Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerWeet ik nog niet heb het verschrikkelijk druk en ik denk dat ik alleen nog op zandvoort Time Attack ga rijden.
Op Assen is zo weinig publiek en het weer is ook vaak bagger.
En het kost een hoop en heb wel even genoeg aan de kadett gesleuteld. :???:
Als het mooi weer is hoop ik er wel te zijn.
Maar moet ook nog naar een meeting in Frankrijk in mei.Andre Botter
DeelnemerHij heeft nu 400PK op de krukas en +/- 384PK op de wielen :D :D
Andre Botter
Deelnemer@Maarten wrote:
Mooi project, komt deze ombouw ook op kenteken?
:angel :angel :angel :angel :angel :angel
Andre Botter
DeelnemerTurbo heb ik de 28ste.
En de uitlaat wordt stiller dan eerst door de grote demper.
Voor heen had ik 3 kleine dempers.Als ik de turbo heb kan ik de down pijp maken dan is de uitlaat klaar.
Dan de lucht in laat naar turbo maken.
En dan de chargecooler en waterleidingen (185euro voor 6 meter aluminium pijp rond 35mm en 5 las bochten :wtf ) maken.
En nog 3 sensoren monteren en dan moet hij lopen. :D :D king:Andre Botter
Deelnemer



:D :D :D :D :D :D :DAndre Botter
Deelnemer



Andre Botter
Deelnemer@GSI Racer wrote:
zeer vet gemaakt Andre!!
doe je weer mee aan de Time Attack tijdens het DAF???
Weet ik nog niet.
Ik wilde 1 april klaar zijn voor de time attack maar denk niet dat het gaat lukken.
En eigenlijk vind ik het ook niet echt erg dat het niet lukt het kost weer zat en als ik mee doe ga ik voor de 1e plaats.
Met het risico dat we de boel kapot rijden.
En er zit nu zo veel tijd in eerst maar eens af bouwen dan zien we wel weer.Andre Botter
DeelnemerDaar zijn we weer met :kewlpics :kewlpics :kewlpics :D
De ventilator voor de motorruimte koeling.

De chargecooler radiator is ook klaar.

Motorruimte is gespoten.

Motor zit er weer in en gaat er ook voorlopig niet meer uit hoop ik.

Nu alles aan sluiten en wachten op onderdelen.
Andre Botter
DeelnemerDaar zijn we weer met :kewlpics :kewlpics :kewlpics :D
De ventilator voor de motorruimte koeling.

De chargecooler radiator is ook klaar.

Motorruimte is gespoten.

Motor zit er weer in en gaat er ook voorlopig niet meer uit hoop ik.

Nu alles aan sluiten en wachten op onderdelen.
Andre Botter
DeelnemerC20LET radiator en die zit bij het blok die ik voor je heb liggen :angel ;)
Andre Botter
DeelnemerGewoon een LEH turbo er op balansassen er uit ARP bouten er in direct air intake 80mm LMM 470cc injectoren.
Een goeie uitlaat niet vergeten natuurlijk king:
En afstellen bij Klasen motors 300 echte PK’s.
Dan heb je een betrouwbaar blok en altijd 300pk en niet alleen met een volle fles.MVG André
Andre Botter
DeelnemerNieuwe foto’s :D



Andre Botter
DeelnemerNieuwe foto’s :D



Andre Botter
DeelnemerIk rij ook nog gewoon met de originele bobine met 470pk is geen probleem.
En de ontsteking kan wel verkeert afgesteld worden bij een c20let
Andre Botter
Deelnemer@Baas J. wrote:
Originele flens bij de turbo is geen rvs inderdaad.
@Dion, ik zou voor een 3″ friedrichs gaan, das gewoon goed spul.Friedrich is ook gewoon chinese rotzooi.
Er hebben al meerdere mensen motorschade gehad door de spruitstukken van hun.
En de uitlaten scheuren nog al eens door midden.26 februari 2012 om 19:48 In reactie op: Welke downpipe/katvervanger ist beste, pasvorm kwaliteit enz #17996255Andre Botter
DeelnemerDe knik achter bij het subframe zit verkeerd daar door komt de hele pijp te laag.
En de flens bij de turbo moet je gewoon een beetje hitte vaste vloeibare silicone pakking tussen doen.En 250euro voor het om lassen lekker dure garage.
Meer zeg ik niet anders maak ik weer reklame :jerry :jerry
Andre Botter
Deelnemer@RISL wrote:
Nee, inderdaad, maar als iemand me dat dan wil vertellen, heb ik vandaag ook nog wat geleerd?
De naam is al wel eens voorbij gekomen….maar daarin kwam eigenlijk alleen naar voren dat het goed spul is wat hij verkoopt, maar ook erg prijzig?
Nou nou zo duur ben ik niet hoor :D
En als je bij mij iets koopt hoef je niet nog een keer een andere te kopen om dat het niet goed is.
Of bij een ombouw de ombouw nog een keer ergens anders opnieuw te laten doen omdat het niet goed is gedaan.
Wat ik helaas al meerdere keren heb moeten doen.Andre Botter
DeelnemerDe Forge is een slechte dumpvalve blaast slecht af of lekt bij boost.
Zet er een Collins van mij op en de problemen zijn echt verleden tijd.Andre Botter
Deelnemer@blue-mission wrote:
Mooi werk weer, waar komt je tank en vul opening nu ? omdat die eerst in het plastic rooster zat,
mvg

:kewlpicsAndre Botter
DeelnemerDaar zijn we weer met een update :D
Lucht inlaat is zo goed als klaar.


En de insignia versnellingspook zit er in king:

En ja hoor Timo probeert de Kadett nu al mee te nemen :cry

Andre Botter
DeelnemerDaar zijn we weer met een update :D
Lucht inlaat is zo goed als klaar.


En de insignia versnellingspook zit er in king:

En ja hoor Timo probeert de Kadett nu al mee te nemen :cry

Andre Botter
DeelnemerO ja weer :kewlpics :kewlpics

De rechter koelwater leiding met kachel aansluiting.

Lekker krap.

Andre Botter
Deelnemer@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
leuke foto`s
wat zijn de plannen met betrekking tot de achterste spatbord randen? blijven die zo, stond me iets bij dat je nieuwe show velgen er niet onder pasten en daarom de boel nog breder moest worden?
De 888 doen het wel goed alleen doen ze het bij mij na 3 rondjes zandvoort niet best meer :angel
altijd leuk een update van dit topic! :kewlpics
Gelukkig past dit zo anders krijg ik hem denk ik niet af voor 1 april.
Toch gaat het aardig snel ondanks dat ik tussen door nog veel andere klussen doe.
De 18 inch velgen komen later nog wel een keer er onder.Andre Botter
Deelnemer@VincentR wrote:
Wat een geweldige auto is het toch. Prachtig om te zien wat voor werk er allemaal in zit.
Heb daar enorm veel respect voor.Afgelopen jaar op Streetpower nog een foto van genomen:

Da’s een mooie foto heb je er nog meer :kewlpics
En de motor wordt natuurlijk helemaal afgeschermd ik ben geen prutser king: king: hahhahahhaaaha
De stuurstangen heten nu spoorstangen :angel en zitten aan het subframe.
O ja weer een :kewlpics :kewlpics

De rechter koelwater leiding met kachel aansluiting.

Lekker krap.

Andre Botter
Deelnemer1 April moet hij eigenlijk weer klaar zijn voor time attack. :shock: :shock: :shock: king: king:
-
AuteurBerichten