Andre Botter

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 452)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Tuner in belgie beweert dit over het z20leh blok #18179918
    Andre Botter
    Deelnemer

    De Z20LET blokken kunnen makkelijk 300PK draaien als de software maar goed is en dat doe ik dus bij Klasen Motors.
    En de speedster van klasen heeft zo ver ik weet gewoon een Z20LET onderblok met 659PK!!

    Bij V Max gaan de onderblokken vaak kapot waarschijnlijk door verkeerde software.

    In reactie op: schakelstang ombouwen naar kabel??? #18177393
    Andre Botter
    Deelnemer

    Waarom zou je dat willen hij gaat er niet beter van schakelen.

    In reactie op: z20let dump valve / vacuum probleem #18155389
    Andre Botter
    Deelnemer

    Leg even een ring onder de veer in de Dumpvalve.

    Gr André

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411683
    Andre Botter
    Deelnemer

    Bedankt voor de moeite maar ik heb er al 3 van een F20.

    Gr André

    In reactie op: Blauwe rook zafira opc #18029524
    Andre Botter
    Deelnemer

    De seals zijn van een slechte kwaliteit en door dat de geleiders dunner zijn worden ze heter dan bij de C20LET.
    De 1.6 16v Corsa tigra enz motoren hebben het zelfde probleem.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411680
    Andre Botter
    Deelnemer

    Heeft iemand nog een goeie originele differentieel liggen van een F28 of F20 bak.

    Zo ja stuur mij even een mail acbotter@hotmail.com of tel 0622804911.

    Gr André.

    In reactie op: Brandstof catchtank #18151374
    Andre Botter
    Deelnemer

    Alleen de catchtank onder de motorkap dat vind ik niks brand gevaarlijk. :hmmz
    Liever achter bij de tank met zo min mogelijk brandstofslang.
    Bij mij zit de catchtank in de benzinetank king:

    In reactie op: Brandstof catchtank #18151371
    Andre Botter
    Deelnemer

    De druk regelaar van HG is de beste voor de let geen kans op lekken door on nodige slangen enz en de turbo kap past gewoon.
    Of gewoon de originele een tik op zijn kop geven werkt ook gewoon goed.
    En voor het opvoeren van benzine naar de catchtank kan je makkelijk een originele pomp gebruiken is meer dan genoeg.
    Tenzij je 800pk hebt :D

    De zwarte aangepaste van vele aanbieders willen nog wel eens gaan lekken of erger uit elkaar klappen. :thumbdown

    Mvg André

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17565988
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik vind het een prachtig ding en zou hem best hier naast de Kadett willen zetten :D
    Maar heb je ook naar het zuigertje in de pomp die de druk regelt gekeken.
    Ik kom het bij de opel motoren vaak tegen dat de zuiger vast zit door vuil.

    Mvg André

    In reactie op: Kadett superboss vs BMW 325iS #18149341
    Andre Botter
    Deelnemer

    Mijn kadett’s GSI rammelde nooit.
    Het rammelen was bijna altijd door het dashboardkastje niet goed afgesteld of te veel rotzooi er in.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411676
    Andre Botter
    Deelnemer

    @jef wrote:

    Jij hoopt nu gewoon dat je 130 mag op de snelweg ( moet je wel voor de politie blijven rijden ;) )

    Ziet er wel gelikt uit :thumbup

    Ach heb net 3200KM gemiddeld 130Kmh met de aanhanger gereden door België Luxemburg Zwitserland Italië Oostenrijk en Duitsland.
    En het enige wat ik van de politie kreeg was een verwonderlijke blik en een duimpje of ze maakten een foto. :jerry :jerry :jerry
    Oke van Duitsland krijg ik waarschijnlijk nog wel een vakantie fototje :angel

    In reactie op: LEH lader en klepseals #18143080
    Andre Botter
    Deelnemer

    @dion87 wrote:

    en kwa buizen werk is het beetje afhankelijk van welke power je uiteindelijk wil gaan draaien.

    57mm is prima tot de 280pk
    63mm 280/300
    en boven de 300pk is het wel handig om 76mm buizen te hebben.

    dit is mij althans verteld door iemand die er best verstand van heeft.

    Ja 76mm en dan een gas klep van 60mm :thumb
    60mm buizen is meer dan dik zat tot 600pk.
    Hoe dikker de buizen hoe groter het turbogat en als je gasklep 60mm is heeft groter ook geen nut.

    Mvg André

    In reactie op: c20let met F20 kaput en nu? #18148911
    Andre Botter
    Deelnemer

    @Corsaboer wrote:

    mij lijkt het ook dat het de koppelingsset is, het eerste wat in me opkwam..
    maar gast van de garage dacht aan de bak, tand afgebroken oid.
    maar maandag moeten ze hem maar op de brug zetten, dan ga ik pas een andere bak regelen.
    Heb zelf niet echt een goede ruimte anders had ik het service luikje zelf wel even opengetrokken.
    hoop dat het meevalt, anders wordt het wel even een groter project.
    Wat is een goede stevige koppelingsset? heb gehoord van OMP starre plaat icm verstrekte sachs drukgroep.

    OMP koppeling is troep heb hier nog zo’n ding liggen kapot na 2 maanden.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411670
    Andre Botter
    Deelnemer

    @jef wrote:

    Werkte dat nog een beetje met die Hbm wielkast roller ?
    Ziet er weer top uit zo :thumbup

    Dat was niet voor deze auto dat was voor de RS4 en een half.


    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411666
    Andre Botter
    Deelnemer

    @GSI Racer wrote:

    ziet dr wel cool uit zo! :jerry

    wat was eigenlijk de reden dat je hem blank geschuurd hebt, Andre?
    zo slecht was dat het lakwerk toch nog niet he?

    Veel grindslag :angel en veel lak lagen er zat bijna 5mm lak en spuitplamuur over de hele zijkant er klopte niet veel meer van de lijnen die in hoorde te zitten.
    Straks is hij weer net zo strak of strakker als in 1998 :wub :wub :thumb :thumb :thumb

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613301
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik kom zaterdag naar Oschersleben met RS4 of dikke Astra F turbo :D

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613300
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik kom zaterdag naar Oschersleben met RS4 of dikke Astra F turbo :D

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411662
    Andre Botter
    Deelnemer





    Berry heeft al het plaatwerk super strak gemaakt zo dat er bijna geen plamuur meer op hoeft.
    En de Kadett gaat bijna in de grondlak maar Oschersleben ga ik dit jaar niet redden helaas.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613296
    Andre Botter
    Deelnemer





    Berry heeft al het plaatwerk super strak gemaakt zo dat er bijna geen plamuur meer op hoeft.
    En de Kadett gaat bijna in de grondlak maar Oschersleben ga ik dit jaar niet redden helaas.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613294
    Andre Botter
    Deelnemer

    @Hans wrote:

    let op je gezondheid andre, een omgekeerde burka is geen goede mondkap :jerry
    suc-6 met je project king:

    Hoe zet je een stofzuiger op een haakseslijptol :jerry :jerry :jerry

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411658
    Andre Botter
    Deelnemer

    En hij is kaal.
    http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a” onclick=”window.open(this.href);return false; … 2621_o.jpg
    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a” onclick=”window.open(this.href);return false; … 8487_o.jpg

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613286
    Andre Botter
    Deelnemer
    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411656
    Andre Botter
    Deelnemer

    @astraTD wrote:

    Heb je die Let station nog? Had je ooit eens een bericht gestuurd via fb maar nooit een kick gekregen.

    Ja die heb ik nog blijft een fijne auto.
    Wat daar allemaal niet in vervoert is super allround auto.
    Staat alleen wel op de verkoop lijst :cry maar kan helaas niet alles houden.

    In reactie op: Kadett Turbo Insanity #17411653
    Andre Botter
    Deelnemer

    Turbo gat valt wel mee en als je aan het knallen bent heb ik zo wie zo geen turbo gat :D :D :D

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17613283
    Andre Botter
    Deelnemer

    @kadett4x4 wrote:

    dan zal het wel aan de foto liggen, vond het al jammer.
    hoeveel breder is je kadett nu breder dan een orginele??

    groeten.

    Ik denk 10cm.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 452)