Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
___Rebel___
DeelnemerGefeliciteerd
___Rebel___
DeelnemerIk heb het laatste niet eens meer gezien, was inslaap gevallen, zo spannend was het. :thumbdown
___Rebel___
DeelnemerVolgens mij komt het vanavond, ik ga zeker kijken :D
___Rebel___
DeelnemerGefeliciteerd, met jullie dochter.
En euhmmmm dat kost je tuurlijk wel een rondje :jerry:jerry:jerry
___Rebel___
DeelnemerWelkom merel
___Rebel___
DeelnemerWelkom bij de club opel gait :)
___Rebel___
DeelnemerIk mag dan wel een sennie hebben maar de monza uitvoeringen mogen er ook best wel z’n.
Mooie bolides hoor, mijn complumenten :thumbup___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door senatorman
Als je vrouw jouw hobby niet accepteert, heb je de verkeerde vrouw!Ja idd, gewoon inruilen je vrouw voor een andere die het geen probleem vind of die het leuk vind. :P
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door senatorman
origineel gepost door iceberg
ziet er top uit!als je je verveeld???
heb ik nog een zaffie:p:P
haha, sorry maar kan momenteel geen poetsdoek meer zien.
Dat is nou jammer, ik dacht, nou je goed geoefend hebt kunt je het bij mij sennie het echte werk doen :D
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door Tiedo
je hebt mijne ook gefotografeerd zie ik;)
Idd Tiedo, ik moest remmen wegens een domme chauffeur in een mercedes (wie rijd er nou mercedes :thumbdown).
Als hij nou gewoon had door gereden was er niets gebeurd, stond maar circa 5 min stil.
Dit krijg je als je achter wiel aandrijving hebt.Ik heb idd veel opels gefotografeerd, maar zelf ben ik ook gespot door Ghanz :D
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door Ghanz
zo dacht ik er ook over kees :DWij waren vrij vroeg aanwezig en toen het niet zo erg baggerig als later.
Maarja moesten later wel erdoorheen maar heb wel veel bagger ontweken door kriskras te rijden :D
Me banden waren het enige wat onder de bagger zat, het viel reuze mee.___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door Ghanz
ach dan hier ook maar paar plaatjes,
had er ook al een paar in het manta gedeelte gezet..
Eej dat is een bekende bolide :D dat kon de mijne wel zijn.
Alleen van de zomer komt er wat veranderingen aan.
Zoals de bumpers, die worden ook gespoten als de auto zelf.___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door Ghanz
:o heb je bolide nog wel gezien…. (die met rebel toch? )maar goed, was leukke opkomst van de diverse oldtimers.
jammer van de modderbende, maar voor de rest best leuk.oja.. de mijne stond elders op de parking :P
Het was idd een modder bende.
Toen ik net halve wegge was zat ik al vast, met wat mankracht kon ik verder rijden.
Jah, was idd die met rebel :D
Verder wel een geslaagde dag.(0p de modder na)___Rebel___
DeelnemerOkee dat is mooi, bedankt
Tevens nog een vraag :
Is het bij jullie ook zo, als de moter draait en hij valt bijna uit dat de moter uit zich zelf weer snel toeren maakt ivm het zelf stellende kleppen zijn?? Met andere woorden dan hij zich zelf corriceerd ?___Rebel___
DeelnemerWelkom Kevin,
Mooie bolide heb je, wees er maar zuinig op.
Ik rij zelf ook in een sennie 3.i van 85′
Mvg Fred
4 april 2010 om 21:21 In reactie op: Gezocht, Instructieboekje en vraagbaak opel senator a 3.0 L #17619080___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door GSE
IK heb hier het werkplaatshandboek liggen in half duits en half NL…En ik ik heb een kleiner boekje in het ook in het Duits met wat minder getaileerde info,voor de Monza/Senator.
En ik heb een handleiding van een Monza/Senator in het Nederlands over de functie van de knoppen en de bediening enz het zo genoemde instructieboekje.
Hoi GSE,
Kun je mij wat foto’s mailen .
Dan heb een enig idee.
Naar : ha_mad_mac@msn.com
En wat je ervoor wilt hebben incl verzend kosten
(wilde je u2u sturen, maar dan vloog ik van het internet af, das vandaar dat ik het op deze manier doe)Mvg Fred.
___Rebel___
DeelnemerAch Ghanz,
Ik zit zelf al een tijdje in de auto wereldje.
Door de week sleutelen en in het weekende rallye rijden.
Dan leer je veel dingen.Gisteren heb ik zelfs weer wat geleerd.
Had een nwe benzine pomp en filter geplaatst ivm dat de oude herrie maakte.Bleek dat de nieuwe nog veel meer herrie maakte dan de oude.
Toen ik er mee gereden had, (bijna thuis op 50 meter na) stopte ik en keek onder de auto ivm dat mijn benzine wijzer naar beneden vloog.
Bleek dat er bij de benzine pomp 2 rubbere leidingen te zijn gesprongen.
Ik jumpte naar huis met een rot gang en snel de brandstofvoerleiding afgeklemt.
Die 2 leidingen vernieuwd en toen weer de moter starten, sprong er een andere leiding onder de moterkap.Wat blijkt:
De bezineklep die de retourbenzine regelt was kapot.
Dus met andere woorden, normaal heb je 2 a 3 bar druk van benzine en de overige benzine gaat terug naar de tank.En ik had ruim 8 bar.
Als de moter heet was , en er zou een leiding springen, dan had me sennie in de brand gestaan.Met de oude benzine pomp was er geen probleem ivm dat de pomp niet echt optimaal pompte(versleten was).
Kon de leidingen het net aan.
Maar niet met de nieuwe pomp.Zo, weer wat wijzer en euhmmm grijzer :D
___Rebel___
DeelnemerAlle auto’s die ik had die reden op 95.
In de zoveel tijd tankte ik eens 98.
Dan kreeg de moter even wat meer power.
Maar ik zeg er wel bij eens in de zoveel tijd dus niet iedere keer.
Want een moter die afgesteld is voor 95 is uitsluitend afgestemd op 95 en niet op 98.
En ik heb nooit problemen gehad, nooit een sleutel op de moter geweest.
Dit is mij ervaring.Mvg Rebel
___Rebel___
DeelnemerJa, echt wel, remt weer goed.
Nu nog even een andere benzine pomp plaatsen en benzine filter en dat moet hij gereed zijn.
Want het is nu zo dat hij inhoud, waanschijnlijk filter verstopt of de benzine pomp werkt niet zoals hij het hoort te doen.
Wie weet hoe lang die oude erop zit.
Maar als ik dat er af heb, blaas ik ook even onder hoge druk even de leiding door zodat er geen verstopping in zit.(verdeelkap was al vernwd, zelf boegies en boegie kabels en nwe accu geplaatst en gereviseerde dynamo)).
Dus nu nog even een droge dag.
En dan hopen dat hij niet meer happert.Ook de lekkage in de kofferbak is verholpen (water kwam via de achterlichten naar binnen).
En eergisteren een nwe contact slot geplaatst (kon niet starten, daar stond ik dusss, toen op een boeven manier auto gestart en kon ik weer rijden) :angel
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door manta1988
de hendel erin doen en dan een kwartslag draaien??
helpt wel bij de manta iigDeze manier werkt ook bij een senator.
Probleem opgelost.___Rebel___
DeelnemerVandaag bezig geweest.
Blijkt er dat er onder de moterkap een massa kabel los te liggen.
Hopelijk was dit het euvel.___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door GSE
Je maakt me niet wijs dat de tom tom zoveel stroom weg trekt dat de volt meter zakt op het dashbord,als je bv de airco en grootlicht en kachel op half gas hebt staan laad de accu nog bij.Je hebt ergens iets niet goed zitten,maar wat..
Misschien hebben ze draad die naar de volt meter gaat van de aansteker af getakt en zit de aansteker net voor de voltmeter of ergens op dat circuit….Zou kunnen anders moet je ff gaan meten,is echt moeilijk te zeggen,vooral omdat der toch al vaak met de bedrading is geknoeit op de 1 of andere manier bij zulke auto,s (radio-lampen-digidash ingebouwd en wat draden veranderd enz enz enz)
Idd, ik heb het ook nooit meegemaakt dat de tom tom zoveel stroom verbruikt.
Ik heb idd ook het idee dat er met de stroom ook niet goed zit.
Dat ga ik morgen even sjekken als het weer een beetje meezit.
Bijvoorbaat dank van de reackties.___Rebel___
DeelnemerHoi koen,
Ik had het probleem dat hij herrie maakte en niet op temeratuur kwam.
Ik heb er een nieuwe moter in gezet en de kachel werkt weer superrrrrrr.
Probleem opgelost.
Was wel 2 dagen bezig, 1de dag uitbouwen en de 2de dag inbouwen.mvg fred
___Rebel___
DeelnemerDit tropic kan gesloten worden.
___Rebel___
DeelnemerHoi Eddie,
Bel mij anders even, ik heb je foon nr niet meer
-
AuteurBerichten