Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerIk had 97DB zeiden ze king:
Andre Botter
DeelnemerNou gisteren even proef gereden op Zandvoort de Kadett stuurt nu veel beter in en is veel stabieler.
Waar ik voorheen ging zwabberen met de achterkant had ik nu geen last meer.
Ik had een coureur (Bas Plugge) die al 14 jaar op Zandvoort rijd naast mij zitten om even te kijken waar ik nog tijd kon winnen kwa ideale lijnen.
Maar na één rondje moest ik de baan verlaten de Kadett maakte te veel geluid :fy1
Dat was dus een korte training:cry.
Maar het had op Bas een aardige in druk achter gelaten hij zij dat hij meerdere keren dacht dat we het niet gingen redden als ik op een bocht af knalde :D of door een bocht.
En dat was nog maar één ronde en was de eerste keer na maanden dat ik weer op Zandvoort reed:D
En nu moeten de lichte deuren er nog in:P en als het mee zit de spoiler er nog op.Andre Botter
DeelnemerIk rij op Toyo 888 is ook de enige goeie toyo de rest is al een tijd shit:mad:
Ik kon ze voor een leuke prijs leveren maar op het moment is het moeilijk.
Anders kan je ook Yokohama Prada nemen is bijna zo goed als een semi slick.
Deze kan ik wel goed leveren.27 februari 2010 om 09:52 In reactie op: ai ai ai…, witte rook..kop overleden? update! de OPC rijdt #17620605Andre Botter
DeelnemerKan ook dat ze de kop niet met het goede moment hebben aan gedraaid (verkeerde 25nm 3x65graden is heel oud.) moet zijn 25nm dan 3×90 graden.
Of te korte kopbouten gebeurt ook vaak.Andre Botter
DeelnemerJe kan deze kleppen heel makkelijk testen even stroom er op en als hij klikt en lucht er in blazen om te kijken of hij afsluit.
En reinigen met remmen reiniger of WD40 (zou ik er zo wie zo even een beetje in spuiten smeert lekker ook als hij nog goed is kan het geen kwaat) is hij weer zo goed als nieuw.Andre Botter
DeelnemerGewoon een sportstuur er in met een ontkoppelbare naaf.
Hab ik ook in mijn Kadett turbo zitten die kon in het begin (10 jaar geleden) niet op slot en geen Alarm en geen contactslot:D
Ik zette hem zo midden in Rotterdam neer om uit te gaan.Andre Botter
DeelnemerJa dat is geen probleem alleen schokbreker en veer zijn anders dus kadett veer en schokbreker er op en klaar:D
Andre Botter
DeelnemerZo de nieuwe olie koeler zit er op en de Proflex veerpoten zijn ook weer terug.
En de wielvlucht heb ik negatiever gezet nu nog een set spoorstangen voor deze setup klaar maken anders moet iedere keer op nieuw uitlijnen:P.
Achteras is ook stijver gemaakt zitten nu 2 torsie stangen op:D.
Nu nog even een andere drukgroep op de koppeling deze is te slap.
En we hebben een nieuwe TIG las machine dus als ik er nog tijd voor heb maak ik nog een nieuw inlaatspruitstuk.
Nu eerst maar eens naar bed
:jerryAndre Botter
Deelnemerorigineel gepost door jermir
ik zou t net zo goed zeggen als ik voor je stond maar daar gaat t niet om , jeetje zeg wat een ophef over t feit dat je er een keer uit ben gereden. bedoel kan je niet tegen je verlies ofzo dat je zo heftig reageerd, ik ben niet jaloers op je kadett , ik vind t een prachtding. kom op man , laten we t gezellig houden en sorry als je je aangevallen voeld ok?????Wat lul je nou als of ik verder nooit heb verloren wat interesseert mij dat nou ik heb met Time Attack ook nog niet gewonnen!!!
En daar doe ik toch ook nog steeds aan mee als ik niet tegen mij verlies kan zou ik wel lekker tuis blijven kost nog een hoop minder ook :vertag.
En het gaat er over dat het gewoon niet klopt wat je zegt:swearMaar als je nou niets leuks of opbouwend te melden heb ga je dan ergens anders vervelen en blijf hier weg.
EINDE DISCUSSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!Andre Botter
DeelnemerAls een blok kapot loopt dan kost het nog veel meer hoor.
Krukas slijpen/vervangen nieuwe zuigers kleppen gelijders enz enz enz.Voor dat je een turbo blok er in zet pakkingen vervangen drijfstang lagers en alles even na kijken (kabelboom) dan rij je zo 5 jaar zonder gezeik.
Zuigers kan je 99x van de 100x laten zitten die gaan niet zo maar kapot.
Andre Botter
DeelnemerDan heeft het met je tweede Lambdasonde te maken moet je een adapter monteren dat hij minder uitlaatgassen kan meten:agent
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door jermir
zo sorry hoor maar je hoeft niet ineens zo te trippen, viel toen gewoon een beetje op en ik deed nooit mee aan races. je hoeft je niet zo op te winden, sorry hoor. bedoel je auto is mooi ens nel en heb er veel respect voor maar er is altijd wel weer iets wat mooier is en harder kan. hoort erbij toch? meteen grof gaan lopen schreeuwen is een beetje onder me niveau. zand erover lijkt me? weet trouwens niet of ze van g force waren , zat in elk geval een rasta achter t stuur. en had t gefilmd van achter de auto`s , me broek was zowat verschroeid van die vlammen die uit die corrado kwamen met optrekken.Nou als ik ergens een schijt hekel aan heb dan is het wel BULSHIT verhalen en onwaar heden van iemand die mij heel niet kent.
Je wordt er zo wie zo al schijtziek van al die gasten die zich lopen te vervelen op het internet met stomme opmerkingen en biedingen(Marktplaats) enz.
En als ze dan voor je staan durven ze niets te zeggen:sleeping:sleepingHet wordt tijd dat er voor zulke mensen een BAN uit wordt gedeeld.
Er zijn al een hoop mensen die door dit soort gezeik niet meer op het forum komen of in iedergeval niet meer posten terwijl dat wel de mensen zijn met DE Auto’s en weten waar ze over praten.Maar goed terug naar het topic:D
Andre Botter
DeelnemerGeen:P maar niet af gaan doppen:o
Andre Botter
DeelnemerWat kan jij dom ouwehoeren:fy1
Die corrado verloor de eerste keer dik en de twee de keer won hij het net.
Ik had een slechte start en omdat het een stukje van nog geen 200meter totaal was en dan één baan werd en ik geen zin had om mijn auto kort te rijden om maar te winnen remde ik maar eerder.
Want op het stuk waar we normaal reden stond politie.
En daar na wilde ze op eens niet meer tegen mij rijden want ze hadden zogenaamd gewonnen.
En ik ben er zeker nog een uur gebleven en ik heb getuigen:vertagEn dat waren de patsers van G force uit Zoetermeer.
En jermir omdat je lekker anoniem achter je computer zit hoef je nog niet bulshit verhalen uit je duim te zuigen!! (normaal gesproken gooide hij meteen ze kadett ervoor als ie een stukje voorlag zodat de ander meteen kansloos was:sleeping:sleeping:sleeping)
Heb ik jou zeker een paar keer zoek gereden en ben je daar nog gepikeerd over:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
Andre Botter
DeelnemerHet slangetje van de ontluchting hoef je niet vast te maken aan de amalvalve dan kan er ook geen zooi meer in komen.
Andre Botter
DeelnemerDe race deuren liggen bij de spuiter:P van de week nog even plexiglas ramen maken.
En hopelijk krijg ik van de week de schokbrekers terug.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door mark
my lijkt het ook vet om mee te doen en me kadett is min of meer ook beetje gebouwd voor sprint en circuit, maar heb maar 182 pk , kan je dan ook beetje redelijk mee, want iedereen heeft nogal veel pk’s aan boardMee doen kan altijd als je er op tijd bij bent.
En als je een beetje kan sturen en niet bang bent kan je nog een eind komen :DAndre Botter
DeelnemerIk hoop nu eens een keer te winnen ik zit er iedere keer net naast:cry.
Eerst heb ik als één van de weinige wegbanden en de rest semi slicks.
Dan heb je semi slicks gooien ze je in de PRO klasse:swear.
Als het nu weer niet lukt gaan we volgend jaar een andere auto gebruiken (bouwen):DEn neem de videocamera’s mee en stuur de beelden van mij even door BVD:wors
Andre Botter
DeelnemerNou er wordt zeker wel door dealers gechipt.
Bij Pon VW :puke kan je het bij een nieuwe auto zo bij bestellen.
En Klasen Motors doet het ook voor Opel zelf :D
Maar informeer voor de zekerheid eerst even bij de dealer wat zij er van vinden om gezeur achteraf te voorkomen.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door kadettje-89
hey botter.dit is een zaligheid om naar je dettje te kijken.hoe staat het nu inmiddels met de paardjes onder de kap.nog veranderingen.We zitten nu op 380+PK :P
En de audio is er uit en er komen nog ultra light deuren in:D
En de wiel vlucht wordt negatiever gezet en de bijrijdersstoel gaat er ook uit.Andre Botter
DeelnemerRVS Groep A :D:D:D
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door hillclimber16V
Jullie spreken van 71 en 76 mm uitlaten.
Waarom er nog een onder hangen.
Ben je wel zeker dar je hier nog vermogenwinst
mee haal, ik las al verschillende keren dat 60mm ongeveer
de beste resultaten geeft.
Of is het louter voor de show en lekker luid?63mm is voor de meeste turbo motoren groot genoeg.
Maar bij een turbo motor is het deste minder tegen druk hoe beter.
De turbo geeft voor koppel onderin tot 1500/2000 toeren zelf al tegen druk en daar na krijg je druk vulling :thumbupAndre Botter
DeelnemerAssen kunnen er met die kit zo uit geen probleem ik merk er met stationair lopen weinig van.
Andre Botter
DeelnemerIk heb het een keer gehad dat ze verkeerd om wel goed zaten:o waarom weet ik ook niet maar toen deed hij het wel:D
Andre Botter
DeelnemerHet ligt aan afstelling van de software lijkt mij.
Ik stel al mijn motoren af samen met Klasen Motors.
En als er iets niet klopt aan de motor of aan de sensoren dan zien we dat en lossen het op.De vermogens banken van EDS en V Max hebben behoorlijke (ingestelde!!) afwijkingen.
Mijn Kadett had bij V max in der tijd 360PK nou dat zat er echt niet in 330pk was het eerder.
Ik heb nu 380PK en scheelt op papier 20PK maar in de praktijk voelt het als 50PK :D -
AuteurBerichten