt volgen:D
Andre Botter
Deelnemerspoilers komen er toch niet op ik heb er geen tijd meer voor en ook even geen zin.
Ik wilde het vanavond af maken maar kwam er achter dat het inlaatspruitstuk verstevigt moest worden.
Dus heb dat vanavond (vannacht) gedaan:D
Zo nu maar eens naar bed om 6uur gaat de wekker weer:cryAndre Botter
DeelnemerNou we zijn weer bezig met nog extra aanpassingen voor de Time Attack.
Mensen die niet van spoilers op een kadett houden moeten nu maar even niet verder kijken:D
Ze zijn wel weer afneembaar hoor:P
Maar we hebben druk op de bandjes nodig.

Andre Botter
Deelnemer[rquote=1897710&tid=120646&author=Jerk]Goed bezig Andre :wors
Ik bel je binnenkort een keer voor de turbo erop te schroeven bij mij :thumbup
Mijn vrouwtje is bevallen dus geen stress dat de auto bij jou staat en het vrouwtje weeen krijgt ;)
Ik mag dan wel niet rijden vanwege een nekhernia maar een vriend wilde wel rijden [/rquote]Zo da’s niet fijn man beterschap in ieder geval.
En de turbo bouwen we er binnenkort wel even op.Andre Botter
DeelnemerBen er net achter gekomen waarom het afstellen niet lekker ging er zat een gat in de silicone slang net na de turbo.
Ik hoop dat ik van de week nog even bij Klasen op de bank kan om nog even een keer af te stellen voor de zekerheid en misschien een PKtje extra:PEn hij lekt ergens olie als ik hoge toerentallen draai gisteren 19-03 een tijd lopen zoeken waar en er achter gekomen dat de oliepomp kering waarschijnlijk de oorzaak was.
Dus s’avonds de kering vervangen.
Vandaag proef gereden en wat denk je weer olie:swear
Auto weer op de brug alles schoongemaakt en daarna de motor op 6500 toeren laten draaien en ja hoor weer olie bij de pomp vandaan.
Is de nieuwe kering er dus uit gekomen:swearhij ging er ook wel erg makkelijk in.
Morgen kijken voor een nieuwe:agentAndre Botter
DeelnemerZo gisteren wezen afstellen.
Ging op de heen weg niet echt goed, trok hem 30km voor de eind bestemming even door 250kmh+ even later display dashboard weg meters in de stress:swear
Ik een parkeerplaats op is de multiriem aan barrels.
Gelukkig was er nog een helft heel en blijven hangen bij de oliepomp dus die er weer omheen gelegd en het laatste stuk rustig door gereden.
Bij klasen aan gekomen een nieuwe riem er op en de grote injectoren er op.
Dan de dynojet bank op de eerste run zonder wijziging aan de software al 40pk meer en met eind resultaat 470pk:D
Minder dan wat ik wilde maar de C20LET computer kan niet meer aan dat wordt dus toch maar een nieuw vrijprogrameerbare.
En de pierburg pomp is niet groot genoeg dus komt er morgen dus een MF big one onder de Kadett:o
Andre Botter
DeelnemerJe kan het stekkertje ook makkelijk uit elkaar halen en opnieuw solderen ik houd het liever origineel:cool:
Het ziet er mooi ingebouwd uit:thumbupAndre Botter
Deelnemereven met een druk meter in de auto kijken of hij zijn druk nog haalt of de wastegate doos strakker zetten.
Andre Botter
DeelnemerIk moet ze nog inremmen maar hij remde wel al erg hard:D
En Nick die gaskabel is al niet meer die van jou:P
Andre Botter
DeelnemerJa ik ga het wel redden denk ik.
Het is hier een beetje erg druk zaterdag leek het hier wel een parkeergarage:o alleen kwamen ze niet alleen om te parkeren:DEn de new kids manta staat hier ook nog met wat problemen en ik moet er een andere motorkabelboom in zetten en aanpassen.
En met de nieuwe setup van de kadett zat het ook niet echt mee.
De gasklep die ik gebruik bleek niet zo’n goeie keuze hij ging andersom open en de sensor gaf ook pressies andere waarden 100% als hij dicht staat en 0% open.
Dus moest ik hem helemaal ombouwen.
En er waren nog wel een paar dingen:swearMaar goed hij doet het weer en gelijk even het nieuwe maar wel hobbelige asfalt op de dijk even uitgeprobeerd:D
Maar goed hier zijn dan de:kewlpics





En donderdag gaan we hem afstellen:PAndre Botter
DeelnemerGewoon een 60mm gasklep en pijp 55mm binnen diameter de aan sluiting van de interkoeler zijn ook 55mm binnen.
Als je een dikke 63mm pijp monteert is alleen maar volume wat je weer moet vullen.Ja de 60mm gasklep is kleiner dan de origneel maar dat maakt niet uit de pijp is ook niet groter dus alles blijft gelijk kwa diameter tot na de gasklep:cool:
Andre Botter
DeelnemerNee dat heeft geen nut als je lucht aanvoer pijp rond 55 is heeft het geen nut om er een grote gasklep op te zetten.
Sterker nog het kan zelfs nadelig zijn.:vertagAndre Botter
DeelnemerZo we zijn weer even lekker bezig geweest met het inlaat spruitstuk bouwen:D:D:D






-
AuteurBerichten