Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerDe stabilisator stang reactie stangetjes zitten er ook op.
En de benzinetank bevestiging is ook klaar.
Vanavond de aluminium koelleidingen er in bouwen.
Andre Botter
DeelnemerDe stabilisator stang reactie stangetjes zitten er ook op.
En de benzinetank bevestiging is ook klaar.
Vanavond de aluminium koelleidingen er in bouwen.
Andre Botter
DeelnemerDe naven liggen gewoon voor de bak hoor de motor en bak liggen het zelfde op het subframe als normaal in een astra g
Alleen normaal ligt hij voor de vooras en nu voor de achteras. king:Andre Botter
DeelnemerZo eindelijk weer twee dagen aan de Kadett kunnen werken.
De middelste steunpunten van het subframe gemonteerd.
De rolkooi uitgebreid naar achter naar subframe montagepunten.
Kabelboom rechts verlengt.
Brandstof leidingen gelegd’
Remleidingen verlegd.
Motorblok er weer even in gehangen.Dat was het weer even, oja :kewlpics


Andre Botter
DeelnemerZo eindelijk weer twee dagen aan de Kadett kunnen werken.
De middelste steunpunten van het subframe gemonteerd.
De rolkooi uitgebreid naar achter naar subframe montagepunten.
Kabelboom rechts verlengt.
Brandstof leidingen gelegd’
Remleidingen verlegd.
Motorblok er weer even in gehangen.Dat was het weer even, oja :kewlpics


Andre Botter
Deelnemercorsa is ook weer klaar.



Andre Botter
Deelnemer@GSI Racer wrote:
maar dan zit je toch echt op het randje he?
of nie?Nee hoor 350 gaat ook nog maar liever niet.
En met een gr2860rs is 330 toch wel een beetje de max.Andre Botter
DeelnemerAls je binnen kort bij mij bent voor het uitrollen kijk ik hem nog wel even voor je na. ;)
Andre Botter
Deelnemerrij even naar de Sutter motorrevisie in Nieuwerkerk aan den IJssel http://www.desutter.nl/mds/mds/201″ onclick=”window.open(this.href);return false; met het onderblok die kunnen hem voor je op meten en kijken of het mogelijk is,
Maar ik denk dat je beter eerste overmaat er in kan gooien.Gr André
Andre Botter
Deelnemervoor 330pk heb je geen stalen drijfstangen nodig.
Andre Botter
DeelnemerEen gtx3076 gaat tot 640PK :D
Blok is nog niet op dat vermogen gebouwd dat komt later nu gaat hij rond de 330pk draaien.
Ik ben zelf ook niet zo’n voorstander van zo veel vermogen in een corsa.
Maar wat de klant wil dat maken we. :D



Andre Botter
DeelnemerZo weer een leuk spruitstukje en downpijp gemaakt voor de corsa B met GTX3076.
Nu de 76mm uitlaat nog maken en de bedrading in orde maken.



Andre Botter
DeelnemerZo weer een leuk spruitstukje en downpijp gemaakt voor een corsa B met GTX3076.
Nu de 76mm uitlaat nog maken en de bedrading in orde maken. :agent



Andre Botter
DeelnemerAfgelopen vrijdag nacht tot 5uur bezig geweest met het verplaatsen van de stuurbekrachtigingspomp en de bedrading er voor.
Ik had de bedrading al naar achter verlegt maar was de aansturing van de pomp vergeten dus was weer meer werk.
En om 9uur stonden er weer twee auto’s voor de deur voor nieuwe remmen :hmmzEn net nog een schot in de tank gelast.
Morgen eerst weer verder met een uitlaat spruitstuk lassen anders krijg ik ruzie met een klant :thumb
Andre Botter
DeelnemerIk snap nog steeds niet waarom de turbo verkeerd om zit waar door het inlaat traject te lang is en de hete uitlaat door de hele motorruimte moet.
En met dat lucht filtertje 550pk??? En lekker warme lucht achterin.Ik heb hem nog telefonisch lopen helpen toen hij problemen had bij Verbocht motor pruts.
Hij zou bij mij langs komen met de auto maar nooit meer wat gehoord.
Goeie keus geweest :angelAndre Botter
DeelnemerMotor had lagerschade en ik dacht nog wel even uit Geldermalsen naar huis te rijden :jerry :jerry
Bij Vianen dacht ik nog het gaat lekker bijna thuis en toen was het klap boem vfvnbsdklibnlfd bvfglbvnkvbnni hakke puf puf zelfs de downpijp lag er af hahahaahaahaa
Alleen toen was het slepen.
De Z20LET zuigers zijn wel echt een stuk slapper ik gooi er nu C20LET zuigers in en ARP bouten dikke en downpijp met sportkat.Als ik de zafira langer ga houden komen er nog LEH injectoren in en de rest van de uitlaat ook 76mm en 80mm lmm
De zafira rijd weer alleen heeft de eerste lampda sensor het ritje onder de auto niet overleefd :hmmz :hmmz
Andre Botter
DeelnemerDe Walbro pomp ik gebruik ze niet meer tot 300+ pk gaat nog 400pk redden ze niet heb ik al meerdere keren op de dynobank mee gemaakt.
Ik monteer alleen nog pierburg.Andre Botter
Deelnemer@Vannos wrote:
Wat is de oorzaak geweest van de gebroken zuiger ?
Motor had lagerschade en ik dacht nog wel even uit Geldermalsen naar huis te rijden :jerry :jerry
Bij Vianen dacht ik nog het gaat lekker bijna thuis en toen was het klap boem vfvnbsdklibnlfd bvfglbvnkvbnni hakke puf puf zelfs de downpijp lag er af hahahaahaahaa
Alleen toen was het slepen.
De Z20LET zuigers zijn wel echt een stuk slapper ik gooi er nu C20LET zuigers in en ARP bouten.23-12-2011 Zafira rijd al weer.
Andre Botter
DeelnemerDe tank voor de kadett is ook bijna klaar.
Alleen nog een deksel er op maken en de bedrading er in.

Heb ook nog maar een Zafira OPC met motor schade er bij gekocht :???:


Denk dat hij echt kapot is.Andre Botter
Deelnemerik hoop hem eind maart klaar te hebben wordt wel moeilijk ik moet ook nog andere auto’s ombouwen.
En heb ook nog een zafira OPC met motorschade gekocht :hmmz
Hier de zuiger na dat de zooi bij vianen in elkaar liep :D


De tank voor de kadett is ook bijna klaar.

Ik ga de zelfde motor gebruiken alleen even nieuwe zuigers en turbo garrett GTX30 en dan 600pk :D
Andre Botter
DeelnemerIk heb de kabelboom voor de startmotor oliedruk dynamo enz 340cm verlengt.
Het nieuwe koppelingspedaal voor de hydraulische koppeling is geplaatst.
De schokbrekers worden nu gemaakt.
Ik ben nu de tank aan het ontwerpen die komt onder het stuurhuis en de vulopening komt in de paravaan.
Binnen kort komen hier weer :kewlpics
Foto’s http://www.mijnalbum.nl/Album=NMKN3ERK” onclick=”window.open(this.href);return false;Andre Botter
DeelnemerNou de auto staat al weer op 4 wielen, achter nog wel op twee thuiskomer’s
De spoorbreete is wat toegenomen
Nu nog schokbrekers inmeten en bij PROFLEX laten maken.
En dan nog.
1. motor afdekking maken.
2. bedrading.
3. slangen / koelvloeistof.
4. schakel stang/kabels.
5. Tank voor in maken + pompen.
6. chargecooler.
7. carrosserie uitbouwen.
8. Achterremmen.
9. enz enz

Andre Botter
DeelnemerNou de auto staat al weer op 4 wielen, achter nog wel op twee thuiskomer’s :hmmz
De spoorbreete is wat toegenomen :D :D :D
Nu nog schokbrekers inmeten en bij PROFLEX laten maken.
En dan nog.
1. motor afdekking maken.
2. bedrading.
3. slangen / koelvloeistof.
4. schakel stang/kabels.
5. Tank voor in maken + pompen.
6. chargecooler.
7. carrosserie uitbouwen.
8. Achterremmen.
9. enz enz

Andre Botter
Deelnemer@The Undertaker wrote:
Krijg je geen probleem met het (te weinig) gewicht op de vooras?
Ik meen dat de Clio V6 bijvoorbeeld een nerveuze bak is/was
De wielbasis van de clio is korter en het blok zwaarder daar door is hij moeilijk te besturen.
En er zitten geen proflex schokbrekers onder :D .
En de benzinetank komt voor in en de koeling enz.
Een speedster heeft nog minder gewicht op de vooras.Andre Botter
DeelnemerBeter dan boost beast, dat tweede blok is alleen maar gewicht en hoe dat ding op gebouwd is :puke :puke
Dit moet er straks zo uit zien als of hij zo uit de fabriek is gekomen. -
AuteurBerichten