altocabrio

Aangemaakte reacties

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Zijn er nog Zeeuwsche tunerts hier!? #17531658

    Ik kom ook uit zeeuws vlaanderen!!!!!! :)

    In reactie op: Hoe de HKS DV aansluiten en oude DV afsluiten? #17523098

    Ik heb de dumpvalve afgesloten door in plaats van het originele zwarte plaatje met vacuum aansluiting, een nieuw plaatje te maken van rvs. Op de plaats waar dan de vacuum aansluiting zit, een moertje van M6 erop gelast. Door een boutje van M6 met een borgmoer hier in te draaien is de dumpvalve afgesloten.
    Ik heb poging gedaan om er een paar fotos van te maken maar het zit beetje op een moeilijke plaats.

    In reactie op: LEH ipv LET met EDS software… #17499582

    Klinkt veel belovend zon astra H turbo.
    Wat hebben jullie verder voor motorische aanpassingen gedaan? andere zuigers? sterkere drijfstangbouten? of is dit niet nodig?
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

    Groeten

    In reactie op: Keuze dumpvalve systeem #17504631

    je kan ook makkelijk en goedkoop aan silicone slangen komen van QSP. Ik bestel deze zelf altijd bij the autosport company in Waalwijk en heb hier goede ervaringen mee.

    Op de fotos hier onder is te zien hoe de situatie bij mijn coupe is op dit moment onder de kap.

    /nIMG_0332.JPG

    /nIMG_0331.JPG

    In reactie op: Keuze dumpvalve systeem #17504621

    Ja klopt kom ook uit zeeland… Stuur anders ff msn via u2u..
    Mijn coupe is trouwens gechipt met phase 1 mtech.

    Groeten,

    ik heb wel eens problemen gehad met een licht vervuild contact van de remlicht schakelaar.
    Als die af en toe niet goed werkt heb je ook geen tc/esp en werkt je cruise control ook niet.

    Groeten,

    In reactie op: Keuze dumpvalve systeem #17504618

    Bijna iedereen hier in de buurt die turbo rijd heeft een hks.
    Dus daarom heb ik eens iets anders gekocht.
    Zal binnenkort eens een filmpje maken van het geluid.

    Groeten,

    In reactie op: Keuze dumpvalve systeem #17504614

    ik heb zelf een dumpvalve van QSP gekocht en mijn inlaatspruitstukje bovenop de gasklep aangepast zodat het op dezelfde manier zit als op het eerste plaatje.

    Dit is in mijn ogen de beste manier want een dumpvalve hoort zo dicht mogelijk bij de gasklep te zitten. De lucht wordt tijdens belasting vanaf de turbo naar de gasklep geperst. Het is dan het meest logisch dat de dumpvalve zo dicht mogelijk bij de gasklep zit omdat op dat punt de luchtstroom tijdelijk onderbroken wordt tijdens het overschakelen.

    Als de dumpvalve halfverwege in het systeem zit dan moet de lucht eerst een stuk tegen de normale stroom richting instromen om het inlaatsysteem te verlaten.

    Ik heb zelf ook een mooie blinkende pijp maar dan zonder dumpvalve aansluiting gekocht op de motorshow in essen.
    Dat was mij bij friedrich motorsport.

    Groeten,

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)