Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die doppen waren lelijk en eentje was stuk, dus had je niet veel aan gehad. Heb evt nog wel 8 liggen waarvan er 4 weg mogen. Die zijn nog prima alleen wel zwart gespoten… Mag je zo hebben als je wilt.
Kenteken is nog niet binnen. Hopen dat ze ‘m bij TNT niet kwijtraken… :o
origineel gepost door obelix
ik heb ook nog wel een e2 rekord te koop
2.4i 4 traps automaat
loopt op lpg nog niet op kenteken
wel een tank met certificaat
ligt een ringtank in maar heb de beugels er nog niet voor
dus kan ik nog niet keuren
zit wel wat werk aan als je hem echt mooi wil hebben
1600 euro
met nog wat reserve delenAls dat een Caravan is mag je me wel een u2u’tje sturen.
Die van henkjan_80 is idd super, maar die is boven m’n prijsklasse. Hij is meer bedoeld voor daily/winterauto dus hoeft niet al te duur te zijn. En een beetje hobby ben ik niet vies van. :D
De auto’s die op de autotransporter gaan zijn A-Corsa’s. Dus dat moet prima te doen zijn. Alle Rekord E Caravans mogen minimaal 1250 kg geremd trekken volgens Autoweek.nl
M’n beide donor-auto’s liggen nu op de sloop sinds vanmorgen, dus heb weer twee auto’s minder. Kon ze beide gratis laten ophalen. :)





Danku! :wors
Gisteren zijn de GT wielen weer verwisseld voor de Brock velgen. De GT’tjes zitten weer onder de TR. Zal morgen beginnen de TR te gaan poetsen zodat ie schoon voor zijn APK kan donderdag en ’t voorjaar tegemoet kan. De Michalak zal ik van de week ook eens poetsen en dan mag ’t wat mij betreft wel wat warmer worden! :D Zal ook eens wat foto’s posten van de beide bolides in winterslaap. En oh jah, de beide donorauto’s van de week eens de sloop op drukken. ;)
Prachtig! :wub:wors
Afgelopen dinsdag is hij uitgelijnd en voor het eerst sinds 13 jaar heeft hij ook weer een APK! :D Vanmorgen naar de RDW in Heerenveen geweest om de c14nz op kenteken te krijgen en de kleur aan te passen. En ook daar is hij goedgekeurd. Binnen een week moet ik m’n papieren binnen krijgen.
Heb inmiddels een reactie van ‘m. Gaat om een Phillips radio/cassette… Hopen dat het de SC 804 is dan… Ik wacht nog op een foto… Als ’t idd een SC 804 is, ga ik binnenkort eens naar Lommel in België. :thumbup
Wel foto’s posten dadelijk he, van je Cali met m’n oude wielen. :P
Ziet er netjes uit, hoor. :thumbup
Klopt, heb ‘m een paar dagen terug gemaild maar krijg geen reactie… Misschien van de week eens bellen. Wil wel wat meer info en foto’s voordat ik vanuit Friesland naar België rij voor een radio’tje van 50 tientjes… :P
Leuke ruimte en een gaaf project! :thumbup:wub
Het ziet er iig gaaf uit! :wors
Klopt. De sc 303 is er bijvoorbeeld ook zonder eigen scherm.
Klopt, dat is idd de SC 804. :thumbup

origineel gepost door Bart Hoedemaker
@ Alfred: Mischien zijn de eerste series geleverd met een casette band speler?Nee, ook in ’97 kon je ook een radio-/cassettespeler krijgen in je Calibra. Niet alleen specifiek in de oudere modellen.
Zoals ik het kan zien is dat de SC 303.
Ik weet inmiddels dat je in ’97 de SC 303, CD 300 en de SC 804 kon aantreffen in de Calibra. Maar er zullen wel meer zijn geweest. Heb een aantal Calibra’s van circa ’91 tot zeg maar ’93 die een heel andere radio hadden. Echt meer jaren ’80 apparaten. :P
Qua ramen is er ook een mogelijkheid dat je driehoekige raampje er niet helemaal lekker in zit (ik spreek uit ervaring). Heb bijna 2 jaar terug braakschade gehad waarbij iemand m’n rechter driehoekige raampje had ingeslagen. Dus bij Carglass een nieuwe erin laten zetten (nieuw origineel raampje van GM). Zij zeiden dat het raampje met geen mogelijkheid pastte. Ze wouden al een nieuwe gaan bestellen maar ik zei ‘nee, dat hoeft niet, ’t is een origineel ruitje, dus een kwestie van afstellen’. Maar goed, na een keer of 6 terug te zijn geweest, waarbij ze ook nog ’s m’n deurpaneel beschadigden zit hij eindelijk goed. Bij m’n dealer wistten ze me te vertellen dat hij idd afgesteld moest worden. En dat hebben ze uiteindelijk, na veel moeite, gedaan. Nu zit hij er eindelijk fatsoenlijk in.
Toen het ruitje er niet lekker in zat, wou mijn rechterraam ook niet helemaal dicht. Toen ie bijna bovenin zat ging ie weer naar beneden. Je hoorde hem idd zwaarder brommen omdat ie stroef liep. Ook wou de deur zelf niet lekker meer dicht omdat hij het rubber mee naar binnen nam bij het sluiten van de deur. Bij Carglass hebben ze er zowat een hele bus siliconenspray op losgelaten omdat te laten werken en sluiten, zonder resultaat.
Laat één ding iig duidelijk zijn, ik ga nóóit meer naar Carglass met ruitschade, ik ga wel naar de dealer. :jerry
Dus zou het kunnen zijn dat er bij jou ook eens een keer een ander ruitje in is gezet?
Ik weet genoeg. :D Ik weet waar ik nu naar zal zoeken. Moet iig eentje zijn met handleiding en codepas. Thanx! :thumbup
Top gedaan, ziet er gaaf uit! :thumbup:wub
Mijn Cali wordt enkel door de Opel dealer onderhouden. :thumbup
Ziet er dik uit Freek. :thumbup Zag ik jou laatst rijden in S’veen over het nieuwe industrieterrein? Je kwam bij de Skieding weg..?
Goed bezig ouwe, netjes! :thumbup:wors
Goed bezig kerel!:thumbup Kom binnenkort wel ff langs om een bakje. ;)
Ik vind ’t keiharde porno! :thumbup
1. Bladeofdarkness samen met psycho-bitch:angel
2. Mistergsi
3. R.Frankhuisen
4. SpeedfreakR
5. Ted-Jan
6. Stylo
7. funkycorsa
8. Fearless
9. Cabriobully
10. Rookie
11. SW16V
12. SiDni
13. Dion-Corsa
14. corsa danny
15. Alfred -
AuteurBerichten