Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens de VOD niet…heeft er een nieuwe slangenklem opgezet. zie topic #wat heb jij gedaan vandaag aan je vectra#
origineel gepost door jorisor
origineel gepost door bjn
ps, kan ik dat lampje zelf resetten? of moet ik hiervoor naar de dealer?Na 25 keer starten gaat de foutcode uit de auto en ook het lampje uit volgens mij. Ik heb hetzelf ook gehad, duurde 2 dagen en toen was de storing weg.
De pakking kun je bij de Fiat dealer halen, deze heeft gaten waardoor de auto niet meer in storing valt.
Gr Joris
Hee dorpsgenoot, als je een storing hebt, kun je ook gewoon langs zuid rijden…heb hie reen opcom…
grt Nico
Vandaag nogsteeds die rot stank in de cabine van onverbande diesel… Cover er af gehaald…blijkt nogsteeds in dat filter te zitten. Deze er maar weer af gehaald, en eens flink met remreiniger bewerkt… Diesel lucht is er nu uit ..(tenminste hoop ik.)
Echter zag ik onder de spruitstukingang nogal wat zwarte troep.. in de kap, bij de olievuldop zat ook wet nevel. ruikt niet naar diesel, maar was wel zwart (roet)
Omdat ik nogsteeds garantie op de montage van mijn spruitstuk heb, zullen ze het weten ook bij de VOD.
Ik weer terug gegaan, en gelijk gevraagd waarom hij af en toe nog inhoud, en soms niet eens fatsoenlijk trekt.,..vreemd met een nieuw spuitstuk.De zwarte vloeistof was roet en condens afkomstig van de inlet van het spruitstuk (aansluiting turboslang) Loopt lekker. slang was niet defect, maar zat er niet helemaal opgeschoven.
Vod heeft een nieuwe slangenklem gemonteerd, hiermee zou het verholpen zijn…misschien iets meer turbodruk op het spruitstuk nu :thumbup
Moet wel zeggen dat hij het een stuk beter acc.Pff wilde van de week xenon inbouwen, moest ik op sollicitatiegesprek in eindhoven. Nog niks van gekomen dus, info volgt..
:D
Hallo allemaal, ik heb dat plaatje voor een fiat Z19dth motor ook maar even besteld. Kan hem vrijdag ophalen…Nog even een vraag:
Wet niet of ik dat alleen heb namelijk…
soms hoor ik het gefluit van de turbo niet, en soms vrij hard gesis. waar ligt dit aan???origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door Henk042
Hmmm, dan heb ik vast een probleem,
want ik heb geen autopas.kost rond de 20 euro bij de opel dealer om die opnieuw aan te vragen.
bij mij zat die gewoon bij mn kenteken . . . nu dus even niet meer ;)
Ja , wel vreemd dat ik daar 25 euro voor betaald heb , met m”n servicebeurt… loopt lekker dan…:(
1 oktober 2010 om 11:36 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670574ben bang van wel…bak moet er af om erbij te kunnen. Maar als je vliegwiel heel is, kost het je alleen een koppelingsplaat drukgroep en lager…
Is een stukje goedkoper dan met vliegwiel…scheelt 1000 euro geloof ik…1 oktober 2010 om 07:16 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670572klinkt als drukgroep lager. of er zijn wat diafragmaveren afgebroken in je drukgroep:(
29 september 2010 om 19:12 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17437528warm maken, of rostoff (wd olie ) er op spuiten en nachtje laten staan…
:D
JA, en dat is voor de hobby ook nog veel te duur…:thumbdown
vreemd??
je zou hem naar me toe kunnen sturen jaap, misschien dat ik hem nog aan de praat krijg voor je…:)origineel gepost door rallyastra
Ik wil geen china cloons, je hebt totaal geen support als er eens iets niet werkt. Als ik hem nu stuk heb bel ik op en krijg ik een nieuwe, daarnaast heb ik steeds de nieuwste updates en krijg ik support als er iets niet werkt. Zo heb ik er al voor gezorgd dat C20XE motoren en LET motoren uitleesbaas zijn, dat werkte namelijk een jaar geleden niet goed. Voor de hobby bopper is een china cloon makkelijk, maar als je je geld er mee moet verdienen kun je beter iets kopen met garantie.Je hebt helemaal gelijk, clone is voor jou geen optie…
Ik heb hem ook niet dagelijks nodig…
Maar voor hobby gebruik vind ik 1200 net iets te veel ;)29 september 2010 om 17:02 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17437526Bezig geweest met m’n carkit 91. Is helaas dood.
Heb via marktplaats 2 andere versies gekocht…weer ff wachten dus…moet morgen naar eindhoven voor solli gesprekje…VDL
Misschien dat ik onderweg nog wel bekende tegen kom A50 tussen 13:00 en 14:00..ooh ok, ik ken ook nog een paar bedrijven, die de interfaces zelf hebben gebouwd…
Alleen de software komt van het net…en die doen dat toch al een jaartje of 12 denk ik zo….
Ja ok , als je geen risico’s wilt lopen , is die opcom van 1200 ook zo terug verdiend..kijk maar naar de VOD die vraagt gewoon iedere keer 50 eurie..origineel gepost door rallyastra
Ik heb ook een Op-com gekocht bij AA-equipment http://www.opcom.nl ding bevalt goed, alleen kun je oudere modellen er vaak niet goed mee uitlezen, altans in het begin. Ik heb ze daar een paar tips gegeven en een aantal ECU’s op gestuurd zodat ze deze uit konden lezen voor de door ontwikkeling van de software. Ik heb toen geloof ik 1200 euro betaald voor de Op-com, incl. licentie voor de updates.Dat had ik in geen 1200 jaar gedaan…
Als je de china clone had gekocht, en even had gewacht had je ook alles kunnen uitvoeren..
China clone gebruikt namelijk gecrackte originele software van opcom zelf…
Beetje jammer van je geld!!!:mad:origineel gepost door 14XE
ja,je ballasten geven een hoogfrequent signaal af,hierdoor kunnen andere apparaten beinvloed worden.ook sensoren.
een kennis van me had een slecht schakelende automaat,niets hielp,maar het was alleen met het licht aan .
na de xenon set afgekoppeld te hebben was er niks meer aan de hand.
dus je ballasten verplaatsen,extra afschermen kan helpen.
controleer ook de massa eens van je xenon set,probeer het ook eens met een goede dikke massa op de carosserie
Je schrijft dat de ballasten een HF signaal afgeven , en daardoor de PDC op hol laten slaan..
Als dat zo is , komen ballasten onder een cept norm te hangen, dat betekend dat je voor je PC power supply ook een vergunning nodig hebt…dat is namelijk ook een geschakelde voeding!!!! en wel met een heel groot vermogen..
maar als de pdc hiervoor gevoelig is , kun je hem beter in de prullebak gooien.
Dit zou betekenen dat als ik met m’n portofoon langs je auto zou lopen, dat je PDC aan de haal gaat. (ik denk het niet)
Ik denk dat de ballasten veel te dicht bij de PDC sensoren zit, en daardoor een melding geeft. en meer vanwegen het metaal wat in de zend radius van de PDC zit…Ik heb vanmiddag een rf fieldtest uitgevoerd, om te kijken of er een hf veld rond de ballast hangt, zowel met de duurdere pilots , als met de china troep geen hf veld te meten (super gevoelige veldsterktemeter en een frequentiecounter.
Verhaal is dus busted!!!:wors29 september 2010 om 08:23 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670570als het goed is komt de ratel van je koppelings vliegwiel. want als je de koppeling intrapt, hoor je het geratel niet meer!!!
dat met dat speedlock moet werken, echter moet je niet de sleutel in het contact steken, maar buiten de auto gaan staan met de bestuurders portier open, en beide knoppen activeren van portier lock en lock op je ab. wachten tot de pieptoon van je BC zich laat horen.
Dan werkt het…
Heb het zelf ook gedaan, alleen met de sleutel in het contact , werkte het bij mij ook niet…grt Nico
28 september 2010 om 16:22 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17437517origineel gepost door speaker
Maar… dan moet ie er nog in !Ik heb het laten doen door een vriend van me met een garagebedrijf. Die rekende zo’n 400 euro. Was in totaal zo’n 7 uurtjes werk !
Ja klopt , is inderdaad veel werk…hele subframe moet los..
Ik kijk wel even , beter 1000 eurie dan 2000 toch??
Ik zal wel eens kijken of ik iemand hier kan vinden, anders moet ik nog een berope gaan doen op 1 van jou vrienden hahaahps m’n stemming is veranderd!!!!!!
28 september 2010 om 16:19 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670564klopt. zelfs mercedes heeft er last van…nou dan weet je het wel….:agent
als je de stekker in de auto aansluit, branden er dan 2 leds??
28 september 2010 om 12:01 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17437514Ja dat snap ik Peter, heb nog nooit alleen een drukgroep lager of vliegwiel alleen vervangen.. altijd het hele zwikje in 1 keer, anders moet die handel na een half jaar weer los…
Met koppeling erbij , kwam ik opo ebay uit op 500 euro…567 eigenlijk…valt dus best mee…..28 september 2010 om 11:52 In reactie op: Wie heeft zijn koppeling/drukgroep/vliegwiel laten vervangen #17670560op ebay 200 euro….
28 september 2010 om 09:30 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17437511rondgekeken op ebay, en een dual mass flywheel gevonden (nieuw voor om en nabij de 200 eurie) kijk dat zijn nog eens prijzen.
Was van plan iets te doen aan xenon inbouw, echter is mijn vrouw jarig vandaag, dus word ook weer niks:(
Maar weer eens een keer wassen denk ik….:)niet teveel gokken dan he’….dat kost geld…
Ahhahah:Pwat is AHL
-
AuteurBerichten