Andre Botter

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 452)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612651
    Andre Botter
    Deelnemer

    Er staan mooie nieuwe filmpjes op You Tube kadett by by Lambo:D

    http://www.youtube.com/watch?v=KCfm0T4l-4o

    Als ik hem niet verkoop voor de winter dan wordt hij van de winter nog sneller en breder.

    In reactie op: Ervaringen simons uitlaatsyteem voor Zafira opc #17717897
    Andre Botter
    Deelnemer

    Dempers zijn meestal goed maar er zitten er een paar verkeerde tussen.
    Die pas ik dan aan.
    Maar de complete systemen ben ik niet gek van.

    Ik maak ze zelf op maat:D

    En nee Friedrich is ook niet fantastisch Chinese zooi en garantie kan je ook wel vergeten:fy1

    In reactie op: Er is nog 1 ding wat ik niet snap van mijn Let #17718197
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik heb nog nooit nieuwe stoters gemonteerd die dingen slijten niet.
    Vervuilen wel dan kan je ze schoon maken.

    In reactie op: van vivaro naar astra #17706310
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door zetos
    Hey,

    Ik heb ook EPS catback systeem maar die lassen zien er niet uit.

    Ik ga binnen kort voor custom uitlaat 76 mm.

    :thumbup:D

    In reactie op: tunex chiptuning #17712997
    Andre Botter
    Deelnemer

    Er wordt niet meer brandstof in gespoten, de ontsteking wordt terug gedraaid maar dat kan niet oneindig dus als hij serieus arm loopt gaat hij echt wel kapot voorbeelden genoeg op het net.

    In reactie op: van vivaro naar astra #17706305
    Andre Botter
    Deelnemer

    Met de uitlaat ga je al de fout in, in ieder geval het begin van de lexmaul is te dun dat is meestal het probleem met die uitlaten en EPS is ook :cry:cry:cry:cry

    In reactie op: dbilas goed of niet #17715548
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ligt er aan wat je er van wil kopen.

    In reactie op: LEH Parts #17714859
    Andre Botter
    Deelnemer

    Als je gewoon rustig rijd is het geen probleem.

    In reactie op: EDS UITSLAG Uitlaat gefixt:D + precat #17667492
    Andre Botter
    Deelnemer

    Dan heeft hij voorheen al niet echt rijk gelopen.
    Ik heb nog wel 470cc injectoren liggen:angel

    In reactie op: Kadett probleem voor apk #17710733
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ik heb nog een nieuwe liggen maar die hoef je nu niet meer:D

    In reactie op: dumpvalve blijft open bij stationair #17700529
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    ik heb z,n vermoeden :D

    http://www.powerkings.nl/catalog/product_info.php?cPath=44_235&products_id=1065

    :thumbup

    Alleen is hij bij mij iets goedkoper:angel

    In reactie op: dumpvalve #17700822
    Andre Botter
    Deelnemer

    Die dumpvalve aan de onderkant van de inlaat pijp vind ik zo wie zo niet zo handig en mooi:agent

    In reactie op: dumpvalve #17700819
    Andre Botter
    Deelnemer

    Als hij nog niet rookt uit de uitlaat zou ik me er niet echt zorgen over maken.
    Er zit altijd wel iets olie in de inlaat dat komt vaak via de carterontluchting er in.

    In reactie op: dumpvalve blijft open bij stationair #17700522
    Andre Botter
    Deelnemer

    Ja je moet ook altijd een dubbel zuiger dumpvalve gebruiken tenzij je geen lmm hebt:vertag

    In reactie op: V power zooi #17692688
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door skinsdale
    IK TANK XL VAN TEXACO IS DATWEL 98.?

    JA dat is ook 95.:fy1:fy1:cry:cry

    In reactie op: V power zooi #17692678
    Andre Botter
    Deelnemer

    Beste meneer Botter,

    Shell V-Power in Nederland is een 97 RON benzine, en kan in elke benzinemotor gebruikt worden vanaf bouwjaar 1996. Deze motoren zijn uitgerust met een pingelsensor en kunnen de ontsteking aanpassen aan de getankte brandstof. Is de motor niet uitgerust met een pingelsensor, of de motor is speciaal getuned, dan kan Shell V-Power 97 RON (enkel in Nederland) gebruikt worden to een compressieverhouding van 1 op 11.

    Met vriendelijke groeten, bien à vous, kind regards

    Joris Vermeylen
    Shell Lubricants Technical Information Centre (TIC) BeNeFrux & Switzerland (Fr)
    :fy1:fy1:fy1

    Mooi antwoord met andere woorden we moeten het maar doen met minder vermogen.
    Nou nee dus al moet ik hem naar een andere pomp duwen geen shell in mijn tank:fy1

    In reactie op: Benzine OPC #17678521
    Andre Botter
    Deelnemer

    Beste meneer Botter,

    Shell V-Power in Nederland is een 97 RON benzine, en kan in elke benzinemotor gebruikt worden vanaf bouwjaar 1996. Deze motoren zijn uitgerust met een pingelsensor en kunnen de ontsteking aanpassen aan de getankte brandstof. Is de motor niet uitgerust met een pingelsensor, of de motor is speciaal getuned, dan kan Shell V-Power 97 RON (enkel in Nederland) gebruikt worden to een compressieverhouding van 1 op 11.

    Met vriendelijke groeten, bien à vous, kind regards

    Joris Vermeylen
    Shell Lubricants Technical Information Centre (TIC) BeNeFrux & Switzerland (Fr)
    S.A. Belgian Shell N.V. :fy1:fy1:fy1

    Dus we moeten maar genoegen nemen met minder vermogen met V bagger:swear

    In reactie op: Benzine OPC #17678518
    Andre Botter
    Deelnemer

    In deze website
    Contact
    Help
    Zoeken
    Accessibility
    Sitemap
    Terms & Conditions
    Privacy policy
    Shell Global Helpline
    Technische vragen
    Het formulier is succesvol verzonden!
    Veld Inhoud
    Naam André Botter
    Adres opperduit 88
    Postcode 2941AL
    Woonplaats Lekkerkerk
    Uw emailadres acbotter@hotmail.com
    Hier uw tekst: Als V power 97octaan is waarom lopen mijn turbo motoren er dan zo slecht op?
    Motor begint al snel te pingelen bij vollast.
    Bij het afstellen van een 400pk motor konden we niet verder dan 300pk na dat we er 98 van bp in gegooid hadden ging het wel goed.

    Even kijken wat shell hier van zegt :D

    In reactie op: Hoeveel vermogen kan een z20let aan #17692355
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door Barrythefirst
    @ Baas J

    ik doe het met

    EDS intercooler
    leh turbo
    katvervanger
    200cell racekat
    high flow aanzuigbuisie
    powerpipe
    63.5 rvs uitlaat(in dit systeem zit te veel tegendruk moet 76/80mm worden)

    63.5 te veel tegendruk dat lijkt mij sterk of het moet een slecht gemaakt te uitlaat zijn.

    In reactie op: 16-6 bij Klasen motors geweest #17690267
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door InjectTheVenom
    En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?

    Ja dat is goeie shit:D maar dat hebben we hier niet:cry

    In reactie op: Groep A, groep N WTF? #17692120
    Andre Botter
    Deelnemer

    Groep A is zeker wel beter dan groep N.
    En friedrich is Chinese troep:puke
    En een groep A met 3 dempers is goed stil.

    In reactie op: 16-6 bij Klasen motors geweest #17690264
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door Corsa_GSi
    Nice :thumbup

    Als deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P

    En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!

    Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent

    Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
    En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
    Bij mij komt die zooi er niet in:fy1

    In reactie op: probleem c20let pag 3 help? iemand een idee? #17691579
    Andre Botter
    Deelnemer

    zit je lucht massameter heel dicht op de turbo?
    Dan is dat je probleem door de werveling van de lucht bij de turbo ingang meet hij niet goed..

    In reactie op: 16-6 bij Klasen motors geweest #17690247
    Andre Botter
    Deelnemer

    Dat heb ik al een keer uitgelegd ergens:D.
    Maar ik richt ze naar de inlaat kant want daar krijgt de cilinderwand het meest voor zijn kiezen.

    In reactie op: 16-6 bij Klasen motors geweest #17690243
    Andre Botter
    Deelnemer

    origineel gepost door xander n
    met welke moter set up rij jij?
    en is klasen een beetje betaalbaar?
    lijkt wel op het pand van mantzel tuning.ziet er goed uit.

    Er zitten wossner zuigers in, stalen drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, z20let olie pomp, Garrett gt2876, Botter uitlaatspruitstuk en Botter 76mm uitlaat, APEXI boostcontoller :D
    Een custom afstelling kost zo’n 600euro.

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 452)