Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerGewoon 2L 16v assen.
Andre Botter
Deelnemer@blue-mission wrote:
rijd je eigelijk met of zonder stuurbekrachtiging ?
kan het op de foto niet goed zien.Met stuurbekrachtiging ik ben een beetje lui :D :D
Net ook weer even de binnenste aandrijfas vervangen die had er Zaterdag geen zin meer in :swear :swear :swear
Andre Botter
DeelnemerHet zit ook niet mee :cry
Zaterdag avond naar een meeting in Hellevoetsluis geweest.
Was wel leuk en gezellig en nog prijs ook :D
Alleen rij ik de brug op bij Spijkenisse schiet de nieuwe olieslang bij de oliekoeler los van de koppeling :swear
Gelukkig had ik het snel door motor uit en uit laten rolllen gelukkig had ik groen licht en ging het hoogje af.
Lekker 4liter olie door je motorruimte.
Hij staat nu nog na te lekken.Andre Botter
Deelnemer@frank de jonge wrote:
Lijkt me sturen als die modellen Porsche 911 3.0 sc uit de 80er jaren. Niet te gek vroeg op het gs gaan omdat de neus te licht wordt. Werd destijd opgelost met contragewicht (beton).
Porsche 911 ligt het blok achter de achteras is dus geen midden motor.
Bij een Opel speedster heb je nog minder gewicht op de voor as en die heeft ook geen last van onderstuur.
Bij mij zitt er nog zat gewicht op de vooras mag nog wel minder worden in de toekomst :angelAndre Botter
DeelnemerIk denk volgend jaar.
Andre Botter
DeelnemerHet koelwater verbruik is ook weer op gelost koppakking was kapot.
Was ook geen opel pakking :thumbdown nu weer wel :DAndre Botter
DeelnemerZafira is ook weer rook vrij.
Andre Botter
Deelnemer@Fearless wrote:
Zal toch ook wel weer goed komen:vertag
Maar waarom tot diep in de nacht bezig? Als ik dat zou flikken hoef ik het bed niet meer in te stappen van mn meis :jerryOm dat ik het werk allemaal niet af krijg.
En mijn vrouw weet toch niet meer hoe ik eruit zie ik ook geen ruzie krijgen king:Andre Botter
DeelnemerDe zafira ligt ook uitelkaar de klephoedjes hadden zichzelf gedemonteerd. :swear :hmmz
Andre Botter
DeelnemerEn hij zit weer in elkaar hopen dat het weer goed is.
Nu maar eens naar bed het is nu al weer 4:50uur.
En morgen ochtend ga ik onze afira opc opereren wegens olie verbruik.
Het gaat hier weer lekker :swearAndre Botter
DeelnemerNou de kop ligt er al weer af de koppakking had het begeven op meerdere plekken :fy1 :fy1 .
Dus voortaan alleen maar originele Z20LET pakkingen :D .Andre Botter
Deelnemer@jblfreak wrote:
is het met of zonder abs
mijne waren volgens mij met maar moet k even kijken
ik heb geen ABS
Andre Botter
Deelnemer@jblfreak wrote:
heb er denk nog wel andre
moet k even zoeken
Dat zou mooi zijn heb de mijne te vroeg weggegeven :cry
Andre Botter
DeelnemerAls de kadett mij onderweg niet met pech laat staan ben ik er maandag :thumb
Andre Botter
DeelnemerAndere ECU of afstelling.
De achterremmen remmen nog te hard.
Als iemand nog rem kracht begrenzers van een GSI 16v heeft liggen wil ik ze graag hebben:DAndre Botter
DeelnemerIk kom als het goed is wel naar Assen maar Time Attack ga ik niet rijden.
Ik moeten nog wat dingen veranderen.Andre Botter
Deelnemer@frank de jonge wrote:
Ik vraag me dan af hoe een collins klinkt op een vrij standaard blok. Die bailey van mij klinkt ook net als een zweepslag.
Harder dan de bailey :thumb
Andre Botter
Deelnemer@Esox Lucius wrote:
Andre,
Is hier ook reden/oorzaak voor aan te geven?
“Zuigers en cilinderwanden ja bij klasen wel bij V max vaak niet”
En zijn deze vermogens te halen met de originele interkoeler?
Gr Esox
Op een of andere manier gaat er bij V max iets vaak niet goed met de ontsteking anders blaas je de cilinderwand er toch niet uit.
Toen ik er nog kwam stonden er regelmatig blokken waar dat bij gebeurt was.En nee even een andere intercooler er op maar dat is bij standaard motor ook aan te raden altijd beter.
Andre Botter
Deelnemer@jblfreak wrote:
uiterst vet
wat zeiden ze bij de apk eigenlijk
stonden denk ik wel even gek te kijken
Hij is bij de APK de brug niet eens op geweest :thumb :thumb
Andre Botter
Deelnemer@belgium turbo wrote:
@Andre Botter wrote:
Fase 1 :sleeping
Gooi er dan ook even 470cc injectoren in 200euro
En een 80mm luchtmassameter 219euro
met direct air intake 230euro
En niet vergeten ARP bouten 115euro in de drijfstangen.
Montage en ballansassen er uit halen zal je totaal zo’n 250euro kosten.
En afstellen via mij bij Klasen 300PKtjes met LEH TURBO de originele turbo red dat niet :D :D :D .Kunnen de LET zuigers en de koppeling dit wel aan ?
Zuigers en cilinderwanden ja bij klasen wel bij V max vaak niet :swear
Koppeling :hmmz vanaf BJ 2004 niet zo ver ik het weet.Andre Botter
DeelnemerRUBBERRRRRR king: king: king: http://www.youtube.com/watch?v=O_ACVxVWPME&feature=youtube_gdata_player” onclick=”window.open(this.href);return false; :angel :angel
Andre Botter
DeelnemerOke Filmpje http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O_ACVxVWPME” onclick=”window.open(this.href);return false; king: king: king:
Andre Botter
DeelnemerGelukkig heb jij er meer verstand van dan ik :thumb :thumb :thumb
Andre Botter
DeelnemerBailey DV gaan vaak vast zitten en lekken boven 300pk.
En blazen een stuk minder hard af.
En de forge blaast veel te weinig af.
Op de bailey zal een grotere winst marge zitten.Andre Botter
Deelnemer:kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics







-
AuteurBerichten