Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerNou daar zeg je wat die 465pk hebben met een gt2871 turbo dat vind ik heel knap.
Dat ga je met die turbo echt niet redden ik wil die wel eens op een goeie vermogens bank zien.
Of een fantasie bank en dan zet ik de mijne er ook op :D
Met een gt2871 400pk haalt is dat al heel knap.
En als hij het haalt zit die turbo echt aan zijn max dus heeft hij geen lang leven.Andre Botter
DeelnemerNou van de week weer een astra F van chucky66 afgesteld bij Klasen motors 360pk.
Er kan nog wel meer uit gehaald worden maar de brandstofpomp had te weinig opbrengst.
Dus binnenkort nog maar een keer.En mijn kadett krijgt ook nog extra power deze zomer als het goed is 450+ pk :P
Nieuwe kop en inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk:o.Zo jullie zijn weer geinformeert dan ga ik nu de koppeling van mijn astra turbo vervangen die knalde er woensdag avond even lekker uit :cry:cry:cry:cry
Andre Botter
DeelnemerIk werk samen met een revisie bedrijf die al 100jaar bestaat en die zegt dat het geen nut heeft.
En in mijn motor zitten ook gewoon giet ijzeren geleiders en die loopt best aardig gloof ik:D.
En binnen kort nog een stukje beter:PAndre Botter
DeelnemerSorry dat ik het zeg maar met jouw motor kan je zonder problemen met 290pk rijden als de afstelling goed is.
Daar heb je echt geen LEH zuigers voor nodig en de drijfstangen zijn het zelfde als van C20LET en die kunnen zonder problemen ook 330 pk hebben.
Ik heb al meer z20let’s met bijna 300pk rijden.Andre Botter
DeelnemerBronzen geleiders is onzin maar suc6:D
Andre Botter
DeelnemerAls er 400pk in zit is het wel gaaf maar hoe het gebouwd is:o
Is wel een zooitje vind ik.:hmmzAndre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Mike16v

Gespot
Gelukkig heeft hij een helm op:jerry
En de kadett wordt 5cm breder en dan in oude M3 (1988) style en wat er nu op zit. :P
Andre Botter
DeelnemerNou de meeting in Oschersleben hebben we ook weer over leeft.
Nou ja een vriend van mij bijna niet, bij zijn Kadett GSI braken spontaan de boutjes ban zijn 3 delige Schmidt TH line velgen af echt belachelijk.
Dus die had voor het zelfde geld er niet meer geweest net er voor had hij nog dik 200kmh gereden.
Dus van de week Schmidt maar eens bellen :swear.En bij mij viel de linker aandrijfas een beetje uit elkaar die had met Time Attack toch iets teveel op zijn kl..te gehad en op de heen weg (porsche Boxster 9ff enz pesten) ging het er ook niet zacht aan toe:D
Dus terug naar huis erg rustig gereden:sleepingAndre Botter
DeelnemerDat is EDS kwaal als je de Powermodus uit zet tikt hij niet denk ik.
Is bij de C20LET met pase 3.5 ook zo.Andre Botter
DeelnemerZo net thuis gekomen uit Italië met de Astra station Turbo weer dik 3000km zonder problemen lopen knallen.
Toch wel jammer dat hij weg moet.
Morgen even de zooi op ruimen.En dan het spruitstuk even op lappen van de kadett en op naar Oschersleben (kan het toch niet laten) iets eerder terug gekomen.
Om daar maar weer even heen te gaan net 1200km gereden morgen avond of zaterdag ochtend weer 500+kmAndre Botter
DeelnemerLekkerkerk maar dat weet je nu al:D
Andre Botter
Deelnemerdie demper kan ik makkelijk aan passen holle stuk er af slijpen en stukje pijp er tussen.
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
btw op het podium had je het er over dat als je nog bredere banden wou gaan gebruiken dat je dan de moest gaan zagen in je wielkasten.maar jou wielkasten zijn al goed breed, en dan “nog” maar 205 breed er onder…
is het niet een kwestie van velgen met de juiste ET waarde?
ik rij zelf op dit moment met 215 op 17 inch 8 j ET 35 en mijn wielkasten zijn lang niet zo breed als die van jou.
De semi slicks vallen veel breder uit dan gewone banden ik heb er 225-35-17 onder gehad is geen probleem.
En in semi slick zijn er maar heel beperkt maten leverbaar.
Ik ga nu kijken wat er gedaan kan worden om er meer rubber en spoorbrete onder te krijgen maar ik denk dat het drastische maatregelen worden:D
Of een andere auto:oIk zit nu lekker in Italië uit te rusten en na te denken:D
En ben van middag met de Astra Station Turbo nog even door de F1 tunnel in Monaco aan het knallen geweest:wors
Er werden gelijk foto’s van ons gemaakt (nee geen Politie):P
Die staan er wel vaak te laseren maar eerst een verkennings ronde gelopen:D
En op de heen weg nog en SL500 AMG 55 lopen pesten vond de bestuurder niet leuk.Andre Botter
DeelnemerDank u dank u:P:P:P
Ja hij ging lekker tot ik er in de pitstraat achter kwam dat het spruitstuk uit elkaar aan het vallen was:D:D die heb ik met een grote slangenklem die ik bij de gene die nu 2e is geworden heb geleend :D.
Maar toch nog een goeie tijd neer gezet.
En van de eerste 4 was ik de enige die nog reed aan het eind.
Ik moet nu wel gaan kijken hoe ik er bredere banden onder kan krijgen.
Na 3 ronden is het net kauwgom:hmmz
Maar we zijn weer gewoon rijdend thuis gekomen:worsAndre Botter
DeelnemerIk loop al een tijdje mee en weet waar ik over praat.
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door OPCdriver
@OPCdriver: hoe was je testrit eigenlijk? goed bevonden?Ik had geen gekke storingen , vond ik de acceleratie wel redelijk
maar had toch wat meer verwacht van bijna 300 pk.
Ben toch dat V8 geweld gewent denk ik.:agentJa EDS is veel beloven en een vermogens bank die te veel aan geeft ga maar eens naar mijn adres KLASEN MOTORS dan loopt hij wel super.
Maar dat heb ik al genoeg keer gezegd.Andre Botter
DeelnemerJa sorry mannen was even vergeten om hier te updaten.
Ik heb het blad zelf nog niet gezien maar heb de fotograaf en de journalist even lekker laten zweten en dat was nog maar een rechte dood lopende weg.
Maar als je met 225kmh op het einde af komt is dat best spannend:DEn de Time Attack ging bijna niet door met de Kadett want de remmen had ik weer aan barrels gereden (meerdere Scheuren).
En de nieuwe Hispec 335MM met 6 zuiger klauwen zijn te laat klaar.
Nu heb ik maar snel nieuwe remschijven geregeld voor de AP remmen.
Dus morgen kunnen we weer knallen:P hij is alleen nu een stuk stiller anders gaan ze weer zeiken. :fy1Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Baas J.
Zo’n ding dat je tussen oliefilter en blok draait, werkt dat een beetje?
Mtech verkoopt ze speciaal voor de ecotec motoren, heeft iemand zo’n ding? Of kan ik het beter anders oplossen?Ja ik gooi ze altijd in de oudijzerbak en zet de sensoren dan netjes in de pomp.
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door xander n
origineel gepost door Miruni
origineel gepost door Andre Botter
Wat voor software staat er in de comp V Max??
Anders weet ik waardoor de wand er uit ligt.Wat is je probleem met V-max?
Ik ben tot nu toe nog niet niemand tegen gekomen met meer verstand van opel motoren dan Markus!
Ik kom er echt niet vaak en ben ook van mening dat hij a-commercieel is waardoor afspraken enz. niet
altijd zo verlopen als het hoort maar 1 ding staat vast dat hij wel degelijk weet wat hij doet.daar ben ik het ook mee eens.ik ben er goed geholpen en hij had een probleem binnen 5 min opgelost waar ik en nog veel meer zogenoemde kenners er niet uitkwamen.
dus ik ben ook benieuwd naar andre’s uitspraak.Ja je bent ook niet bij mij geweest terwijl ik je al eerder geholpen heb met een probleem waar je niet uit kwam:hmmz
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door martijn b.
ik heb een bailey en ben tevreden!Tja als je niet beter weet:D
Andre Botter
DeelnemerNou bij Markus kan je blokken tellen die er liggen met de cilinderwand er uit.
De fout zit hem waarschijnlijk in een te vroege ontsteking.
Ik heb meerdere duitsers daar over gesproken geen kleine jongens maar mensen die al een tijd mee lopen.De klasen speedster met 650pk heeft ook gewoon een standaard cilinderwand en blijft wel heel raar he.:hmmz
Andre Botter
DeelnemerWat voor software staat er in de comp V Max??
Anders weet ik waardoor de wand er uit ligt.20 april 2010 om 18:27 In reactie op: Garret gt28 turbo op c20let, met standaard chip verstandig? #17656722Andre Botter
DeelnemerSorry dat ik het zeg maar raid is troep.
En als je echt wil weten hoe je het het beste kan doen bel dan maar even 0622804911.19 april 2010 om 17:59 In reactie op: Garret gt28 turbo op c20let, met standaard chip verstandig? #17656718Andre Botter
DeelnemerNou gewoon de waste gate doos verzetten dat de druk wel klopt.:D
Andre Botter
Deelnemeredit
-
AuteurBerichten