___Rebel___

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 80)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: senator handrem kabel #17718022
    ___Rebel___
    Deelnemer

    En nog bedankt he :D grijnzzz
    Graag gedaan hoor, no problemo:P

    In reactie op: senator handrem kabel #17718018
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Infomeer eens bij opelforever, hij heeft vast nog wat liggen.
    En verzenden is voor hem vast geen probleem.
    http://www.opel4ever.nl/

    Suc6

    In reactie op: Voetenbad #17713778
    ___Rebel___
    Deelnemer

    :hmmz dat logo van de boeren mest wagen is niet mooi en past niet bij je bolide
    Mog je met deze klus gereed zijn, neem dan gelijk dat logo even mee,(met de kleur van je auto):D

    In reactie op: Monza heeft kuren *nog eens update* #17716456
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Ach, zo leer je nog eens wat over de grens ;)

    Ik hoop voor je bjorn dat het probleem is opgelost, hou ons op de hoogte.

    Rebel

    In reactie op: Voetenbad #17713763
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Eric je hebt U2U

    In reactie op: Voetenbad #17713758
    ___Rebel___
    Deelnemer

    origineel gepost door MonzaRon

    origineel gepost door ___Rebel___
    Ik had ook water in de kofferbak.

    Maar heb de achterlichten verwijderd en het midden gedeelte en heb toen alles goed schoon gemaakt en allles waar de bouten cq schroeven door het plaatmateriaal gingen, rondom afgekit met shellkit, en het probleem was opgelost;)

    ben geen voorstander van kit achter bij die achterlichten, als de unit
    er een keer uit moet, zit je weer te klooien met die kit.

    de afdichtingsrubbers of het plaatwerk, dat moet goed en strak zijn, dan is schoonmaken voldoende.
    na herpaatsing testen op waterdicht-heid :thumbup

    Wat ook een optie is, glasband ( dat gebruiken glaszetters als men glas gaan zetten in een kozijn).
    Is maar net waar men voor kiest.

    In reactie op: Voetenbad #17713755
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Ik had ook water in de kofferbak.

    Maar heb de achterlichten verwijderd en het midden gedeelte en heb toen alles goed schoon gemaakt en allles waar de bouten cq schroeven door het plaatmateriaal gingen, rondom afgekit met shellkit, en het probleem was opgelost;)

    In reactie op: Voetenbad #17713718
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Ik wil best met jouw waslijstje ruilen Champo.

    Ik heb mijn sennie op naam staan zins 17-2-2010

    Hier komt mijn lijstje :

    Nwe accu
    Rondom nwe langere wielbouten (moest ivm mijn alu velgen ze zaten maar op 5 mm vast)
    Nwe radioteur
    2 nwe binnendeur panelen, 3 handgrepen voor aan het plafond
    Dynamo
    Start moter
    2 nwe remschijven + blokjes
    Remolie
    Benzinetank
    Benzine pomp + filter + alle slangen vernwd van benzine tank naar benzinepomp en ook onder de moter kap
    contactslot
    2 deursloten
    Boegies + kabels
    Nwe kachel moter (1 dag uitbouw en 1 dag inbouw)
    Koelvloeistof
    1 nwe koplamp + richtings licht en claxons
    En een grill

    En dan heb ik het nog niet eens over de reparaties die ik zelf al gedaan heb of nog moet doen van het plaatwerk.
    En dan moet hij nog gespoten worden.

    Dus kom op Champo, je hoeft ook niet alles tegelijk te doen, Rome en berlijn zijn ook niet op 1 dag gebouwd.

    In reactie op: Voetenbad #17713716
    ___Rebel___
    Deelnemer

    origineel gepost door GSE
    Het is best wel wat wat werk:
    Bumper voor eraf

    spatschermen los halen (binnenkant 2 schroeven en onder 1 en voor 3 onder de koplamp en de rits bovenop)

    Dan moet je die 3 hoek losboren met zo,n puntlas boor.

    Dan de rotte plek eruit snijden en nieuw erin lassen,hou wel rekening met brand gevaar binnenin..Dit had ik bij de A1 daar begon de isolatie mat te branden…hehe ik had wel een blusser bij de hand maar dat gaf ook zo,n rommerl zo,n poeder blusser binnenin.

    Dan de zaak weer opbouwen met originele 3 hoek of zoiets maken wat die Engels man heeft gedaan bij die Monza in de link,wat ik zelf ook heb gedaan…

    Ook kun je dan mooi de veerschotels voor 100% aflassen zodat der nooit geen vuil meer tussen komt…Krijgt dan wel van die schroeivlekken rond de veerpoten maar ze zullen niet meer rotten als je het goed last..

    Even een quote,
    Dan de rotte plek eruit snijden en nieuw erin lassen,hou wel rekening met brand gevaar binnenin..Dit had ik bij de A1 daar begon de isolatie mat te branden.

    Ik deed hier achter een las schort achter, maar wat ook een optie is een branddeken, zolang het maar niet in de brand vliegt en regelmatig dat even sjekken op rook en geur.
    Mog je nog vragen hebben, stel ze, we zijn er om elkaar te helpen. ;)

    In reactie op: Voetenbad #17713705
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Kom op Joh, maken die handel en je hebt een wagen waar je nog jaren van kan genieten.
    By the way, jij bent zeker niet de enige met problemen hoor, en door het maken leer je tenslotte je bolide kennen, dan is het kinderspel voor je.

    In reactie op: Voetenbad #17713703
    ___Rebel___
    Deelnemer

    En nog iets, de 3 punts versterking zitten te kleine afwaterings gooitjes, doordat er vuil (zand, modder en bladeren zich ophopen zodat het water niet weg kan, dan blijft er water erin staan, en dan rot het daar door.

    In reactie op: Voetenbad #17713700
    ___Rebel___
    Deelnemer

    origineel gepost door GSE
    Ow das hoogstwaarschijnlijk de 3 punts versterking die daar achter weg gerot is.

    Lastig te maken als het dat is…en dat is het 90% van de tijd.

    Haal de bekleding maar eens weg aan de binnenkant links van de voetenruimte…en kijk maar eens met een zaklampje omhoog…Dan zie je wel wat ik bedoel.

    Pcies, GSE.

    Als dat de oorzaak is, moet de beiden voorschermen verwijderd worden en daar achter de 3 punts versterking moet dan het probleem liggen.

    In reactie op: Voorstoelen Senator A1 verwijderen , stoelverwarming ? #17713496
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Doe het wel voorzichtig, want hij breekt zo af.

    Maar geen nood, opelforever heeft ze nieuw liggen:D

    In reactie op: Voetenbad #17713698
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Ik durf te zeggen, sjeck je deur stijlen (ten hoogte van je afwatterings gooitje onder de moterkap
    Ik heb bij de mijne beide kanten al nwe stukken ingelast.

    Suc6

    In reactie op: achterrem en cardanas Monza #17709009
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Even een klein responsje,

    Gewoon met 2 personen ontluchten, de ene blijft pompen en de andere vult olie bij en sjekt steeds de olie die via het ontluchtings slangetje die aan je nippel zit, de oudewedse manier.

    En betreft kwikfit, pffff praat me er niet van.
    Lopen alleen kinderen rond die aan jouw of andere hun auto denken te kunnen sleutelen.
    Maar dat is ieder zijn/haar keuze.

    wens je suc6.

    In reactie op: Vraagje benzinesysteem #17704652
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Zo was ik aan het tanken van boven en de bezine kwam van onderen er weer eruit:o

    Toen benzine tank eronderuit gehaald en alles vervangen met rubberen slangen.

    Weer een probleem opgelost.

    Alleen met het tanken, blijft het probleem met de ontluchting.
    Misschien een sennie kwaal:(

    In reactie op: Ook nieuw hier! #17692806
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Moi, welkom hier.

    In reactie op: Aantal kilometerjes op 1 tank #17682067
    ___Rebel___
    Deelnemer

    origineel gepost door noci
    Kijk je ontluchting slang van de vulhals naar de tank maar eens na.
    Dat probleem had ik ook slang gescheurd en vol modder !!
    Nieuwe slang gemonteerd en probleem opgelost.

    Ik had alle slangetjes al vernwd, want enkele weken geleden was ik aan het tanken, vul de benzine van boven in en kwam het beneden weer eruit:swear
    Tank eronderuit, alle slangetjes gelijk vernwd + een andere tank eronder.
    Dus daar kan het niet aan liggen.

    In reactie op: Aantal kilometerjes op 1 tank #17682064
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Met zweet in de handen heb ik de benzinepomp weten te bereiken.
    Heb op een volle benzine tank 582 km gereden.
    Dat was zowel binnen door en/of op de snelweg.
    Zo dat weet ik dus ook weer :D

    Maar ben er ook achter gekomen van een andere tropic van mij, namelijk dat ik bij het tanken(dan is de tank nog niet eens vol) een lading benzine over mijn hand kreeg.

    Het gaat om het volgende : bij het tanken ontlucht de tank zich slecht.
    Want na de eerste halfvolle tank moet ik langzaam tanken want anders slaat de pomp af of krijg benzine over mijn hand.
    Pfffff daar sta je goed gedrag 5 min langer te tanken.
    Is hier een oplossing voor of ligt het ergens aan ??

    In reactie op: Hallo #17683407
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Welkom kim!

    In reactie op: Monza een beetje bijgewerkt #17683228
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Toppie :thumbup

    In reactie op: nieuw hier #17682703
    ___Rebel___
    Deelnemer

    Welkom roadangel

    In reactie op: Aantal kilometerjes op 1 tank #17682034
    ___Rebel___
    Deelnemer

    origineel gepost door Ghanz
    ik rij op gas 1:6 met bijna de zelfde auto als de jouwe rebel.

    maar jij hebt toch een 30E motor met 4 gang automaat.

    hier een 30ne motor met ook een 4 gang automaat.

    maar wel op LPG

    Ja dat klopt Ghanz

    In reactie op: Aantal kilometerjes op 1 tank #17682020
    ___Rebel___
    Deelnemer

    origineel gepost door Ghanz
    en met automaat.

    hier haal ik amper 1::6 :hmmz

    Idd Ghanz, een automaat.

    Daarom stelde ik ook deze vraag betreft de aantal km’s.

    Ik neem aan dat een monza met het zelfde vermogen zoals een senator het verbruik het zelfde zal zijn, of heb ik het mis :hmmz

    In reactie op: Aantal kilometerjes op 1 tank #17682018
    ___Rebel___
    Deelnemer

    origineel gepost door sw16v
    benzine gas diesel? :D

    Op benzine

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 80)