Andre Botter

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 452)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612503
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik had 97DB zeiden ze king:

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612496
    Andre Botter
    Deelnemer

    Nou gisteren even proef gereden op Zandvoort de Kadett stuurt nu veel beter in en is veel stabieler.
    Waar ik voorheen ging zwabberen met de achterkant had ik nu geen last meer.
    Ik had een coureur (Bas Plugge) die al 14 jaar op Zandvoort rijd naast mij zitten om even te kijken waar ik nog tijd kon winnen kwa ideale lijnen.
    Maar na één rondje moest ik de baan verlaten de Kadett maakte te veel geluid :fy1
    Dat was dus een korte training:cry.
    Maar het had op Bas een aardige in druk achter gelaten hij zij dat hij meerdere keren dacht dat we het niet gingen redden als ik op een bocht af knalde :D of door een bocht.
    En dat was nog maar één ronde en was de eerste keer na maanden dat ik weer op Zandvoort reed:D
    En nu moeten de lichte deuren er nog in:P en als het mee zit de spoiler er nog op.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612495
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik rij op Toyo 888 is ook de enige goeie toyo de rest is al een tijd shit:mad:
    Ik kon ze voor een leuke prijs leveren maar op het moment is het moeilijk.
    Anders kan je ook Yokohama Prada nemen is bijna zo goed als een semi slick.
    Deze kan ik wel goed leveren.

    Andre Botter
    Deelnemer

    Kan ook dat ze de kop niet met het goede moment hebben aan gedraaid (verkeerde 25nm 3x65graden is heel oud.) moet zijn 25nm dan 3×90 graden.
    Of te korte kopbouten gebeurt ook vaak.

    In reactie op: C20LET wil niet boven de 0,5 bar #17603416
    Andre Botter
    Deelnemer

    Je kan deze kleppen heel makkelijk testen even stroom er op en als hij klikt en lucht er in blazen om te kijken of hij afsluit.
    En reinigen met remmen reiniger of WD40 (zou ik er zo wie zo even een beetje in spuiten smeert lekker ook als hij nog goed is kan het geen kwaat) is hij weer zo goed als nieuw.

    In reactie op: Gestolen Kadett & Gevonden #17619584
    Andre Botter
    Deelnemer

    Gewoon een sportstuur er in met een ontkoppelbare naaf.
    Hab ik ook in mijn Kadett turbo zitten die kon in het begin (10 jaar geleden) niet op slot en geen Alarm en geen contactslot:D
    Ik zette hem zo midden in Rotterdam neer om uit te gaan.

    In reactie op: naven calibra #17621337
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ja dat is geen probleem alleen schokbreker en veer zijn anders dus kadett veer en schokbreker er op en klaar:D

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612486
    Andre Botter
    Deelnemer

    Zo de nieuwe olie koeler zit er op en de Proflex veerpoten zijn ook weer terug.
    En de wielvlucht heb ik negatiever gezet nu nog een set spoorstangen voor deze setup klaar maken anders moet iedere keer op nieuw uitlijnen:P.
    Achteras is ook stijver gemaakt zitten nu 2 torsie stangen op:D.
    Nu nog even een andere drukgroep op de koppeling deze is te slap.
    En we hebben een nieuwe TIG las machine dus als ik er nog tijd voor heb maak ik nog een nieuw inlaatspruitstuk.
    Nu eerst maar eens naar bed
    :jerry

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612478
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door jermir
    ik zou t net zo goed zeggen als ik voor je stond maar daar gaat t niet om , jeetje zeg wat een ophef over t feit dat je er een keer uit ben gereden. bedoel kan je niet tegen je verlies ofzo dat je zo heftig reageerd, ik ben niet jaloers op je kadett , ik vind t een prachtding. kom op man , laten we t gezellig houden en sorry als je je aangevallen voeld ok?????

    Wat lul je nou als of ik verder nooit heb verloren wat interesseert mij dat nou ik heb met Time Attack ook nog niet gewonnen!!!
    En daar doe ik toch ook nog steeds aan mee als ik niet tegen mij verlies kan zou ik wel lekker tuis blijven kost nog een hoop minder ook :vertag.
    En het gaat er over dat het gewoon niet klopt wat je zegt:swear

    Maar als je nou niets leuks of opbouwend te melden heb ga je dan ergens anders vervelen en blijf hier weg.
    EINDE DISCUSSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    In reactie op: ombouw kadett let #17618126
    Andre Botter
    Deelnemer

    Als een blok kapot loopt dan kost het nog veel meer hoor.
    Krukas slijpen/vervangen nieuwe zuigers kleppen gelijders enz enz enz.

    Voor dat je een turbo blok er in zet pakkingen vervangen drijfstang lagers en alles even na kijken (kabelboom) dan rij je zo 5 jaar zonder gezeik.

    Zuigers kan je 99x van de 100x laten zitten die gaan niet zo maar kapot.

    In reactie op: Groot probleem (?) Noodlot…? Tijdelijk opgelost! #17601690
    Andre Botter
    Deelnemer

    Dan heeft het met je tweede Lambdasonde te maken moet je een adapter monteren dat hij minder uitlaatgassen kan meten:agent

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612472
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door jermir
    zo sorry hoor maar je hoeft niet ineens zo te trippen, viel toen gewoon een beetje op en ik deed nooit mee aan races. je hoeft je niet zo op te winden, sorry hoor. bedoel je auto is mooi ens nel en heb er veel respect voor maar er is altijd wel weer iets wat mooier is en harder kan. hoort erbij toch? meteen grof gaan lopen schreeuwen is een beetje onder me niveau. zand erover lijkt me? weet trouwens niet of ze van g force waren , zat in elk geval een rasta achter t stuur. en had t gefilmd van achter de auto`s , me broek was zowat verschroeid van die vlammen die uit die corrado kwamen met optrekken.

    Nou als ik ergens een schijt hekel aan heb dan is het wel BULSHIT verhalen en onwaar heden van iemand die mij heel niet kent.
    Je wordt er zo wie zo al schijtziek van al die gasten die zich lopen te vervelen op het internet met stomme opmerkingen en biedingen(Marktplaats) enz.
    En als ze dan voor je staan durven ze niets te zeggen:sleeping:sleeping

    Het wordt tijd dat er voor zulke mensen een BAN uit wordt gedeeld.
    Er zijn al een hoop mensen die door dit soort gezeik niet meer op het forum komen of in iedergeval niet meer posten terwijl dat wel de mensen zijn met DE Auto’s en weten waar ze over praten.

    Maar goed terug naar het topic:D

    In reactie op: C20LET wil niet boven de 0,5 bar #17603383
    Andre Botter
    Deelnemer

    Geen:P maar niet af gaan doppen:o

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612464
    Andre Botter
    Deelnemer

    Wat kan jij dom ouwehoeren:fy1
    Die corrado verloor de eerste keer dik en de twee de keer won hij het net.
    Ik had een slechte start en omdat het een stukje van nog geen 200meter totaal was en dan één baan werd en ik geen zin had om mijn auto kort te rijden om maar te winnen remde ik maar eerder.
    Want op het stuk waar we normaal reden stond politie.
    En daar na wilde ze op eens niet meer tegen mij rijden want ze hadden zogenaamd gewonnen.
    En ik ben er zeker nog een uur gebleven en ik heb getuigen:vertag

    En dat waren de patsers van G force uit Zoetermeer.

    En jermir omdat je lekker anoniem achter je computer zit hoef je nog niet bulshit verhalen uit je duim te zuigen!! (normaal gesproken gooide hij meteen ze kadett ervoor als ie een stukje voorlag zodat de ander meteen kansloos was:sleeping:sleeping:sleeping)

    Heb ik jou zeker een paar keer zoek gereden en ben je daar nog gepikeerd over:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

    In reactie op: C20LET wil niet boven de 0,5 bar #17603380
    Andre Botter
    Deelnemer

    Het slangetje van de ontluchting hoef je niet vast te maken aan de amalvalve dan kan er ook geen zooi meer in komen.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612457
    Andre Botter
    Deelnemer

    De race deuren liggen bij de spuiter:P van de week nog even plexiglas ramen maken.
    En hopelijk krijg ik van de week de schokbrekers terug.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612451
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door mark
    my lijkt het ook vet om mee te doen en me kadett is min of meer ook beetje gebouwd voor sprint en circuit, maar heb maar 182 pk , kan je dan ook beetje redelijk mee, want iedereen heeft nogal veel pk’s aan board

    Mee doen kan altijd als je er op tijd bij bent.
    En als je een beetje kan sturen en niet bang bent kan je nog een eind komen :D

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612444
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik hoop nu eens een keer te winnen ik zit er iedere keer net naast:cry.
    Eerst heb ik als één van de weinige wegbanden en de rest semi slicks.
    Dan heb je semi slicks gooien ze je in de PRO klasse:swear.
    Als het nu weer niet lukt gaan we volgend jaar een andere auto gebruiken (bouwen):D

    En neem de videocamera’s mee en stuur de beelden van mij even door BVD:wors

    In reactie op: tunen insignia #17538757
    Andre Botter
    Deelnemer

    Nou er wordt zeker wel door dealers gechipt.
    Bij Pon VW :puke kan je het bij een nieuwe auto zo bij bestellen.
    En Klasen Motors doet het ook voor Opel zelf :D
    Maar informeer voor de zekerheid eerst even bij de dealer wat zij er van vinden om gezeur achteraf te voorkomen.

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612430
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door kadettje-89
    hey botter.dit is een zaligheid om naar je dettje te kijken.hoe staat het nu inmiddels met de paardjes onder de kap.nog veranderingen.

    We zitten nu op 380+PK :P
    En de audio is er uit en er komen nog ultra light deuren in:D
    En de wiel vlucht wordt negatiever gezet en de bijrijdersstoel gaat er ook uit.

    In reactie op: sportdemper #17604713
    Andre Botter
    Deelnemer

    RVS Groep A :D:D:D

    In reactie op: Vraag over RVS Simons demper #17597282
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door hillclimber16V
    Jullie spreken van 71 en 76 mm uitlaten.
    Waarom er nog een onder hangen.
    Ben je wel zeker dar je hier nog vermogenwinst
    mee haal, ik las al verschillende keren dat 60mm ongeveer
    de beste resultaten geeft.
    Of is het louter voor de show en lekker luid?

    63mm is voor de meeste turbo motoren groot genoeg.
    Maar bij een turbo motor is het deste minder tegen druk hoe beter.
    De turbo geeft voor koppel onderin tot 1500/2000 toeren zelf al tegen druk en daar na krijg je druk vulling :thumbup

    In reactie op: Balansassen delete kit Z20LET. #17602430
    Andre Botter
    Deelnemer

    Assen kunnen er met die kit zo uit geen probleem ik merk er met stationair lopen weinig van.

    In reactie op: C20LET wil niet boven de 0,5 bar #17603367
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik heb het een keer gehad dat ze verkeerd om wel goed zaten:o waarom weet ik ook niet maar toen deed hij het wel:D

    In reactie op: Turbo vervangen #17596061
    Andre Botter
    Deelnemer

    Het ligt aan afstelling van de software lijkt mij.

    Ik stel al mijn motoren af samen met Klasen Motors.
    En als er iets niet klopt aan de motor of aan de sensoren dan zien we dat en lossen het op.

    De vermogens banken van EDS en V Max hebben behoorlijke (ingestelde!!) afwijkingen.

    Mijn Kadett had bij V max in der tijd 360PK nou dat zat er echt niet in 330pk was het eerder.
    Ik heb nu 380PK en scheelt op papier 20PK maar in de praktijk voelt het als 50PK :D

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 452)