Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andre Botter
DeelnemerEr staan mooie nieuwe filmpjes op You Tube kadett by by Lambo:D
http://www.youtube.com/watch?v=KCfm0T4l-4o
Als ik hem niet verkoop voor de winter dan wordt hij van de winter nog sneller en breder.
Andre Botter
DeelnemerDempers zijn meestal goed maar er zitten er een paar verkeerde tussen.
Die pas ik dan aan.
Maar de complete systemen ben ik niet gek van.Ik maak ze zelf op maat:D
En nee Friedrich is ook niet fantastisch Chinese zooi en garantie kan je ook wel vergeten:fy1
Andre Botter
DeelnemerIk heb nog nooit nieuwe stoters gemonteerd die dingen slijten niet.
Vervuilen wel dan kan je ze schoon maken.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door zetos
Hey,Ik heb ook EPS catback systeem maar die lassen zien er niet uit.
Ik ga binnen kort voor custom uitlaat 76 mm.
:thumbup:D
Andre Botter
DeelnemerEr wordt niet meer brandstof in gespoten, de ontsteking wordt terug gedraaid maar dat kan niet oneindig dus als hij serieus arm loopt gaat hij echt wel kapot voorbeelden genoeg op het net.
Andre Botter
DeelnemerMet de uitlaat ga je al de fout in, in ieder geval het begin van de lexmaul is te dun dat is meestal het probleem met die uitlaten en EPS is ook :cry:cry:cry:cry
Andre Botter
DeelnemerLigt er aan wat je er van wil kopen.
Andre Botter
DeelnemerAls je gewoon rustig rijd is het geen probleem.
Andre Botter
DeelnemerDan heeft hij voorheen al niet echt rijk gelopen.
Ik heb nog wel 470cc injectoren liggen:angelAndre Botter
DeelnemerIk heb nog een nieuwe liggen maar die hoef je nu niet meer:D
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
ik heb z,n vermoeden :Dhttp://www.powerkings.nl/catalog/product_info.php?cPath=44_235&products_id=1065
:thumbup
Alleen is hij bij mij iets goedkoper:angel
Andre Botter
DeelnemerDie dumpvalve aan de onderkant van de inlaat pijp vind ik zo wie zo niet zo handig en mooi:agent
Andre Botter
DeelnemerAls hij nog niet rookt uit de uitlaat zou ik me er niet echt zorgen over maken.
Er zit altijd wel iets olie in de inlaat dat komt vaak via de carterontluchting er in.Andre Botter
DeelnemerJa je moet ook altijd een dubbel zuiger dumpvalve gebruiken tenzij je geen lmm hebt:vertag
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door skinsdale
IK TANK XL VAN TEXACO IS DATWEL 98.?JA dat is ook 95.:fy1:fy1:cry:cry
Andre Botter
DeelnemerBeste meneer Botter,
Shell V-Power in Nederland is een 97 RON benzine, en kan in elke benzinemotor gebruikt worden vanaf bouwjaar 1996. Deze motoren zijn uitgerust met een pingelsensor en kunnen de ontsteking aanpassen aan de getankte brandstof. Is de motor niet uitgerust met een pingelsensor, of de motor is speciaal getuned, dan kan Shell V-Power 97 RON (enkel in Nederland) gebruikt worden to een compressieverhouding van 1 op 11.
Met vriendelijke groeten, bien à vous, kind regards
Joris Vermeylen
Shell Lubricants Technical Information Centre (TIC) BeNeFrux & Switzerland (Fr)
:fy1:fy1:fy1Mooi antwoord met andere woorden we moeten het maar doen met minder vermogen.
Nou nee dus al moet ik hem naar een andere pomp duwen geen shell in mijn tank:fy1Andre Botter
DeelnemerBeste meneer Botter,
Shell V-Power in Nederland is een 97 RON benzine, en kan in elke benzinemotor gebruikt worden vanaf bouwjaar 1996. Deze motoren zijn uitgerust met een pingelsensor en kunnen de ontsteking aanpassen aan de getankte brandstof. Is de motor niet uitgerust met een pingelsensor, of de motor is speciaal getuned, dan kan Shell V-Power 97 RON (enkel in Nederland) gebruikt worden to een compressieverhouding van 1 op 11.
Met vriendelijke groeten, bien à vous, kind regards
Joris Vermeylen
Shell Lubricants Technical Information Centre (TIC) BeNeFrux & Switzerland (Fr)
S.A. Belgian Shell N.V. :fy1:fy1:fy1Dus we moeten maar genoegen nemen met minder vermogen met V bagger:swear
Andre Botter
DeelnemerIn deze website
Contact
Help
Zoeken
Accessibility
Sitemap
Terms & Conditions
Privacy policy
Shell Global Helpline
Technische vragen
Het formulier is succesvol verzonden!
Veld Inhoud
Naam André Botter
Adres opperduit 88
Postcode 2941AL
Woonplaats Lekkerkerk
Uw emailadres acbotter@hotmail.com
Hier uw tekst: Als V power 97octaan is waarom lopen mijn turbo motoren er dan zo slecht op?
Motor begint al snel te pingelen bij vollast.
Bij het afstellen van een 400pk motor konden we niet verder dan 300pk na dat we er 98 van bp in gegooid hadden ging het wel goed.Even kijken wat shell hier van zegt :D
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Barrythefirst
@ Baas Jik doe het met
EDS intercooler
leh turbo
katvervanger
200cell racekat
high flow aanzuigbuisie
powerpipe
63.5 rvs uitlaat(in dit systeem zit te veel tegendruk moet 76/80mm worden)63.5 te veel tegendruk dat lijkt mij sterk of het moet een slecht gemaakt te uitlaat zijn.
Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door InjectTheVenom
En de 100 octaans V-Power die je in Duitsland kunt tanken dan?Ja dat is goeie shit:D maar dat hebben we hier niet:cry
Andre Botter
DeelnemerGroep A is zeker wel beter dan groep N.
En friedrich is Chinese troep:puke
En een groep A met 3 dempers is goed stil.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door Corsa_GSi
Nice :thumbupAls deze setup al bijna 400pk draait, dan gaat die nieuwe van mij dat zeker halen :P
En ja ik laat hem gewoon op VPower afstellen. Ondanks dat iedereen zegt dat het maar 95 is, klopt dat niet!! Heb het er met mijn buurman overgehad, die was eigenaar van 2 Shell stations, en het verhaal is dat je in NL alleen 95 en 98 octaan mag verkopen (is iets wettelijks schijnbaar), daardoor kan er geen 97 op de pomp staan!
Mijn blokje draait prima op onze V-Power 97, 265pk en 330Nm uit een standaard LET met 0.9 bar. :agent
Ja hoor V power is fantastisch verder dan 330pk kwamen we niet door die troep:sleeping:sleeping:sleeping
En als het 97octaan is waarom zit er dan zo veel verschil tussen gewoon 98 en V bagger.
Bij mij komt die zooi er niet in:fy1Andre Botter
Deelnemerzit je lucht massameter heel dicht op de turbo?
Dan is dat je probleem door de werveling van de lucht bij de turbo ingang meet hij niet goed..Andre Botter
DeelnemerDat heb ik al een keer uitgelegd ergens:D.
Maar ik richt ze naar de inlaat kant want daar krijgt de cilinderwand het meest voor zijn kiezen.Andre Botter
Deelnemerorigineel gepost door xander n
met welke moter set up rij jij?
en is klasen een beetje betaalbaar?
lijkt wel op het pand van mantzel tuning.ziet er goed uit.Er zitten wossner zuigers in, stalen drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, z20let olie pomp, Garrett gt2876, Botter uitlaatspruitstuk en Botter 76mm uitlaat, APEXI boostcontoller :D
Een custom afstelling kost zo’n 600euro. -
AuteurBerichten