Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerNou ik kan het toch niet laten om het jullie te laten zien wat er in de Botter werkplaats gebeurt.
Een kleine modificatie king: king: king: king: king:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NMKN3ERK” onclick=”window.open(this.href);return false;Andre Botter
DeelnemerNou ik kan het toch niet laten om het jullie te laten zien wat er in de Botter werkplaats gebeurt.
Een kleine modificatie king: king: king:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NMKN3ERK” onclick=”window.open(this.href);return false;Andre Botter
DeelnemerDat is de steun van de uitlaat die los zat en rammelt :D
Blokje liep nog goed hard.Andre Botter
DeelnemerDe Forge DV gaat veel te laat en kort open mijn Collins DV’s gaan met een veel lager toerental al open.
Ik zal als ik tijd heb :jerry maar eens een filmpje maken.Andre Botter
DeelnemerBinnen werk van bailey is van plastic rotzooi en trekt krom en gaat dan vast zitten enz.
En Forge gaat te laat open en bij lagere druk (rustig rijden) helemaal niet.Andre Botter
DeelnemerIk heb met de door mij aangepaste Collins op de Astra Coupe met Z20LET en 300PK geen probleem.
En blaast af als een dolle :DAndre Botter
DeelnemerDe volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
http://www.youtube.com/user/turbotter#p/a/u/2/Ka_JcpemwNc” onclick=”window.open(this.href);return false;Andre Botter
DeelnemerBlijf niet tobben en ga gewoon naar Klasen motors.
Dan wordt hij op maat afgesteld en alles gecontroleerd :vertag .Andre Botter
DeelnemerIk heb toch nog mee gedaan met Time Attack alleen ging het niet zo goed :D
Al in de eerste ronde remde ik iets te laat :hmmz en lag er ook nog eens vloeistof van een auto die met sprinten had gelekt.
Dus vloog ik met een gangetje van 170kmh de grintbak in, dag spoiler en splitter.
Na dat ik uit de grintbak was getrokken wilde ik nog een snelle ronde neer zetten maar toen stopte de motor er mee.
En ik zag toen dat door de klap van de grintbak de rechter motorsteun ook gebroken was einde oefening dus.
Auto naar huis gesleept en van de week er een andere motor steun op gezet en de bobine was kapot.Nu maar eens kijken wat we met de kadett gaan doen :hmmz :hmmz :hmmz
Andre Botter
DeelnemerIk heb in mijn 470PK let gewoon glyco lagers lagers en daar gebeurd niets mee.
Andre Botter
DeelnemerIk ga als het mooi weer is wel kijken maar of ik mee rijd dat denk ik niet .
11 september 2011 om 09:16 In reactie op: welke verlagingsveren voor een zafira opc bj 2004 #17890254Andre Botter
DeelnemerIk heb nog een nieuwe set verlagingsveren liggen voor zafira opc die kunnenwe wel even bij je proberen.
Als het achter nog telaag is kan ik wel speciale veren regelen dat hij iets hoger komt.
Tel 0622804911Andre Botter
DeelnemerLigt er aan wat je wil als je maximaal vermogens winst wil 76mm anders 63mm met 63mm merk je bij mijn uitlaten al goed verschil zelfs met de originele kat.
76mm is wel wat duurder, en dan zou ik de voorkat vervanger ook van 76mm maken en niet zo als EDS enz 60mmMVG André
Andre Botter
DeelnemerC20LET er in :jerry zou ik doen :D
Andre Botter
DeelnemerZo net de kadett eindelijk weer een keer gewassen heb er 2 maanden geen tijd voor gehad :???:
En even een klein stukje droog gereden benzine is bijna op anders was ik een langer stuk gaan rijden blijft toch wel leuk.
Alleen rij je al snel 2..kmh op de dijk :angel
En de motor is niet het probleem die had het wel blijven doen als de afstelling goed was geweest maar door dat er een gat in de luchtslang zat met afstellen.
Klopte de lucht brandstof verhouding niet.
het blok kan makkelijk 600pk hebben als de afstelling maar klopt.En leuk filmpje Koks :kewlpics
En Tim doe maar een goed bod of kom een keer langs :D
Zo maar eens naar bed om 8uur moet ik weer een uitlaat onder een astra H bouwen :agent
Andre Botter
DeelnemerNou om het klok je rond te maken.
De corsa is nu bij mij in onderhoud is niet echt in een geweldige staat maar het slecht schakelen heb ik verholpen.
En de rest maken we misschien ook nog wel een keer in orde :DEn ja er zijn er wel meer de weg kwijt :puke hahahahahaahahaahaaahaa
Andre Botter
DeelnemerProbeer maar eens een collins van mij :D blaast veel harder af en blijft werken boven de 300pk een bailey gaat lekken.
Andre Botter
DeelnemerFriedrich verkoopt rotzooi made in china
Andre Botter
Deelnemer@frank de jonge wrote:
Maakt het BTW nog uit of een dv van een Let of Leh is?
Nee.
bailey’s sucks. :DAndre Botter
DeelnemerJe kan ook gewoon de Botter hulp lijn bellen :D
Andre Botter
DeelnemerIk weet nog niet of ik nog Time Attack ga rijden.
Misschien dat ik hem van de week ga schorsen de banden zijn glad en de motor is gaar.
En tijd en zin wat aan te doen heb ik niet.
Ik moet nog eens bekijken wat ik ga doen of ik nog door ga met de kadett of ……….Andre Botter
DeelnemerJa geen probleem als je een goeie DV koopt.
En maak de originele DV gelijk dicht of zet een terugslagklep in de leiding.
Anders blaast hij niet zo hard af.Andre Botter
DeelnemerHij heeft het overleefd hij heeft er weer 1500km op zitten ondanks flink door rijden gemiddeld 120kmh.
Donderdag ochtend om half 5 zijn we vertrokken richting Ornans.
We schoten lekker op alleen begon de motor steeds meer te stotteren in Frankrijk.
En net voor Ornans lag er een steen op de weg in een bocht dus de splitter onder de voor spoiler is nu echt aan vervanging toe.
Op de camping aan gekomen kennis gemaakt met de mensen die er al waren het was geen grote meeting.
Maar daar door wel een gezellige en persoonlijke meeting we hebben er een hoop (opel)vrienden bij in Frankrijk.
Het was wel een beetje lastig communiceren maar gelukkig was Michel er om van Nederlands naar Frans te vertalen.
En er konden er een paar Engels of Duits s’avonds lekker BBQen (goed vlees daar in Frankrijk en goedkoop ook).
De volgend dag de omgeving verkennen (onveilig gemaakt) maar rijden met de kadett was bijna niet meer te doen.
Op de camping kwam ik er achter dat de stekker van de koelvloeistof nat werd van koelvloeistof.
Eerst dacht ik dat het via de sensor kwam andere sensor er in nog lekken blijkt er een gaatje onder in de slang te zitten die van de radiateur naar het blok gaat.
Gelukkig doet ducktape wonderen :D daarna reed hij weer super….!
Zaterdag middag met zijn allen wezen karten op een buiten baan op weg er heen kregen we nog een soort wolkbreuk best leuk op versleten semislicks ;)
Met karten 3e geworden wegens over gewicht 80kg tegen 73kg 2e en 70kg 1e en zij gingen elke week karten :hmmz ik hooguit één keer per jaar :D
S’avonds uit eten gegaan was super gezellig er vlogen nog een paar borden het raam uit de rivier in :shock: :D :D
Om 23.30 waren we klaar met eten en hebben ik en mijn vrouw afscheid genomen en zijn we richting huis vertrokken.
Natuurlijk regende het dus hebben we de halve weg gevaren maar we heben het toch in 6 en een half uur gereden gemiddeld 120kmh:angel
Het kadett je liep toch nog 1op10 en 1.5L olie op 1500km.
En ondanks dat ik hem toch wel een paar keer flink op zijn kl..te heb gegeven heeft hij het toch weer gered :worsAndre Botter
DeelnemerNou ben nog naar Oschersleben geweest hij begint steeds meer te roken stationair.
En morgen gaan we naar Frankrijk 850km heen en 850km terug.
Ben alleen bang dat hij het niet haalt :hmmz
Maar dat horen jullie dan wel weer :DAndre Botter
DeelnemerDit is ook niet hoe je een kop repareert :cry
Ik repareer het kanaal dus geen kans op lekkage of zelfs brand door zo’n shit slang :swear . -
AuteurBerichten