Andre Botter

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 452)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613253
    Andre Botter
    Deelnemer

    Gewoon 2L 16v assen.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613251
    Andre Botter
    Deelnemer

    @blue-mission wrote:

    rijd je eigelijk met of zonder stuurbekrachtiging ?
    kan het op de foto niet goed zien.

    Met stuurbekrachtiging ik ben een beetje lui :D :D

    Net ook weer even de binnenste aandrijfas vervangen die had er Zaterdag geen zin meer in :swear :swear :swear

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613245
    Andre Botter
    Deelnemer

    Het zit ook niet mee :cry
    Zaterdag avond naar een meeting in Hellevoetsluis geweest.
    Was wel leuk en gezellig en nog prijs ook :D
    Alleen rij ik de brug op bij Spijkenisse schiet de nieuwe olieslang bij de oliekoeler los van de koppeling :swear
    Gelukkig had ik het snel door motor uit en uit laten rolllen gelukkig had ik groen licht en ging het hoogje af.
    Lekker 4liter olie door je motorruimte.
    Hij staat nu nog na te lekken.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411626
    Andre Botter
    Deelnemer

    @frank de jonge wrote:

    Lijkt me sturen als die modellen Porsche 911 3.0 sc uit de 80er jaren. Niet te gek vroeg op het gs gaan omdat de neus te licht wordt. Werd destijd opgelost met contragewicht (beton).

    Porsche 911 ligt het blok achter de achteras is dus geen midden motor.
    Bij een Opel speedster heb je nog minder gewicht op de voor as en die heeft ook geen last van onderstuur.
    Bij mij zitt er nog zat gewicht op de vooras mag nog wel minder worden in de toekomst :angel

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613241
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik denk volgend jaar.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411622
    Andre Botter
    Deelnemer

    Het koelwater verbruik is ook weer op gelost koppakking was kapot.
    Was ook geen opel pakking :thumbdown nu weer wel :D

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613238
    Andre Botter
    Deelnemer

    Zafira is ook weer rook vrij.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613235
    Andre Botter
    Deelnemer

    @Fearless wrote:

    Zal toch ook wel weer goed komen:vertag
    Maar waarom tot diep in de nacht bezig? Als ik dat zou flikken hoef ik het bed niet meer in te stappen van mn meis :jerry

    Om dat ik het werk allemaal niet af krijg.
    En mijn vrouw weet toch niet meer hoe ik eruit zie ik ook geen ruzie krijgen king:

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613230
    Andre Botter
    Deelnemer

    De zafira ligt ook uitelkaar de klephoedjes hadden zichzelf gedemonteerd. :swear :hmmz

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613229
    Andre Botter
    Deelnemer

    En hij zit weer in elkaar hopen dat het weer goed is.
    Nu maar eens naar bed het is nu al weer 4:50uur.
    En morgen ochtend ga ik onze afira opc opereren wegens olie verbruik.
    Het gaat hier weer lekker :swear

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613225
    Andre Botter
    Deelnemer

    Nou de kop ligt er al weer af de koppakking had het begeven op meerdere plekken :fy1 :fy1 .
    Dus voortaan alleen maar originele Z20LET pakkingen :D .

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613223
    Andre Botter
    Deelnemer

    @jblfreak wrote:

    is het met of zonder abs

    mijne waren volgens mij met maar moet k even kijken

    ik heb geen ABS

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613218
    Andre Botter
    Deelnemer

    @jblfreak wrote:

    heb er denk nog wel andre

    moet k even zoeken

    Dat zou mooi zijn heb de mijne te vroeg weggegeven :cry

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613217
    Andre Botter
    Deelnemer

    Als de kadett mij onderweg niet met pech laat staan ben ik er maandag :thumb

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613209
    Andre Botter
    Deelnemer

    Andere ECU of afstelling.
    De achterremmen remmen nog te hard.
    Als iemand nog rem kracht begrenzers van een GSI 16v heeft liggen wil ik ze graag hebben:D

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613203
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik kom als het goed is wel naar Assen maar Time Attack ga ik niet rijden.
    Ik moeten nog wat dingen veranderen.

    In reactie op: foutcode na dumpvalve inst #18014245
    Andre Botter
    Deelnemer

    @frank de jonge wrote:

    Ik vraag me dan af hoe een collins klinkt op een vrij standaard blok. Die bailey van mij klinkt ook net als een zweepslag.

    Harder dan de bailey :thumb

    In reactie op: Olie koeler op Z20let? #18014625
    Andre Botter
    Deelnemer

    @Esox Lucius wrote:

    Andre,

    Is hier ook reden/oorzaak voor aan te geven?

    “Zuigers en cilinderwanden ja bij klasen wel bij V max vaak niet”

    En zijn deze vermogens te halen met de originele interkoeler?

    Gr Esox

    Op een of andere manier gaat er bij V max iets vaak niet goed met de ontsteking anders blaas je de cilinderwand er toch niet uit.
    Toen ik er nog kwam stonden er regelmatig blokken waar dat bij gebeurt was.

    En nee even een andere intercooler er op maar dat is bij standaard motor ook aan te raden altijd beter.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613189
    Andre Botter
    Deelnemer

    @jblfreak wrote:

    uiterst vet

    wat zeiden ze bij de apk eigenlijk

    stonden denk ik wel even gek te kijken

    Hij is bij de APK de brug niet eens op geweest :thumb :thumb

    In reactie op: Olie koeler op Z20let? #18014623
    Andre Botter
    Deelnemer

    @belgium turbo wrote:

    @Andre Botter wrote:

    Fase 1 :sleeping
    Gooi er dan ook even 470cc injectoren in 200euro
    En een 80mm luchtmassameter 219euro
    met direct air intake 230euro
    En niet vergeten ARP bouten 115euro in de drijfstangen.
    Montage en ballansassen er uit halen zal je totaal zo’n 250euro kosten.
    En afstellen via mij bij Klasen 300PKtjes met LEH TURBO de originele turbo red dat niet :D :D :D .

    Kunnen de LET zuigers en de koppeling dit wel aan ?

    Zuigers en cilinderwanden ja bij klasen wel bij V max vaak niet :swear
    Koppeling :hmmz vanaf BJ 2004 niet zo ver ik het weet.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411607
    Andre Botter
    Deelnemer

    RUBBERRRRRR king: king: king: http://www.youtube.com/watch?v=O_ACVxVWPME&feature=youtube_gdata_player” onclick=”window.open(this.href);return false; :angel :angel

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613184
    Andre Botter
    Deelnemer

    Oke Filmpje http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O_ACVxVWPME” onclick=”window.open(this.href);return false; king: king: king:

    In reactie op: foutcode na dumpvalve inst #18014235
    Andre Botter
    Deelnemer

    Gelukkig heb jij er meer verstand van dan ik :thumb :thumb :thumb

    In reactie op: foutcode na dumpvalve inst #18014233
    Andre Botter
    Deelnemer

    Bailey DV gaan vaak vast zitten en lekken boven 300pk.
    En blazen een stuk minder hard af.
    En de forge blaast veel te weinig af.
    Op de bailey zal een grotere winst marge zitten.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411465
    Andre Botter
    Deelnemer

    :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics






25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 452)