Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
Deelnemer@kadett4x4 wrote:
lijkt het nou op de foto zo, of is het hele ”wokmodel” er nou uit.
kijkt nu of het vanaf de wielrand tot aan de raam recht loopt.
maar ziet er wel super netjes uit.
ben benieuwd als hij straks weer helemaal klaar is.groeten.
Het scherm is nog precies hetzelfde alleen loopt hij nu vanaf de deur al naar buiten :D
Andre Botter
Deelnemer@JvV wrote:
Berry Berkhout’s werk :D
En Botter Tuning.
Berry durfde niet in de schermen te zagen :jerry :jerry :jerry
En samen naar buiten geperst.Andre Botter
DeelnemerDaar zijn ze dan nieuwe FOTO’S :D :D :D
De Kadett is 2cm breder aan de achterkant king:




Andre Botter
DeelnemerDaar zijn ze dan FOTO’S :D :D :D
Hij is nu 2cm breder king:Voor het uit bouwen.

Na het uitbouwen.




Andre Botter
Deelnemer@iuza wrote:
Voor hoge vermogens tial,turbosmart of hks!
Andre: hks puuut puuut inderdaad. Maar werkt goed met standalone ecu’s.De meeste hier hebben een originele ECU en dan is een HKS k..t en het geluid blijft :thumbdown :thumbdown
En ook met een standalone heb ik liever een twinpiston er op dan kan er ook geen rommel naar binnen komen als er geen druk is.Andre Botter
DeelnemerJa hoor goed bezig met een niet afgestelde LMM lekker door trekken.
Volgende toppic van Rickyyy (motor kapot hoe kan dit???) :sleeping :sleeping :sleepingAls je slim was spaar je alle spullen eerst bij elkaar dan maak je een afspraak bij een specialist (Klasen motors).
Dan rij je er naar toe en zet je de LMM injectoren er daar op.
Of de dag er voor en dan rij je rustig naar de specialist.MVG André
Andre Botter
DeelnemerNou laatste keer dan maar :swear
Baileys, zuiger trekt krom gaat vast zitten en lekt bij hogere vermogens.
Forge, Gaat te laat open blaast niet hard af en als je er een lichtere veer in zet gaat hij lekken.
HKS, Storingen en een zielige Kanarie onder de motorkap puut puut.
De boven staande DV’s gaan hier de aluminium afvalbak in king:En ja Collins, Geen extra veren nodig blijft met 500pk nog steeds goed werken.
Blaast hard af.
En gaat meer dan 70000km mee (misschien tussen tijds een keer schoonmaken en nieuw vet er in) en als dan de O ringen versleten mogen zijn
zet je er nieuwe op en gaat hij weer net zo lang mee.Je mag er bij mij ook wel één proberen :jerry :jerry :jerry
Andre Botter
DeelnemerHallo daar ben ik maar weer eens.
De laatste tijd niet veel nieuws te melden de winter is weer in het land dus de Kadett is in winterslaap.
Er gaat deze winter wel wat veranderen de achterkant wordt zo’n 2 tot 3 cm breder.
Hoe we dat gaan doen is nog niet helemaal duidelijk maar het moet wel nu liepen de banden en de velgen tegen het scherm aan :swear
Dat reed niet echt lekker.
Ik wilde er ook nog een andere motor er in zetten maar denk dat dat niet gaat lukken.
Er ligt hier zo veel werk dat ik nog af moet maken.
Een astra met motor schade een Mitsubishi 3000GT 3L twin turbo ook motor schade.
En mijn RS4 waar ik nog een schroefset op wil zetten en andere down pijpen :D :D enzAls het zo ver is dat de nieuwe schermen vorm krijgen post ik snel weer foto’s.
Gr André
Andre Botter
DeelnemerVoor en achter verschillende merk dempers maakt niet uit.
als je links en rechts maar wel de zelfde dempers hebt.
Als je een set koni dempers onder je auto heb kan je de demping achter ook harder zetten als je meer grip achter wil hebben bij een voor wiel aandrijver.MVG André
Andre Botter
Deelnemer@bluezafke wrote:
Prachtige wagen André.
Een paar vraagjes:
Welke maat van banden en velgen liggen erop?
Moet er iets aangepast worden in de wielkasten na verlaging met de KW-schroefset?Groeten,
PeterEr zitten originele corsa VXR 18″ velgen op met 225-35-18.
Als je hem zo laag zet als de mijne gaan de binnen schermen aan lopen maar dat lost zich vanzelf op :jerry :jerry :jerry .Alle onderdelen zijn overigens te koop.
Ik ga hem in ruilen of geheel in onderdelen verkopen.Andre Botter
DeelnemerBij jouw auto zou ik lekker de originele motronic laten zitten.
Die kan makkelijk afgesteld worden op hoge vermogens en heeft een goeie klopsensor.
Dus ga niet tobben en onnodig geld uit geven.
Wel afstellen bij Klasen Motors scheelt weer een onderblok.MVG André
Andre Botter
Deelnemer


76mm Botter uitlaat.
Gereviseerde motor.
Schroef set KW.
LEH turbo.
Collins DVMooie auto geworden.
Alleen wil ik al weer wat anders :angel :angelAndre Botter
DeelnemerAls je er nog jaren mee wil rijden waarom gooi je er dan niet gewoon goed spul op.
Er gaf al iemand aan dat je met HKS storingen krijgt en wat koopt hij.
En ja een goeie dumpvalve (collins) kost geld maar dan heb je er een die de rest van je leven mee gaat en geen storingen geeft.
En ook dat T stuk is even goedkoop ja maar over een tijdje wordt de rest van de originele slang zo zacht dat hij vacuüm trekt en kan je als nog een pijp kopen.
Persoonlijk zou ik eerst even goed sparen en dan gelijk een grote intercooler en piping op maat gemaakt kopen.MVG André
Andre Botter
DeelnemerAls je alleen de klephoedjes en de turbo had vervangen was het roken ook weg geweest.
En dan had je van de rest van het geld ARP bouten en nieuwe lagers in de drijfstangen kunnen zetten.
En de balansassen er uit kunnen gooien.Gr André king:
29 september 2012 om 06:47 In reactie op: c20let met een kms systeem of een soortgelijk systeem #17803971Andre Botter
DeelnemerVems is gewoon een megasquirt in een behuizing.
Heb ik van een paar kenners vernomen.Andre Botter
Deelnemer:angel :angel :angel :angel :D
27 september 2012 om 16:46 In reactie op: Calibra word 100+ graden :( Motor stuk gelopen 19-9-12… #18065063Andre Botter
DeelnemerAfgesteld bij Klasen dat zit dus wel goed.
Andre Botter
DeelnemerJa welkom tuis probeer maar eens een waterslang voor je c20let of c20xe te krijgen hebben ze niet eens meer :fy1 :fy1 .
Je zou bijna mercedes gaan rijden die blijven de onderdelen maken.Andre Botter
Deelnemer@Rickyvan wrote:
Bijna zeker te weten dat het je klepseals zijn…….
Heb ook soms wel soms niet stationair met starten als hij koud was wel altijd..
Verleden week alleen de seals laten vervangen en weg met die vervelende pluim!! En lucht haha…
:thumbup :thumbup king:
Andre Botter
DeelnemerIk gebruik nooit kit.
Alleen een beetje vloeibarepakking op de naatjes van de oliepomp tegen blok en hoofdlager bij bak.
Ik haat kit :swear
Er zit of een scheurtje in je pan of er komt ergens boven olie vandaan nokkenaskering, kleppendekselpakking.Gr André
Andre Botter
DeelnemerHij is van trespa alleen zit daar nog wel eens verschil in qua hardheid.
De plaat die ik nu heb is eigenlijk te hard en beschadigt nog al snel.Andre Botter
DeelnemerHij rijd wel lekker nu ontsteking moet nog iets terug gezet worden.
En van de winter een nieuw blokje bouwen :angel
En de hele auto overspuiten en achter nog wat uitbouwen king: .Andre Botter
DeelnemerTwin engine werkt niet het voorste blok heeft bij het optrekken geen grip en is dus alleen maar gewicht.
En in de bochten is de auto te zwaar.
Bij TOPGEAR hadden ze de Audi TT met 2 motoren van ABT die presteerde ook slecht.
Nee twee motoren werkt niet :vertag einde discussie. :agentAndre Botter
Deelnemermischien toch ook weer een motor voorin :shock: :shock:
twin engine ;) ;)[/quote]
Twin engine werkt niet het blok voorin is alleen maar gewicht en met optrekken loopt hij alleen maar in zijn begrenzer te hakken.
Schakelen gaat ook bijna nooit lekker werken en de auto word zwaar en dus minder leuk om te rijden.
Dan beter een 4×4 maar dat is weer minder spannend.
Nou ja met genoeg vermogen wordt het wel weer spannend natuurlijk :DAndre Botter
DeelnemerPakking olie retour leiding was lek bedoelt hij.
-
AuteurBerichten