Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kendirven wrote:
Ok dan bel ik nog eens naar die man en zeg ik dat het op eigen risico is de kans zal klein zijn dat het gebeurd als het bij niemand is gebeurd
Denk je er wel aan dat je zelf even alle schroefdraad en dergelijke afdopt .
Anders moet je overal opnieuw draad snijden / tappen.
Dus gewoon boutje er in en moertjes er op.
Eventuele andere dingen die open moeten blijven beschermen.Je zou eventueel een soort epoxy verf kunnen gebruiken.
Maar ik vind het kromtrekken verhaal een broodje aap.Powdercoaten wordt maximaal 200 graden.
Als die as normaal afkoelt is er niets aan de hand.
Je zou dan ook geen lichtmetalen velgen kunnen laten doen.Iets wat gelijkmatig verhit wordt en gelijkmatig afkoelt zal niet krom trekken.
FF update.
Hier een close up van de ondertussen wat vies geworden velgen….
Let op de gesmolten imbusboutjes……. naar dat zie je alleen als je heel goed kijkt.
Wel 4 nieuwe Barracuda naafkapjes op de kop kunnen tikken voor 25 euri.Met de geperforeerde schijf is 8.5J 18 inch x 40
Met de dichte schijf is 9.5J 18 inch x 45 (maar dit wordt straks weer 40)

@corsa_c20xe wrote:
Ik denk aan een kromme aandrijfas.
Mis.
Ik had het hier al ergens geschreven geloof ik maar hier nogmaals.
Ben bij Jan Steverink in Deventer geweest en die constateerde dus 40 en 55 gram onbalans in de voorwielen.
Dat is het resultaat van 2 x loodjes plakken door Euromaster.
Het trillen is nu 100% over en uit na 1 x Jan Steverink.Nu ben ik vandaag terug geweest bij Euromaster en heb het verhaal gedaan.
Voor hun een niet uit te leggen verhaal hoe dit nou mogelijk is.
Machine verkeerd ingesteld , monteur niet deskundig…. ik weet het nog niet.
Maar ik kreeg direct mijn geld terug zonder er om te vragen .
Dus het uitbalanceren viel tegen bij Euromaster , maar de klantvriendelijkheid is er buitengewoon goed.
Eerlijk is eerlijk.
:wors@re2flex wrote:
Volgens mij werk jij met Elvedin samen toch? :D, en o ja als je voortaan moet balanceren of whatever, PM mij dan ook effe. Dan regel ik dat voor jou :thumb
Klopt helemaal.
” Elvis ” zit in een ander team , maar we werken onder het zelfde dak.Bedankt voor je aanbod.
@Maurice89 wrote:
Mag ik vragen of je die auto zo zelf hebt gemaakt of zo gekocht?
Ik zit er over te twijfelen om zo’n breed bouw set te kopen maar die zijn redelijke prijzig… maar wil er best voor sparen.
Wat zit er bij jou op abs of poly?
Heb m zo gekocht.
Ik viel voor de lijn die er in zit.
De auto “klopt ” gewoon helemaal.
Cosmetisch ziet hij er niet grandioos uit,maar het plan is om hem over te spuiten.abs of poly ?
Verklaar je nader ?Als je een beetje op let en je kijkt op MP. dan staat er regelmatig gaaf spul te koop voor weinig.
Of je Googled een beetje ..@0Rudy0 wrote:
fotooooo’s van de wielennnn :P :afro
Close up foto volgt bij beter weer.
Zelfs de lak ziet er hier niet uit.
Voor dat geld had ik hem ook wel gewild.
Ik heb de uitlaten voor mijn Harley ook van 2 duims RVS gemaakt.
Dat polijst je of borstel je tot je het mooi genoeg vind en je hoeft er nooit meer bij…..
Zolang je het RVS niet “besmet”met gewoon metaal dus……@xanquezer wrote:
ik las ze zelf vanaf de motor tot eind :)
meestal 3 meter RVS buis inspuiten met zilvere(andere kleur kan ook) hittebestendige motip spuitbus :)
daarna zagen, meten zagen meten zagen…. etc..
op ten duur kom ik er meetsal wel :)
een einddemper is altijd het leukste :)
hoemeer gaatjes hoe stiller zeg ik altijd :)
meestal pak ik boortje 6 en maak er 30 of 40.
daarom heen hittebestendig glaswol
en een dikke koker opvast lassen.mooi grof diep geluid onder de 80 DB :)
op mn rally auto`tje is het een ander verhaal :)
101 MM van motor>turbo>racekat>einddemper :)
148 DB gemeten :PWaarom zou je RVS inspuiten met zilververf ?
Dat is toch een dood zonde !Ik heb de Vito 110CDI nu verkocht , maar ik heb zeker van de 11 jaar al 6 APKs laten doen zonder roetmeting.
De 1e 3 jaar hoef je geen APK. dus het totaal staat op 2 roetmetingen in 11 jaar tijd.
Gewoon ff vragen van te voren.
Een monteur die van auto’s houd zal geen roetmeting doen.
De grootste onzin die er is.Leuk voor over de grens , maar voor Nederland totaal overbodig.
Ik pas liever mijn rijstijl aan.Ik kan hier thuis RVS en metaal lassen maar als ik op ebay Duitsland voor 250,- of minder een complete set kan kopen van RVS dan begin ik er niet eens aan.
Een foute uitlaat kan wel je motor prestaties om zeep helpen.Zo vandaag eens even bij Jan Steverink geweest om…. ja ja de banden te laten balanceren voor de 3e keer.
Wat Euromaster 2x niet gelukt is doet JS. in één keertje goed.
Het ene wiel was 40 gram en het andere voorwiel was 55 gram uit balans !
De service en vriendelijkheid bij Euromaster Deventer is perfect,maar de kennis blijft ver achter als het om meer gaat dan een stalen velg .
Zo kreeg ik de melding dat een rubber van de draagarm niet meer tof was en dat de adapters voor de Barracuda’s geen perfecte passing hebben.
In ieder geval is het trillen voorbij.
Uitlijnen , daar wachten we even mee tot de rubbers vervangen zijn .
Voor de adapters draaien we een mooie nieuwe ring zodat de passing weer 100% is.Fijn weekend allemaal !
5 januari 2012 om 19:01 In reactie op: Ik overweeg mijn vectra GTS 3.2 V6 te ruilen tegen 1.8 140PK #17967191@janneman vectra c wrote:
@81supporter wrote:
Je moet nog al wat kilometers maken wil je diesel aantrekkelijk maken.
Gezien de afstraffing die je krijgt bij de pomp en de wegenbelasting.
Ze zien diesel nog steeds als grote vervuiler,maar het tegendeel is waar !
Ik heb net mijn Vito 110CDI verkocht na 11 jaar.
329,- per maand belasting :puke en krap 20 cent de liter voordeel aan de pomp.
In 2000 betaalde je 65,- cent voor een liter diesel en betaalde je voor grijs kenteken….. :wors
Nu betaal ik 200 euro netto minder per kwartaal met de Calibra.Dit klopt niet helemaal natuurlijk :fy1
Het verschil is momenteel ongeveer 25 cent per liter en een diesel rijdt stukken zuiniger dan een benzine,
een 3.2 V6 zal bij 120 kmpu 1:12-13 rijden en een 1.9 150pk diesel zal dan ongeveer 1:17-18 rijden( en bij 100kmpu 1:20)Zo ligt het toch dichterbij :hmmz
Ik heb mijn Vito in Juni 2000 nieuw gekocht. ( Destijds grijs kenteken )
Op oudejaarsdag 2011 is hij verkocht.
Ik betaalde de laatste 6 jaar of zo 329 euro per kwartaal en de Vito liep 1 op 10 als ik rustig deed.
Nu zal een personenauto wat zuiniger zijn,maar de belasting blijft achterlijk hoog.
Brandstofprijzen verschillen per pomp en per regio….Jan
Ik denk dat het komt doordat de unit verouderd.
De passing wordt dan minder en er ontstaan kiertjes of scheurtjes.
Bij nieuwe auto’s komt het nauwelijks voor , tenzij je er met 100 bar op spuit of elke week door de carwash rijdt.
Ik heb destijds mijn Vito nieuw gekocht en pas na een jaar of 7 kwam er geleidelijk wat condens in de unit.
Als je de unit ventileerde was er niks loos.
Als je hem weer sloot dan trok het vocht er zo weer in.Ik weet niet of je je rechtsbijstand ook via NN hebt of ergens anders ?
Mocht dit bij NN zijn dan moeten ze ivm . belangenverstrengelingen dit uitbesteden aan een andere rechtsbijstand.
DAS of Proteq….Succes ermee.
@evertfisherman wrote:
Ja ik heb dus al eens de kapjes er achter vandaan gehaald en dan heb ik dus nergens last van. Logisch want de door de lampen onwikkelde warmte kan zo weg. Maar ik wil dus geen vuil of modder in mijn lampen hebben. En bij het terugplaatsen van de kapjes kwam de condens vanzelf weer terug.
Deze oplossing geeft je wel weer 1 jaar te tijd om het op te lossen na de APK.
Ik heb destijds in de kapjes van mijn Manta een gaatje van 4mm geboord.
Dat was afdoende om het vocht te laten ontsnappen..Ik vind net dit op de website http://www.112schade.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mijn auto is total lloss verklaard. Wat krijg ik nu?
Dat ligt aan de dekking die u heeft. Wanneer u all-risk verzekerd bent en u heeft een nieuwe auto is het mogelijk dat u de nieuwwaarde vergoed krijgt. Meestal is dat binnen het eerste levensjaar van de auto. Daarna zal de maatschappij een vaste afschrijving hanteren voor de volgende 2 jaar.
Is een voertuig ouder dan 3 jaar dan zie je dat de maatschappij alleen maar de dagwaarde vergoed.
De dagwaarde zal door een schade-expert worden vastgesteld. Hij kijkt hierbij naar de staat van onderhoud, kilometrage en wat vergelijkbare modellen in de markt doen.
Een auto is total-loss wanneer de kosten voor het herstellen van de schade de dagwaarde overschrijden.
Wanneer een auto total loss verklaard is zal de expert voor het ?wrak ?een opkoper zoeken. De opkoper zal u dan een x-bedrag betalen voor het wrak en de maatschappij betaald het restant aan u uit.
De meeste maatschappijen willen niet dat u het wrak in uw bezit houd. Mocht u dit wel willen moet u dit nadrukkelijk aangeven.
Mocht uw auto verzekerd zijn op basis van vaste taxatie, die zie je veel bij oldtimerverzekeringen, dan krijgt u bij total-loss de getaxeerde waarde uitgekeerd. Dit is ongeacht de werkelijke waarde van het voertuig op het moment van de schade.
Een voorwaarde is wel dat het taxatierapport geldig moet zijn op het moment van de schade. Een rapport is meestal 3 jaar geldig.
Ga naar de website van tinypic.com

Kies een avatar uit op je computer die maximaal 150 x 150 pixel is.

Selecteer image en default .

Nu krijg je een anti spambot schermpje.

Vul in wat er in het schermpje geschreven staat en bevestig.

Als het goed is zie je de gekozen afbeelding verschijnen.
Selecteer dan de gewenste code.
Voor een avatar is dit de bovenste.
Voor een afbeelding in een topic is dit de 2e regel .
Voor link in email pak je de 3e regel.Selecteer regel 1 en plak deze in het veld van je avatar in je gebruikers profiel
Vakje met afmeting mag je leeg houden,deze past de site zelf aan.
Ik hoop dat het nuttig was.
Biertjes zijn welkom.@champo wrote:
Alweer 3x afgewezen door hetzelfde meisje. Misschien dat ik haar hint niet snap:hmmz.. Vrouwen zijn ook altijd zo onduidelijk…
Ik raad je aan alle 33 DVDs van Married with children te kijken.
Dan zul je zien dat er nog hoop is.@Maurice89 wrote:
Mooie wagen hoor 81supporter :thumbup Nog plannen aan je cali?
Zekers.
Hij gaat ( niet schrikken ) mat zwart worden .
Maar niet schoolborden zwart,meer een beetje zijdeglans.
Het moet zeker geen “Rat Car “worden , maar meer een “one of a kind bad ass “auto.
Rooie Calibra’s zijn er al genoeg toch ?Kapje aan de achterzijde even openen en met de haardroger er op net voor de apk.
@GREY ILLUSION wrote:
@81supporter wrote:
Heeft hij wel premie betaald naar taxatie waarde ?
Als je premie betaald naar dagwaarde dan keren ze nooit de taxatie waarde uit.
Je kan je rechtsbijstand inschakelen.er is premie betaalt naar taxatie waarde
Dan heb je recht op dat bedrag met een klein beetje afschrijving.
Gewoon dreigen met rechtsbijstand en een pokerface opzetten. -
AuteurBerichten