Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerVoor de Z20LEH turbo hoef je de software NIET aan te passen.
Dat zeggen ze alleen maar om geld te verdienen!!!!!!!1 BAR lucht druk met een grote turbo is niet anders dan 1 bar lucht druk met een kleine turbo de opbouw van de druk zal iets anders zijn maar dat is echt geen probleem.
DIT WAS DE LAATSTE KEER DAT IK DIT ZEG:fy1
We lopen om de laatste euro spullen te zoeken maar laten ons wel iedere keer een oor aan naaien door ED… M.T VM…
:wtf
En die koppelkromme is echt niet goed :oDit is hoe het er uit hoort te zien:D

Andre Botter
DeelnemerHeb je de slangetjes van de Amal valve los gehad?
Als die verkeerd om zitten geeft de turbo maar 0.5 bar:P
En of het spruitstuk ge scheurt is kan je van onderen zien als je de downpijp demonteert:DAndre Botter
DeelnemerUitlaat kan het probleem in principe niet zijn.
Op nieuw afstellen voor een uitlaat is onzin net als afstellen om dat er een Z20LEH turbo op is gemonteerd.
Dat is allemaal lekker makkelijk geld verdienen.:vertag
Wat wel kan ik zo ook niet zeggen moet ik hem echt even hier onderzoeken.Andre Botter
DeelnemerHet kan heel goed kool aanslag in de turbo zijn.
Of een waste gate doos die gaar is.
Slangetje die gaar is?
Maar dat kan ik zo ook moeilijk zien.
Even langs komen misschien.:DAndre Botter
DeelnemerJa hoor, volgens mij zaten er onder die kadett koni geel dempers maar zet er maar een hottunig set onder:D
En super sprint terwijl je voor het zelfde geld een op maat gemaakt RVS uitlaat hebt.:oAndre Botter
DeelnemerAls je hem in wilt ruilen krijg je er niet veel voor kan je hem beter zo verkopen.
Dan kun je de andere auto met korting kopen.Andre Botter
DeelnemerHet geluid kan naar wens gemaakt worden met verschillende dempers.
En anders kan er voor controles een bedienbare klep in de uitlaat gemonteerd worden.Andre Botter
DeelnemerDe kant en klare dempers van simons zijn K…T Vaak zitten hier restrictie’s in (dunne stukken) wat dus weer de stroming verziekt :swear.
Bij een 63mm uitlaat zetten ze er een sierstuk op met een binnen diameter van 55mm:sleeping.
Daarom bouw ik de uitlaten altijd op maat en ook de pasvorm is niet altijd best maar dat is bij meer uitlaten een probleem vooral als de auto verlaagd is.Andre Botter
DeelnemerEen Z20LET pomp is zeker aan te bevelen.
Alleen neem dan wel de bij passende aanzuig buis en verbouw die dan niet met een dunner stuk pijp!!!
Zo als ik wel vaker heb gezien.:hmmzEn ik maak mijn olie sproeiers ook mooi zelf.:D
En mijn blok is al meerdere keren goed getest met TIME ATTACK.:D
En in maart gaan we dat weer doen.:PAndre Botter
DeelnemerDe veren die onder je kadett zitten komen bij mij vandaan en zijn speciaal op maat gemaakt.
Ik heb meerdere veren liggen als je dus iets hoger wil moet je maar even een belletje geven 0622804911.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Miruni
Vmax heeft zoals geert666 nieuwe LEH onderblokken liggen. Dus niet alleen omgebouwde.
Ik heb er zelf eentje bij hun in de vingers gehad. Incl. de standaard oliesproeiers.Als je zelf niet wil programmeren dan kun je het beste een orginele ecu pakken.
Je zult zien dat deze in de verschillende omstandigheden net iets netter loopt.
Plus het feit dat je een klopsensor hebt wat ook niet onbelangrijk is.
VEMS en bepaalde andere ecu’s hebben ook klopsensor alleen werkt dit niet zoals het hoort te werken.De beste optie is de ecu van een LEH te pakken. Deze heeft standaard wideband en is veel
uitgebreider dan M2.7 of vrijprogrammeerbare ecu’s.
Of je moet zoals al eerder gezegt traction control of iets dergelijks willen hebben.AMEN:D:wors
Andre Botter
Deelnemer1. olie uit de sproeier moet echt naar de inlaat kant spuiten je wil niet weten hoeveel meer slijtage je anders krijgt heb een tijdje terug een auto op de brug gehad waar ze de originele drijfstangen verkeerd om gemonteerd hadden na revisie die had al mooie slijtage plekken in de cilinders.
2. Ik ben meer voor een gaatje in het lager boren dan weet je zeker dat de lagers genoeg olie krijgen.
En de sproeiers boor ik ook iets anders.
Andre Botter
DeelnemerIk gebruik simons dempers en topkwaliteit RVS
Andre Botter
Deelnemeredit.
6 januari 2010 om 13:54 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531566Andre Botter
DeelnemerDie mogen mijn geit nog niet uitlaten.
Andre Botter
DeelnemerAls je het voor de vermogens winst doet hoet je geen remus sebering enz kopen dan moet je een mooie op maat gemaakte RVS uitlaat nemen in 63 of 76mm.:D:angel
Andre Botter
DeelnemerHet is nu een y22se en wordt een zy22selet :P dus turbo :thumbup
Weer een apart gevalletje:D met 300PK als het even mee zit.
En de astra is te k..pAndre Botter
DeelnemerWaarom is een C20let niet geschikt?
Een C20Let is een goeie en makkelijke motor.
En waarom DTA als je de standaard computer gebruikt met een goede Chip heb je zonder problemen dik 280 tot 300pk en loopt hij ook nog 1 op 12.
DTA heeft pas echt nut boven 350pk.
Tenzij je tractie controle of launce control wil hebben.
Ik rij met mijn Kadett met 380PK met de originele computer.Andre Botter
Deelnemeredit
Andre Botter
DeelnemerDikkere pijpen dan 55mm heeft geen nut!!!!!!
En een grotere gas klep ook niet hebben ze bij EDS en KLASENMOTORS enz al getest.
Zelfs bij een Z20LET die heeft maar een 55mm gasklep heeft het geen nut.
Alleen een groter inlaat hoedje heeft nut is ook niet veel maar alle beetjes helpen:DAndre Botter
DeelnemerIk zeg niets maar heb het wel gezegt :D
Andre Botter
DeelnemerEr zijn al auto’s bijna af gebrand door zo’n bypass buiten om.
En ik maak al 10 jaar koppen met een pijpje in de kop nog nooit
is er een op nieuw gaan lekken. :D
Ik zit in lekkerkerk.En de kleppen in laten schuren bij een revisiebedrijf zou ik niet doen.
En waarom niet zeggen jullie dan nou die frazen de kleppen in en dan liggen ze heel snel te diep en neemt de voor spanning van de klepveren af en heb je kans op zwevende kleppen.
En daar door weer kans op motorschade.
En vaak sluiten de kleppen dan nog niet goed.
Dus gewoon met de hand in schuren is het best.
En dan doe ik ook de in en uitlaat kanalen gelijk even bewerken.:thumbupAndre Botter
DeelnemerAls de 1e versnelling herkenning gedeactiveerd is kan hij er geen storing op krijgen.
Kom anders een keer langs of zet hem een keer neer.
Dan kan ik het uitzoeken.Andre Botter
DeelnemerAls het goed is is de 1e versnelling herkenning gedeactiveerd en dus hoef je de stekker niet eens aan te sluiten.
dus zit het ergens anders niet goed.
Even met een tech1 uit lezen.Andre Botter
Deelnemer3.5bar:o 2.2bar is zat en 2bar achter:thumbup
-
AuteurBerichten