Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerDe Z20LET blokken kunnen makkelijk 300PK draaien als de software maar goed is en dat doe ik dus bij Klasen Motors.
En de speedster van klasen heeft zo ver ik weet gewoon een Z20LET onderblok met 659PK!!Bij V Max gaan de onderblokken vaak kapot waarschijnlijk door verkeerde software.
Andre Botter
DeelnemerWaarom zou je dat willen hij gaat er niet beter van schakelen.
Andre Botter
DeelnemerLeg even een ring onder de veer in de Dumpvalve.
Gr André
Andre Botter
DeelnemerBedankt voor de moeite maar ik heb er al 3 van een F20.
Gr André
Andre Botter
DeelnemerDe seals zijn van een slechte kwaliteit en door dat de geleiders dunner zijn worden ze heter dan bij de C20LET.
De 1.6 16v Corsa tigra enz motoren hebben het zelfde probleem.Andre Botter
DeelnemerHeeft iemand nog een goeie originele differentieel liggen van een F28 of F20 bak.
Zo ja stuur mij even een mail acbotter@hotmail.com of tel 0622804911.
Gr André.
Andre Botter
DeelnemerAlleen de catchtank onder de motorkap dat vind ik niks brand gevaarlijk. :hmmz
Liever achter bij de tank met zo min mogelijk brandstofslang.
Bij mij zit de catchtank in de benzinetank king:
Andre Botter
DeelnemerDe druk regelaar van HG is de beste voor de let geen kans op lekken door on nodige slangen enz en de turbo kap past gewoon.
Of gewoon de originele een tik op zijn kop geven werkt ook gewoon goed.
En voor het opvoeren van benzine naar de catchtank kan je makkelijk een originele pomp gebruiken is meer dan genoeg.
Tenzij je 800pk hebt :DDe zwarte aangepaste van vele aanbieders willen nog wel eens gaan lekken of erger uit elkaar klappen. :thumbdown
Mvg André
Andre Botter
DeelnemerIk vind het een prachtig ding en zou hem best hier naast de Kadett willen zetten :D
Maar heb je ook naar het zuigertje in de pomp die de druk regelt gekeken.
Ik kom het bij de opel motoren vaak tegen dat de zuiger vast zit door vuil.Mvg André
Andre Botter
DeelnemerMijn kadett’s GSI rammelde nooit.
Het rammelen was bijna altijd door het dashboardkastje niet goed afgesteld of te veel rotzooi er in.Andre Botter
Deelnemer@jef wrote:
Jij hoopt nu gewoon dat je 130 mag op de snelweg ( moet je wel voor de politie blijven rijden ;) )
Ziet er wel gelikt uit :thumbup
Ach heb net 3200KM gemiddeld 130Kmh met de aanhanger gereden door België Luxemburg Zwitserland Italië Oostenrijk en Duitsland.
En het enige wat ik van de politie kreeg was een verwonderlijke blik en een duimpje of ze maakten een foto. :jerry :jerry :jerry
Oke van Duitsland krijg ik waarschijnlijk nog wel een vakantie fototje :angelAndre Botter
Deelnemer@dion87 wrote:
en kwa buizen werk is het beetje afhankelijk van welke power je uiteindelijk wil gaan draaien.
57mm is prima tot de 280pk
63mm 280/300
en boven de 300pk is het wel handig om 76mm buizen te hebben.dit is mij althans verteld door iemand die er best verstand van heeft.
Ja 76mm en dan een gas klep van 60mm :thumb
60mm buizen is meer dan dik zat tot 600pk.
Hoe dikker de buizen hoe groter het turbogat en als je gasklep 60mm is heeft groter ook geen nut.Mvg André
Andre Botter
Deelnemer@Corsaboer wrote:
mij lijkt het ook dat het de koppelingsset is, het eerste wat in me opkwam..
maar gast van de garage dacht aan de bak, tand afgebroken oid.
maar maandag moeten ze hem maar op de brug zetten, dan ga ik pas een andere bak regelen.
Heb zelf niet echt een goede ruimte anders had ik het service luikje zelf wel even opengetrokken.
hoop dat het meevalt, anders wordt het wel even een groter project.
Wat is een goede stevige koppelingsset? heb gehoord van OMP starre plaat icm verstrekte sachs drukgroep.OMP koppeling is troep heb hier nog zo’n ding liggen kapot na 2 maanden.
Andre Botter
Deelnemer@jef wrote:
Werkte dat nog een beetje met die Hbm wielkast roller ?
Ziet er weer top uit zo :thumbupDat was niet voor deze auto dat was voor de RS4 en een half.



Andre Botter
Deelnemer@GSI Racer wrote:
ziet dr wel cool uit zo! :jerry
wat was eigenlijk de reden dat je hem blank geschuurd hebt, Andre?
zo slecht was dat het lakwerk toch nog niet he?Veel grindslag :angel en veel lak lagen er zat bijna 5mm lak en spuitplamuur over de hele zijkant er klopte niet veel meer van de lijnen die in hoorde te zitten.
Straks is hij weer net zo strak of strakker als in 1998 :wub :wub :thumb :thumb :thumbAndre Botter
DeelnemerIk kom zaterdag naar Oschersleben met RS4 of dikke Astra F turbo :D
Andre Botter
DeelnemerIk kom zaterdag naar Oschersleben met RS4 of dikke Astra F turbo :D
Andre Botter
Deelnemer




Berry heeft al het plaatwerk super strak gemaakt zo dat er bijna geen plamuur meer op hoeft.
En de Kadett gaat bijna in de grondlak maar Oschersleben ga ik dit jaar niet redden helaas.Andre Botter
Deelnemer




Berry heeft al het plaatwerk super strak gemaakt zo dat er bijna geen plamuur meer op hoeft.
En de Kadett gaat bijna in de grondlak maar Oschersleben ga ik dit jaar niet redden helaas.Andre Botter
Deelnemer@Hans wrote:
let op je gezondheid andre, een omgekeerde burka is geen goede mondkap :jerry
suc-6 met je project king:Hoe zet je een stofzuiger op een haakseslijptol :jerry :jerry :jerry
Andre Botter
DeelnemerEn hij is kaal.
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a” onclick=”window.open(this.href);return false; … 2621_o.jpg
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a” onclick=”window.open(this.href);return false; … 8487_o.jpgAndre Botter
DeelnemerEn hij is kaal.
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/902971_471995626188066_1834852621_o.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/883067_472667909454171_1197498487_o.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;Andre Botter
Deelnemer@astraTD wrote:
Heb je die Let station nog? Had je ooit eens een bericht gestuurd via fb maar nooit een kick gekregen.
Ja die heb ik nog blijft een fijne auto.
Wat daar allemaal niet in vervoert is super allround auto.
Staat alleen wel op de verkoop lijst :cry maar kan helaas niet alles houden.Andre Botter
DeelnemerTurbo gat valt wel mee en als je aan het knallen bent heb ik zo wie zo geen turbo gat :D :D :D
Andre Botter
Deelnemer@kadett4x4 wrote:
dan zal het wel aan de foto liggen, vond het al jammer.
hoeveel breder is je kadett nu breder dan een orginele??groeten.
Ik denk 10cm.
-
AuteurBerichten