Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerJa was weer een gezellig zooitje:D en als het goed is zit ik komend weekeind weer op de opel meeting in Luckau:D
Andre Botter
Deelnemertwee keer mooiste van europa :hmmzwaren er verder geen kadett’s bij de verkiezing :D
Andre Botter
DeelnemerKlopt ja:D.
En er wilde niemand meer met mij spelen terug naar huis:oAndre Botter
DeelnemerIk hoor bijna alleen maar slechte verhalen van kronenburg.:hmmz en dat niet van sukkels die er geen verstand van hebben maar van serieuze gasten.
Andre Botter
DeelnemerVolgens mij komen jullie elke week langs:D:D:D
Andre Botter
DeelnemerKW schroef set variant 2.
Andre Botter
Deelnemer80/80 moet met ingekorte dempers had je ook vanmiddag kunnen vragen hahahahahha:P
Andre Botter
DeelnemerZo zaterdag en zondag naar SPEED geweest en even gesprint zaterdag 3e en zondag ook 3e geworden en wat denk je is er alleen een beker voor de eerste plaats:fy1:fy1
3 mei 2009 om 21:46 In reactie op: Hoe de olietemperatuursensor te plaatsen (in de oliepomp)? #17480091Andre Botter
Deelnemerik maak in de originele bout een draadgat waar dan de sensor in komt :D
Andre Botter
DeelnemerJa GOED idee HE hahhahahaahhaa:P
Andre Botter
DeelnemerLekker scheuren bij de naden en niet strak te krijgen geef mij maar gewoon staal.
Andre Botter
DeelnemerDat is zeker jammer een AP remschijf kost 275euro perstuk:cryen dan nog remblokken 200euro:o En we zijn weer arm.:D
Andre Botter
DeelnemerNou we hebben het weer overleefd:D alleen de linker remschijf niet hahaha klein beetje HEEL erg gescheurd HAHAHA.
3 de in de training en 4 de in de finale achter 1e R8 2e porsche 928s en 3e een gt3rs allemaal puur cirquit:o
Andre Botter
DeelnemerZo morgen gaan we weer rammen op Assen:angel:o
Andre Botter
DeelnemerJe denkt toch niet dat ik zo’n stikker ga kopen :fy1ik rijd gewoon waar ik heen wil en houd mij gewoon van de domme.
Ik heb geen brief gehad waar in stond dat ik zo’n ding moet hebben dus kan ik het niet weten ook.
En die stikker heb je alleen in de binnenstad nodig en denk je dat de politzei er op zit te wachten om een hollander (die op eens geen woord duits meer kan) uit te leggen waarom hij een stikker moet hebben :DAndre Botter
DeelnemerIk weet nog niet wat ik ga kopen misschien RS4 / Corvett :D
Andre Botter
DeelnemerNou Zaterdag had de F28 bak er ook geen zin meer in na 8jaar mishandeling zij hij doe het zelf maar:D dus 4uur later zat de sper in een andere bak en in de kadett:o
Andre Botter
DeelnemerV6:thumbdown
Andre Botter
DeelnemerTot nu toe was mijn snelste tijd op zandvoort een 2.12 geloof ik nu reed ik in twee ronden een 2.03:D
En als het goed is ben ik er op Assen weer bij ja.Andre Botter
DeelnemerEn hij gaat de verkoop in:o
Andre Botter
DeelnemerNou Het is weer een heel verhaal
Had ik alles klaar denk je rustig aan je zondag te kunnen beginnen wordt je om 5uur wakker gebeld door Richard Koks die met zijn kadett turbo ook mee zou doen met time attack in de semi pro street was hij de hele nacht al bezig geweest om zijn kadett goed rijdend te krijgen maar hij bleef maar stotteren.
Dus een half uur later stond hij bij mij voor de deur ik hem geholpen bougie’s waren niet goed.
En een sleep oog had hij ook niet dus een gemaakt van een touw
Om 6uur op weg naar Zandvoort.
Om 9:20uur warmup ronden droge baan goeie tijd neer gezet 2.03 zeker gezien alles boven mij puur circuit auto’s zijn helaas nam ik ook even een grindbak erg hard de nieuwe velgen zijn nu dus ge grind straalt en ook het achterscherm toen ben ik even de pitstraat in gegaan grind en zand uit de velgen gehaald.
Daar na de baan nog een keer op maar ja hoor op eens geen
vermogen meer en even later ook geen stuurbekrachtiging en stroom V snaren verdwenen.
Spuitstuk net voor de turbo open gebarsten en nog twee scheuren ja wat doe je dan.
Nou dan demonteer je de boel en rijd als een dolle naar huis in Lekkerkerk om hem te lassen en twee V snaren te halen.
En dan weer terug en de boel monteren en net op tijd klaar om te gaan rijden.
Hij liep weer goed en ik had er weer zin in er was alleen één aan het olie strooien geweest in het scheivlak en de bocht er na dus spek glad en het had geregend.
In de twee de ronde wilde ik een snelle ronde neer zetten wordt ik door een BMW GTR zwaar op gehouden weg ronde.
Dan de volgende poging maar vol door de Arie luiendijk bocht rechte stuk op zie ik een schijtline rijden en ja hoor die gaat als een trutje door de tarzan op de droge ideale lijn dus weer kostbare seconde weg toch maar door knallen maar bij de Arie Luiendijk bocht aan gekomen op eens geen vermogen meer ik denk nee he weer een scheur toch maar door gereden om een tijd neer te zetten.
Maar onder weg hoorde ik een paar keer wat onder de bodem door gaan dat waren de M10 bouten van de turbo.
Dus 4 bouten weg ik had ze aardig vast getrokken dacht ik maar om dat ze zo heet waren geweest liepen de moeren te stroef dus leek het maar zo.
Maar toch nog een 6de tijd neer gezet had veel beter kunnen zijn
Was een heel duur dagje maar wel leuk.
O ja en de aandrijfas links was ook overleden ben er nog net mee thuis gekomenAndre Botter
DeelnemerNou woensdag hebben we hem op nieuw af gesteld bij Klasen motors nu hebben we 380PK en 475nm en dat zijn echte pk’s en niet EDS of V Max pk’s.
Bij 4600 toeren zit hij aan 300pk en 5800 toeren 380pk en tot 7700 toeren komt hij niet meer onder de 330pk.
Als ik nu bij EDS of V max op de bank ga heb ik er 430:jerry
Hij loopt nu echt 20x beter vooral in deel last:D
En de semi slicks zitten er nu ook onder.:o
De inlaat nokkenas is een xe en de uitlaat nokkenas is origineel met andere assen gaat hij over de 400pk :Pdat doen we later misschien nog wel eens:DAndre Botter
DeelnemerHij is nu ook ge chipt 320pk:D loopt echt lekker.
Andre Botter
DeelnemerNou gloof me de meeste rijden er vaak.
En er zit een kenteken op de auto maar op de weg komt hij niet.
En komen op een aanhanger aan
Maar we gaan lekker knallen porsche pesten :P en sufaru evo’s schijtline:DAndre Botter
DeelnemerNou dat is weer lekker, heb ik van alles aangepast en verbetert en zo’n dikke 4000euro uit gegeven om nu bij de eerste 3 te komen gooien ze me in de pro klasse tussen de elke week op zandvoort pipo’s :fy1:fy1:fy1
Van de week krijg ik mijn nieuwe velgen binnen:D:D:D
ATS DTM 9×17:P -
AuteurBerichten