Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Astra G is best mooi. Echt een plaatje! Best zonde met zo weinig KM!
@Duckiehh wrote:
Bedankt voor de reacties,
vandaag ben ik bij andere garage geweest en die verteld mij dat het de kleppen kunnen zijn in de motor..en dat de inlaatspruitstuk niet zo een hard geluid KAN maken?
zou dat kunnen?ps : chieltjuh, ik ben indd het vertrouwen kwijt in de auto. maakt het allemaal moeilijk omdat het mijn eerste echte auto was.. zelf gekocht ( geld gekregen vanuit een erfenis van me opa ).. Maar denk dat dat als je geen vertrouwen meer hebt dat je veel minder lekker rijdt.
Super bedankt voor all de reacties!
Kan een ander probleem zijn,kan ook je kleppenstoters(hydraulisch) zijn. Duckiehh als je eens wist wat ik allemaal hebt meegemaakt met mijn Astra Z16XEP. Flink geinvesteerd,maar zou nu niets anders willen rijden! Geloof me.
Ik had ongeveer hetzelfde. Bij mij was de klemmetje ietjses los en dat is nu goed vastgemaakt!
Beste is even naar een Xenon boer stappen. Heb je tenminste x ja(a)r(en) garantie!
Maar voor de mensen die hier advies willen over het onderhoud van je koplampen gebruik het volgende: Ultimate Quik Detailer (ik ga hier btw geen naam geven,google is je maat). Is niet echt bestemd voor je koplamp,maar het houdt echt alle troep tegen en het beschermd goed! (je kan ook gewoon polish of wat dan ook gebruiken,ieder zijn eigen mening& bevinding natuurlijk)
Ja begrijpelijk dat zie ik bijna op elke auto. Maar Opel/Hella(kuntstof/plastiek) gaat het proces volgens mij wat sneller. Misschien kunnen ze Q10 ouderdom créme op de markt brengen voor koplampen :wtf
de mijne heeft nog niets meegeemaakt(gelukkig). staat op 250.000 km. Maar vindt het wel slim van Opel,lekker de kosten voor de klant!
Ik heb hier nog 2 koplampen staan + 2 nog zelfde typen. De eerste set heeft last van opel koplamp kwaal,dus een wazig gelig bovenkant. De 2e koplampen hebben eigenlijk niets ,alleen de rechter gedeelte heeft krassen.
Makkelijk,fohn erop houden. Wel uitkijken dat je de buitenkanten niet laat smelten. Succes.
Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
@wessaa wrote:
@RISL wrote:
Vervangen is helemaal niet nodig….krakende voorvering is een Opel-kwaaltje, met name de Vectra C en de Signum hebben hier last van. Astra G onder de 10 graden.
Er was hier iemand die ze iedere maand inspoot met WD40 en dan was het over. Beetje zonde lijkt me.
Piepende remmen is trouwens ook een Opelkwaal, niks om je druk over te maken.
piepende remmen kun je ook wel inspuiten met WD40, dan is het ook over :jerry
Met WD40? Jy maakt er een ijsbaan van .
Ja dat denk ik ook.. Balast naar de haaien,veelvoorkomende problemen. Toevallig heb ik dat vandaag gehoord bij de xenon dealer.
haha nou en of
Nou ja valt wel mee.. Ik zal Zaterdag even mooie foto’s proberen te maken van mn H Caravan!
Btw: breezer jy woont in Spijkenisse heb je volgens mij een x aantal keren gezien.
Normale/Universele garage ((altijd) beter mits ze enig verstand hebben van nieuwe techniek).
Ook weer gefixt,kwam door zwakker halogeen lampen die ook weer minder licht “uitzonden” ivm de lens van mijn devil eyes! Bedankt voor jullie hulp.
opgelost! Vandaag hebben ze pilot xenons aangesloten en het werkt weer naar behoren!
Nou kijk is an! Ook helpt het om gewoon bovenop je oude kit te kitten ,als er ruimte daarvoor is. Ik heb mijn koplampen vervangen voor devil eyes, die brengen condens naar binnen. Ik heb het opengemaakt(hele unit) en dichtgekit en weer condens! Nu heb ik op de oude kit nieuwe kit aangebracht. Raad eens? Weer vocht. Vandaag heb ik silica gel aangebracht en geen condens.
Weetje ook wat het is.. Het is vandaag broeierig warm!
Heb ik ook. Koop een (sok met) vochtvreter en plaats dit achter je koplamp,of silica gel(uit de schoenendoos)!
Oke heb je nog een aanrader wat voor merk? Ik dacht aan mtech. En is het verplicht om canbus erbij te nemen? Dus kom ik 60 euro duurder uit. Mijn auto is een ASTRA H 2005 STATION
Oke ik heb het verkloot,heb namelijk het project achter lens omgekeerd, en mijn (linker) koplamp dicht gekit. Ik ben de lul nu. 1 was originele staat .. 2 is hoe het nu is. weggooien dus?
EDIT
Heb net met mijn monteur/gozert gesproken. Hij is bereid om het licht in zijn oorspronkelijke staat te stellen, dus kit etc eraf halen en project achter lens in zijn originele staat te plaatsen. Mijn vraag is dan: Zal ik xenon nemen ipv halogeen en hoeveel K?(4000,6000?)Benzine vind ik fijn.. Heb geen problemen ,hij rijdt overigen 1 op 18 op snelweg. Stad zuiptie als een gek,maar boeiend. Nu zit ik te tobben met mn devil eyes RHD LHD ken het even niet meer vinden :wtf
Kerstboom king: .
Nu een vraagje heb vandaag de linker lens eruit gehaald en de shield/projector omgekeerd. 1 was de originele staat(was echt ruk,je zag geen drol,volop dode hoeken) en 2 is nu de nieuwe staat.. of moet 3 uiteindelijk de eindresultaat zijn???
Ik lees over RHD en LHD ,maar begrijp geen ruk..
Zie 2 .. dit is nu aan de gang met mn licht en bij het puntje heb ik nog een soort dood plekkie waar geen licht komt. Ik begrijp het even niet meer………. Of is 3 nou de juiste… Jemig zeg.

Astra H
Z16xep
Bouwjaar 2005
Kilometerstand 244000!Doorkarren :wors
Oké,maar links valt er ook een soort van schaduw soort van blok |-|,is dit ook normaal chef? en kan ik misschien de lampen optimaliseren wil namelijk wat meer licht en wil het ook iets verspreiden qua lichtomvang/lichtbeeld
-
AuteurBerichten
