Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
Deelnemerja maar zien doe je het niet als hij gaat klappen.
De nieuwe rollen moeten verbeterd zijn in vergelijk met de eerdere maar toch.:(Andre Botter
DeelnemerEn bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?
Groeten
[/quote]Als je van je auto af wil kan buiten langs ook:vertagAndre Botter
DeelnemerJa stalen rollen zijn beter de plastic rollen kunnen nog al eens uit elkaar klappen:swear
Maar voor de stalen rollen heb je wel de voor en achterplaat en de andere nokkenaswielen krukas riemwiel enz nodig.Andre Botter
DeelnemerAllen de eerdere xe blokken hebben een iets andere krukas.
Of hij echt minder sterk is weet ik niet zal niet echt veel uitmaken denk ik.Drijfstangen zijn het zelfde alleen ook weer de eerdere drijfstangen te herkennen aan de rondere randen zijn iets sterker.
Andre Botter
DeelnemerWaarom kan ik dan zo al 3 mensen die met de toendertijd door jouw geleverde sportkats niet door de APK kwamen :o [/quote]
Van de 50 …. ach laat maar DAAAAAAAAAAAAAGGG Slaap lekker:PAndre Botter
DeelnemerIk heb nu 380+ pk bij 1.5bar en gewoon NGK bougie’s geen probleem:D
Andre Botter
Deelnemerafstand van de elektrode is te groot even op 0.6mm zetten dan moet het goed zijn.
En Mpech Chips ben ik niet weg van kan namelijk ook het probleem zijn al eerder gehad bij een klant.
Andere chip er in gezet en gaan als de brandweer.16 oktober 2009 om 11:28 In reactie op: Linker voorpoot lekt ineens olie na vervanging schotel.. Ast #17537054Andre Botter
DeelnemerAandrijfas hoes.:agent
Andre Botter
DeelnemerJa dat niet iedereen het geld er voor heb oke.
Maar ik heb altijd wel zo iets als je er geen geld voor hebt begin er dan niet aan want dan wordt het toch niets.
Wacht dan nog even en spaar er voor dan kan je het goed laten doen.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Andre Botter
Je kan ook achternaven met remmen en handrem kabel van een astra G nemen heb ik ook op de turbo station.
Dan heb je ook niet meer die stomme trommel handrem.En je hoeft ook geen beugels op de as te lassen voor de handremkabel (als je nu nog geen schijven hebt):thumbup
Andre Botter
DeelnemerWas even wat aan het zoeken kwam ik deze stomme opmerking tegen:D en ik heb nog nooit iets niet op gelost als het niet goed was.
Andre Botter
DeelnemerJe kan ook achternaven met remmen en handrem kabel van een astra G nemen heb ik ook op de turbo station.
Dan heb je ook niet meer die stomme trommel handrem.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Corsa_GSi
Hopelijk gaan we nu niet Bottertuning zitten ophemelen, want dat is ook niet alles.Heb eind 2006 een sportkat eronder laten zetten en daarmee is auto nog geen 1 keer door de apk gekomen en hij is ook al kapot ook.
Over de rest van de uitlaat ben ik overigens wel zeer tevreden.
Maar goed elk bedrijf maakt fouten :sleeping
Nee dat was niet mijn fout.
Door dat bij jouw motor 1 injector open bleef staan is de kat verbrand en dan doet hij het niet meer he.:PAndre Botter
DeelnemerKlopt dat was de zilveren station die ik gebouwd heb.:P
Andre Botter
DeelnemerEn even kijken of de motor er goed op loopt en of hij niet te arm loopt met een Air Fuel meter.
Andre Botter
DeelnemerWaarom 60mm buizen?
Duurt alleen maar langer om vol met lucht te pompen:o.
En ook al heb je een grotere inlaat dan is het gat nog steeds maar 50mm.
En de gas klep is dacht ik ook maar 55mm :D5 oktober 2009 om 22:55 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531523Andre Botter
DeelnemerNee hoor 380pk en nu met andere nokken assen iets van 400pk:P
Andre Botter
DeelnemerIk ga ze nu alleen nog maar zelf maken ben het helemaal zat:fy1
En als ik ze gemaakt heb kijk ik ze nog een keer na met een camera:cool:
Ik heb nog nooit een motorschade gehad maar nu door deze troep twee keer kost mij nu dus 5000euro ik geef garantie en de leveranciers laten mij er mee zitten.:swearAndre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Ronaldo
koni is gewoon prima. gewoon zo laten dus. wat ik wel zou aanraden is om de draagarmpjes door te lassen op een aantal plekken voor de stevigheid. de ervaring leert dat die nog wel eens gaan bengelen met stuggere veertjes en dempertjes enzo.Kadet draagarmen door lassen:o die zijn sterk zat hoor.
Andre Botter
DeelnemerIk gebruik vaak X line meters zijn ook beter af te lezen.
Andre Botter
DeelnemerRaid is troep heb er hier ook al een van een klant die na twee weken kapot is.:o
Andre Botter
Deelnemerde LEH turbo kan er zo op zonder software te veranderen.
Andre Botter
Deelnemermisschien moet je hem eens bij mij neer zetten:agent
Andre Botter
Deelnemerhij bedoelt een botter DV:P en die klinkt veel beter en twee keer zo hard als een baily :o
http://www.youtube.com/user/turbotter#play/uploads/4/-hA7dX3lDX0Andre Botter
DeelnemerDank u dank u dank u:D:D:D maar ik maak ook bijna alles zelf:P
-
AuteurBerichten