Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@roger rabbit wrote:
wat ik zeg een mailtje sturen…..laat je ook eens verbazen
Ik zal je advies aannemen en me laten verbazen.
Das alweer een tijdje terug dat dat gebeurt is.Dank….word vervolgd.
@ Maurice89.
Het is net een condoom,gewoon strak over de kop trekken…..
Ik weet niet op welk soort auto ze die hoezen pas maken , maar die van mij past heel slecht.
En het was een behoorlijk dure hoes , maar niet eens waterdicht.
Ventileren doet ie dus wel.Ik heb een maatje van me in Duitsland met Opel laten bellen en die kwamen weer met deze.
ABS Sensor vorn links und rechts gleiche nummer : Alt Nummer 6238354 ////// Neue Nummer 1612693
Mijn nummer is dit. WOL000085P1165474
Ik neem aan dat het dan P1165474 is.
FSRS shop.
Calibra van chassisnummer L1000001- tot M1999999
Dan kan dit het niet zijn toch ?Als die dingen nou een knaak per stuk waren dan gokte ik er op los….maar ze zijn ook nog eens achterlijk duur.
In een plastic zak rijden en vacuum trekken is nog het beste.
Of een geventileerde tent met clima installatie.
Volgens mij heeft Michael Jackson nog zon ding in de schuur liggen .
Hij doet er niets meer mee schijnt het.Auto hoezen beperken ook de ventilatie..denk er aan.
Wat een mooie carport…. :thumbHet schuifdak heb ik vervangen tegen eentje die niet rot was….al een tijd terug..
Het frame is roestvrij en niet los geweest.
Ik ga morgen eens met de stoomreiniger aan de gang als t niet vriest…..
Dan zien we zo wat open is en wat niet..Volgende week gaat ie op de brug voor nader onderzoek.
Het is een auto en geen aquarium.Volgens mij heeft mijn auto dat helemaal niet….aldus de vorige eigenaar….
Of heeft ie t fout en zit er toch eentje ?
Dat zie ik als ik dat zwarte ” schutbord” los haal onder de voorruit ?Simpele klus ?
Volgens mij heb ik geen interieur filter…. ( info vorige eigenaar ).
Zal eens gaan kijken tussen de ruitewissers.
Ik neem de stoom cleaner ter hand en stoom de boel lekker schoon.Bedankt mannen.
Volgende 2 vragen …
Maar waar komen de slangen van de dakraam afvoer uit ?
En dat slurfje….dat is de uitgang….waar zit de ingang ? want die wil ik ook ff goed bekijken….
Nu beide kanten nat… bestuurderskant en bijrijderskant.Ik kom net van de dealert af en die heeft hem mij aangewezen.
Hij is bij mijn motorblok bijna niet te zien.
Het is IDD een plat slap zwart slurfje.
Volgens de monteur zat er troep in en is hij nu open.Volgende 2 vragen …
Maar waar komen de slangen van de dakraam afvoer uit ?
En dat slurfje….dat is de uitgang….waar zit de ingang ? want die wil ik ook ff goed bekijken….
Nu beide kanten nat… bestuurderskant en bijrijderskant.Bedankt voor de tips mannen , jullie zijn allemaal kanjers.
SUPER !
:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors@Ghanz wrote:
foto en tekst corresponderen niet..
koelvloeistof en ruitenwisser zijn omgedraaid in de tekst ! ;)
je parafaan, is de plaat waarin je ruitenwissers zitten gemonteerd.
( met gesloten motorkap.. dat tussen motorkap en voorruit
Klopt is mijn auto ook niet. ( foto geleend van Willem )
De plek van de vaatjes is idem , alleen de vloeistof is anders.:jerry
Schiet mij maar lek als ik weet wat een paravan / parafaan is…
Zit hij achter de SFI box ?
Heb even gegoogled maar ik wordt niet wijzer…
Wijs ff de weg. van links naar rechts.
Koelvloeistof reservoir > SFI box > remvloeistof > ruitewisser vloeistof.
Waar zit hij verstopt…..FF een voorbeeld geleend van Willem.
Onder mijn kap ziet het er bijna idem uit.
Bedankt.. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
@ Lucas.
Bedankt voor de nuttige tip.
Nu zit het onder mijn motorkap behoorlijk volgebouwd .In het midden…..tussen de ruitenwissers ?
Heb je iets meer details ?Als 1e dank voor de reacties…nuttig of niet.
Dopjes onder de auto…water loopt toch niet omhoog ?
Lekt ook tijdens het stil staan…gisteren alles droog gemaakt , niet gereden , vandaag zeik nat.Zag dat onder het raam rubber een plastic gootje gedeeltelijk los was. (gefixed)
Zag dat aan beide kanten de deurrubbers op de dorpels behoorlijk nat waren. (bestuurderskant ook nat maar minder erg.)
Dat lijkt mij een logische plek voor lekkage ….mogelijk of niet ?Tussen 16 September tot aan 18 November heeft niemand iets aan zijn Calibra gedaan ?
Schande !
Ik heb hem tussentijds nog een paar keer gewassen met lekker lauw water en een sopje.
Heb er ondertussen al 2000 / 2500 km mee gereden , dus ik denk dat die motorschade optie dan af valt.
Inclusief autobahn naar Polen en terug…..Het zou dus allemaal aan het uitlaatsysteem moeten liggen en het gebrek aan tegendruk.
Iemand in de buurt van Deventer toch even kan controleren via de merktekens zoals t hoort ? ca. omtrek van 50km…..
Bedankt vast.
Hey Jurgen.
Nee , het lampje blijft uit nu.
Lijkt allemaal goed te zijn .
Gewoon een gammel contactje in de stekker veroorzaakte de storing.@dion87 wrote:
als je trouwens die plastidip eraf wilt hebben, gewoon remmenreiniger gebruiken.. dan hoef je alleen nog te blazen en het is weg :jerry
Moet je nagaan dat ze autos spuiten met die rommel.
Moet je goed oppassen bij het tanken.@Andre Botter wrote:
Ja welkom tuis probeer maar eens een waterslang voor je c20let of c20xe te krijgen hebben ze niet eens meer :fy1 :fy1 .
Je zou bijna mercedes gaan rijden die blijven de onderdelen maken.Lol.
Ik ben na 16 Jaar Mercedes weer overgestapt naar Opel !
Bij Mercedes waren alle deuren na 5 jaar al weggerot.
En service ho maar , tenzij je er 85 euro per uur voor wil betalen.
En dan krijg je vaak nog een sigaar uit eigen doos ook nog.
Dat noemen ze coulance.
Rot een end op.
Op een TV krijg je meer garantie dan op een wagen van een halve ton.
Autodealers zijn ratten.
Wensink Deventer rekent voor een diagnose rap 60 euro + 5 euro milieu toeslag op elke rekening.
Ze zoeken het maar uit bij Mercedes.
Nooit meer .Is de benzine bij jou goedkoper als hier ?
400PK lust toch wel wat benzine per 100km ?Maar zonder gekheid.
Is 400PK niet te veel voor een voorwiel aangedreven auto ?
Bij 4 wiel aandrijving zou t probleem veel minder zijn lijkt me.Autoverkopers zijn nou eenmaal ook een soort graaiers.
Die denken alleen in marges , winst en bonussen.Maar stel dat je zon belachelijk duur antennevoetje wil hebben.
Die kost rap 80 euro las ik laatst.
Afronden met wat nuttige onderdelen tot 100eu. en je hebt 50% korting.@RISL wrote:
Ik heb me aangemeld, maar zie nergens het ‘welkom thuis’-cadeau :P
Je kunt een tegoedbon uitprinten van 50 Euri.
@re2flex wrote:
Ik heb de meters overgezet van mijn oude witte calibra. Maar je moet het wel kunnen aansluiten. Enig idee waar ik deze kan bestellen? want ik heb namelijk het type v-snaar van de c20ne, denk niet dat daar voorbereiding opzit voor de Oliedruk hoewel de kadett gsi dit wel standaard heeft. :hmmz
Ik had je de vraag al gesteld en het antwoord al gegeven….de oliedruk zender stuurt de meter aan en het lampje in het dashboard.
Dat ding op de foto van Willem heb je nodig.
otdh heeft er nog 3 liggen.
Als er bij mij geen 1 zit dan bestel ik er 1 bij hem.
PM hem ff Reda.@Andre_Ede wrote:
Bij terug komst op mijn Opel moet je ineens wel al je prive gegevens opgeven, ja daaaggg
Mmm nu weer niet
Zolang ze verder niks willen…bijvoorbeeld je creditcard.
Heb je al een originele oliedruk zender dan Reda ?
Zonder dat ding houdt alles op… -
AuteurBerichten