Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik ben inmiddels ook aan m’n 2e 1.6 turbo bezig en de auto bevalt me prima.
nu enkel een probleem met het kleven van het stuur in de middenstand, en daar is nu voor de 2013 facelift modellen wel een update voor, voor modeljaar 2012 nog niet helaas. hoop dat die snel komt, maar dat is dan ook het enige wat ik tot nu toe met de auto heb.. :)
ik had bij m’n insignia uit 2009 inderdaad het gevoel dat ik het beter kon regelen, nu bij mijn insignia uit 2011 (maar modeljaar 2012) is het niet bepaald nauwkeurig te regelen, het is of heel hard of nauwlijks.
mooie wielen! ik vind ze persoonlijk iets te breed, komen net iets uit de kassen lijkt het op de foto?
ik ben al aan m’n 2e 1.6 turbo bezig en eigenlijk nooit problemen gehad gelukkig. eerste was van de eerste lichting, ook geen problemen, bevalt erg goed

vorige week heeft m’n auto als trouwauto gedient bij goede vrienden :)
zit er nu 1,5 jaar op en zie nog nergens scheuren gelukkig :) weet niet welke kit de spuiter gebruikt heeft, ga er vanuti dat hij weet wat ie doet ;)
Op mijn witte heb ik het inderdaad compleet afgekit en daarna gespoten, op een witte vallen de naadjes iets meer op inderdaad :) skirts is niet nodig, maar bij achterbumper en voorbumper vond ik het mooier ;)
ja anders had ik niet gereageerd
ik heb er 235/45/18 opliggen in de winter en dat gaat icm de 40/35 verlaging goed hoor :)
staat super! pasvorm ging goed he :)
ikz ou ook voor antraciet gaan.mijn wielen zijn technical grey van opel gespoten
mijne kraakt inderdaad ook al sik mijn stuur draai…
dat idee had ik ook toen ik heb gemeten. op een paar pagina’s terug zie je dat dennis dit ook bevestigd dat voor 3mm buiten de kast komt.
op ebay staan vaak eibach setjes met voor vanvoor 15mm en achter 20mm. misschien dat ik die nog wel eens bestelhebben de kumho’s ook dezelfde grip als de good years? mijne zijn ook niet best meer :(
op mijn vorige insignia uit 2009 zat het inderdaad ook niet. op m’n huidige, modeljaar 2012 (eind 2011 geleverd) zit het wel, en is inderdaad gewoon in het menu aan of uit te zetten
Normale prijzen vinden we het ook niet, maar helaas ben je er aan overgeleverd…
m’n zwager en schoonzus wonen in belgie, hoor daar ook regelmatig inderdaad dat het goedkoper is daar… hij heeft ook een insignia 2.0 diesel, als ik hoor wat hij betaald aan wegenbelasting en wat ik betaal hier in nl voor een benzine, pff maar ja…
ik breng inderdaad m’n insignia ook gewoon naar de dealer, updates etc worden meegenomen, en de pechhulp vind ik ook wel fijn. ANWB kosto ok 100 per jaar voor Europa dekking, dat moet je in principe dus gewoon meerekenen.
ik heb de fiat 500 van m’n vriendin (uit 2010, 28.000km op de teller inmiddels) ook altijd dealer laten onderhouden, tot ik vorig jaar bij 28.000 een kleine beurt liet geven en ik 380 euro afmoest rekenen. dit jaar moest hij voor apk, heb dat meteen met een beurt laten doen, was 140 euro kwijt. heb dit niet bij de dealer laten doen, maar bij een universeel autobedrijf. dat is nogal een verschil. bij fiat krijg je niet eens pechhulp erbij, dat kost 40 euro extra… de 500 gaat dus ook niet meer naar de dealer (die notabene in het zelfde pand/werkplaats zit als de opel hier in goes)…
oh das geen geld. klein beurtje rekent autoteam hier in goes 330 euro voor…
eugene, heb jij nu voor 15 en achter 20 dan?
nou, ik heb een 4drs sedan, en er nu een 17 inch wiel in liggen (225/55/17 meen ik) en ik heb de koffer echt moeten ophogen met wat houten balkjes. ik had ook eerst zo’n reparatie set.
in m’nv orige sedan zat een volwaardig reservewiel en daar lagen zijkanten omheen om het op te vullen…
als je 10 jaar geen onderhoud en je bent gemiddeld 300 euro per beurt kwijt, en er gaat ’s wat kapot, heb je zowieso 3000 euro om uit te geven om iets te laten repareren haha :)
ieder z’n keus of hij onderhoud doet en of niet toch… ik vind wel dat het steeds duurder wordt bij de dealer, en zeker als je dan ziet dat een auto van 5 jaar of ouder korting krijgt… beetje vreemd, want je koopt een nieuwe auto van 35.000 of meer en daar mag je dan duur onderhoud aan doen, terwijl bij een oudere auto het zelfde onderhoud goedkoper is?
ik vind 180 euro voor een kleine beurt nogal behoorlijk schappelijk als dit bij een opel dealer gebeurd is.
ik heb ‘m in januari een kleine beurt laten geven, was 320 euro kwijt voor een kleine beurt. (km stand was toen 28.000 km)
vorig jaar ook de 3 jaar oude en 25.000 km op de teller fiat 500 van m’n vriendin een beurt laten geven, daar was ik 380 euro kwijt voor een klein beurtje, die gaat dus ook niet meer naar de dealer, want dat vond ik ronduit belachelijk in verhouding met m’n insignia (en dan te weten dat de dealer in het zelfde pand/garage zit met opel/fiat)
ik vind het ook wel mee vallen, zoemend geluid idd, niet echt storend ofzo…
@Opeloco wrote:
Ik heb zelf ook alles vervangen door led’s in het interieur, oogt gewoon stukken beter dan die gele ouderwetse lampjes. :thumb
Voor mijn nr-plaat verlichting heb ik wel een ander setje genomen, mijn maat heeft ook het setje dat jij gekocht hebt en ik vind deze veel te fel. Als je achter de wagen rijdt lijkt het alsof er 2 ledstrips gemonteerd zitten en het licht schijnt tot op de baan. Iets TE dus (naar mijn mening althans).welke leds heb jij er in zitten? ik heb dus ook die felle gehad (ging er al na een week een kapot, dus heb ze er weer uitgehaald) en vond ze ook veel te fel…
led binnen verlichting ziet er goed uit!
mijn vorige insignia was ook zwart, en ik had ondanks dat ik hem regelmatig polijste ook snel last van waskrassen inderdaad. ook de steenslag, m’n voorbumper zaten overal witte stippen.
nu met m’n witte nergens last van, althans, daar zie je geen waskrassen op ;)voor een setje banden in 20 inch ben je gemiddeld al 1200 euro kwijt (300 euro per band) dus als je dan de velgen erbij telt en je komt op zo’n 1700 euro uit zeg maar, dan valt het nogal redelijk mee denk ik.
een set bbs in 20 inch is nog duurder nieuw :) -
AuteurBerichten