Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
___Rebel___
DeelnemerEn nog bedankt he :D grijnzzz
Graag gedaan hoor, no problemo:P___Rebel___
DeelnemerInfomeer eens bij opelforever, hij heeft vast nog wat liggen.
En verzenden is voor hem vast geen probleem.
http://www.opel4ever.nl/Suc6
___Rebel___
Deelnemer:hmmz dat logo van de boeren mest wagen is niet mooi en past niet bij je bolide
Mog je met deze klus gereed zijn, neem dan gelijk dat logo even mee,(met de kleur van je auto):D___Rebel___
DeelnemerAch, zo leer je nog eens wat over de grens ;)
Ik hoop voor je bjorn dat het probleem is opgelost, hou ons op de hoogte.
Rebel
___Rebel___
DeelnemerEric je hebt U2U
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door ___Rebel___
Ik had ook water in de kofferbak.Maar heb de achterlichten verwijderd en het midden gedeelte en heb toen alles goed schoon gemaakt en allles waar de bouten cq schroeven door het plaatmateriaal gingen, rondom afgekit met shellkit, en het probleem was opgelost;)
ben geen voorstander van kit achter bij die achterlichten, als de unit
er een keer uit moet, zit je weer te klooien met die kit.de afdichtingsrubbers of het plaatwerk, dat moet goed en strak zijn, dan is schoonmaken voldoende.
na herpaatsing testen op waterdicht-heid :thumbupWat ook een optie is, glasband ( dat gebruiken glaszetters als men glas gaan zetten in een kozijn).
Is maar net waar men voor kiest.___Rebel___
DeelnemerIk had ook water in de kofferbak.
Maar heb de achterlichten verwijderd en het midden gedeelte en heb toen alles goed schoon gemaakt en allles waar de bouten cq schroeven door het plaatmateriaal gingen, rondom afgekit met shellkit, en het probleem was opgelost;)
___Rebel___
DeelnemerIk wil best met jouw waslijstje ruilen Champo.
Ik heb mijn sennie op naam staan zins 17-2-2010
Hier komt mijn lijstje :
Nwe accu
Rondom nwe langere wielbouten (moest ivm mijn alu velgen ze zaten maar op 5 mm vast)
Nwe radioteur
2 nwe binnendeur panelen, 3 handgrepen voor aan het plafond
Dynamo
Start moter
2 nwe remschijven + blokjes
Remolie
Benzinetank
Benzine pomp + filter + alle slangen vernwd van benzine tank naar benzinepomp en ook onder de moter kap
contactslot
2 deursloten
Boegies + kabels
Nwe kachel moter (1 dag uitbouw en 1 dag inbouw)
Koelvloeistof
1 nwe koplamp + richtings licht en claxons
En een grillEn dan heb ik het nog niet eens over de reparaties die ik zelf al gedaan heb of nog moet doen van het plaatwerk.
En dan moet hij nog gespoten worden.Dus kom op Champo, je hoeft ook niet alles tegelijk te doen, Rome en berlijn zijn ook niet op 1 dag gebouwd.
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door GSE
Het is best wel wat wat werk:
Bumper voor erafspatschermen los halen (binnenkant 2 schroeven en onder 1 en voor 3 onder de koplamp en de rits bovenop)
Dan moet je die 3 hoek losboren met zo,n puntlas boor.
Dan de rotte plek eruit snijden en nieuw erin lassen,hou wel rekening met brand gevaar binnenin..Dit had ik bij de A1 daar begon de isolatie mat te branden…hehe ik had wel een blusser bij de hand maar dat gaf ook zo,n rommerl zo,n poeder blusser binnenin.
Dan de zaak weer opbouwen met originele 3 hoek of zoiets maken wat die Engels man heeft gedaan bij die Monza in de link,wat ik zelf ook heb gedaan…
Ook kun je dan mooi de veerschotels voor 100% aflassen zodat der nooit geen vuil meer tussen komt…Krijgt dan wel van die schroeivlekken rond de veerpoten maar ze zullen niet meer rotten als je het goed last..
Even een quote,
Dan de rotte plek eruit snijden en nieuw erin lassen,hou wel rekening met brand gevaar binnenin..Dit had ik bij de A1 daar begon de isolatie mat te branden.Ik deed hier achter een las schort achter, maar wat ook een optie is een branddeken, zolang het maar niet in de brand vliegt en regelmatig dat even sjekken op rook en geur.
Mog je nog vragen hebben, stel ze, we zijn er om elkaar te helpen. ;)___Rebel___
DeelnemerKom op Joh, maken die handel en je hebt een wagen waar je nog jaren van kan genieten.
By the way, jij bent zeker niet de enige met problemen hoor, en door het maken leer je tenslotte je bolide kennen, dan is het kinderspel voor je.___Rebel___
DeelnemerEn nog iets, de 3 punts versterking zitten te kleine afwaterings gooitjes, doordat er vuil (zand, modder en bladeren zich ophopen zodat het water niet weg kan, dan blijft er water erin staan, en dan rot het daar door.
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door GSE
Ow das hoogstwaarschijnlijk de 3 punts versterking die daar achter weg gerot is.Lastig te maken als het dat is…en dat is het 90% van de tijd.
Haal de bekleding maar eens weg aan de binnenkant links van de voetenruimte…en kijk maar eens met een zaklampje omhoog…Dan zie je wel wat ik bedoel.
Pcies, GSE.
Als dat de oorzaak is, moet de beiden voorschermen verwijderd worden en daar achter de 3 punts versterking moet dan het probleem liggen.
16 augustus 2010 om 19:19 In reactie op: Voorstoelen Senator A1 verwijderen , stoelverwarming ? #17713496___Rebel___
DeelnemerDoe het wel voorzichtig, want hij breekt zo af.
Maar geen nood, opelforever heeft ze nieuw liggen:D
___Rebel___
DeelnemerIk durf te zeggen, sjeck je deur stijlen (ten hoogte van je afwatterings gooitje onder de moterkap
Ik heb bij de mijne beide kanten al nwe stukken ingelast.Suc6
___Rebel___
DeelnemerEven een klein responsje,
Gewoon met 2 personen ontluchten, de ene blijft pompen en de andere vult olie bij en sjekt steeds de olie die via het ontluchtings slangetje die aan je nippel zit, de oudewedse manier.
En betreft kwikfit, pffff praat me er niet van.
Lopen alleen kinderen rond die aan jouw of andere hun auto denken te kunnen sleutelen.
Maar dat is ieder zijn/haar keuze.wens je suc6.
___Rebel___
DeelnemerZo was ik aan het tanken van boven en de bezine kwam van onderen er weer eruit:o
Toen benzine tank eronderuit gehaald en alles vervangen met rubberen slangen.
Weer een probleem opgelost.
Alleen met het tanken, blijft het probleem met de ontluchting.
Misschien een sennie kwaal:(___Rebel___
DeelnemerMoi, welkom hier.
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door noci
Kijk je ontluchting slang van de vulhals naar de tank maar eens na.
Dat probleem had ik ook slang gescheurd en vol modder !!
Nieuwe slang gemonteerd en probleem opgelost.Ik had alle slangetjes al vernwd, want enkele weken geleden was ik aan het tanken, vul de benzine van boven in en kwam het beneden weer eruit:swear
Tank eronderuit, alle slangetjes gelijk vernwd + een andere tank eronder.
Dus daar kan het niet aan liggen.___Rebel___
DeelnemerMet zweet in de handen heb ik de benzinepomp weten te bereiken.
Heb op een volle benzine tank 582 km gereden.
Dat was zowel binnen door en/of op de snelweg.
Zo dat weet ik dus ook weer :DMaar ben er ook achter gekomen van een andere tropic van mij, namelijk dat ik bij het tanken(dan is de tank nog niet eens vol) een lading benzine over mijn hand kreeg.
Het gaat om het volgende : bij het tanken ontlucht de tank zich slecht.
Want na de eerste halfvolle tank moet ik langzaam tanken want anders slaat de pomp af of krijg benzine over mijn hand.
Pfffff daar sta je goed gedrag 5 min langer te tanken.
Is hier een oplossing voor of ligt het ergens aan ??___Rebel___
DeelnemerWelkom kim!
___Rebel___
DeelnemerToppie :thumbup
___Rebel___
DeelnemerWelkom roadangel
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door Ghanz
ik rij op gas 1:6 met bijna de zelfde auto als de jouwe rebel.maar jij hebt toch een 30E motor met 4 gang automaat.
hier een 30ne motor met ook een 4 gang automaat.
maar wel op LPG
Ja dat klopt Ghanz
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door Ghanz
en met automaat.hier haal ik amper 1::6 :hmmz
Idd Ghanz, een automaat.
Daarom stelde ik ook deze vraag betreft de aantal km’s.
Ik neem aan dat een monza met het zelfde vermogen zoals een senator het verbruik het zelfde zal zijn, of heb ik het mis :hmmz
___Rebel___
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
benzine gas diesel? :DOp benzine
-
AuteurBerichten