Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Inderdaad beide voordeuren en de beide panelen naast de achterbank.
Iemand enig idee wat de maximale inbouwdiepte is ?
@j3113 wrote:
@81supporter wrote:
FF erop zetten en gewoon vastlijmen met een lijmpistooltje ?
dat zou de allerlaatste optie worden maar wil het gewoon netjes en fatsoenlijk doen dat het ook nog demontabel is en mis eventueel later nog te hergebruiken blijft!
Wil je het netjes doen dan blijft een originele stekker de oplossing.
Op naar de sloop….En lijm van een lijmpistooltje is eenvoudig weer te verwijderen.
FF erop zetten en gewoon vastlijmen met een lijmpistooltje ?
Die knip je gewoon netjes van je computer voeding af in je computer kast.
Vaak zitten er meerdere aan de kabelboom.
De kleine moet je hebben.
Laat je niet ontmoedigen.
Het was al zo toen ik de wagen kocht..
Veel succes met je project.Ben benieuwd of je ze aan de praat krijgt.
Ik heb dezelfde klokjes aan boord maar die geven niets aan.
Verlichting werkt wel.@j3113 wrote:
@Oenatje wrote:
oliedruksensor van een calibra of kadett gsi zoeken
zou ik deze sensor nog moeten kopen heb ik dat goed?
Ik heb geloof ik een tijdje terug een 2 in 1 meter gekocht.
Voltage en oliedruk in 1.
Digitaal.
De sensor zit er al bij….Bij Conrad voor nog geen 5 tientjes vorig jaar.
Geeft ook een leuk effect als je hem aanzet.
Een soort zelftest.
Maar dit setje gaat op de Harley.Edit. Niet via Conrad gedaan,deze is duurder.
Vandaag de stereo aangesloten.
Het aftermarket stekkertje voor de Pioneer maakte geen contact , dus heb ik de originele maar om gesoldeerd naar iso .
Ik kan de antennekabel van het daksprietje niet vinden ….. komt deze via links of rechts het dashboard in ?Hebben alle Calibra’s trouwens een klein scheurtje midden in het dashboard ?
@bigmike wrote:
haha 1.50 is dan weer net iets te veel van het goede…
maar goed,heb nu een leuk setje:Den wie weet maak ik er met drakos nog wat leuks van voor op shows:D
Ben wel benieuwd naar hoe jouw auto er van binnen uit ziet.
@bigmike wrote:
een setje nos nx (lachgas) voor de cali gehaald…
voor show only,ik wil hem wel aangesloten hebben,maar ga hem niet gebruiken of zo..ik moest toch wat hebben om me achterkant op te vullen :jerry aangezien de achterbank er uit gaat en er een rolkooi inkomt
Ik had hier nog wel een CO2 fles voor je gehad van 1.50 hoog.
Dan maak je echt de blits…
Beetje verf, stickertje…. :angelOp marktplaats een boordcomputertje , koplampen , achterlichten , en alle drukknoppen in de console tussen pook en handrem gekocht voor 6 tientjes.
Altijd fijn om dit spul achter de hand te hebben.
Gelijk de verlichting van de bc vervangen en blauwe led er in.Op Ebay Duitsland 2 nieuwe draagarmen + fusee + rubbers aangeschaft .
15 januari 2012 om 20:19 In reactie op: LAATSTE WENS MANTA-A (OVERLEDEN 19-04-2012)restauratie manta #17969816Hoeveel Manta’s waren er ?
Ik vind het echt een mooi initiatief !Het kan natuurlijk altijd zijn dat je radio is gaan hemelen.
Als je zelf nooit in het dashboard bent geweest en alles is origineel……
Sluiting in elektronica is altijd mogelijk.
Hoe zit dat met die papegaai dan ?
Hoe is die aangesloten ?
Was het daarvoor wel ok ?
Graaf ff in je geheugen….
Wat heb je veranderd aan de auto ?15 januari 2012 om 15:43 In reactie op: LAATSTE WENS MANTA-A (OVERLEDEN 19-04-2012)restauratie manta #17969803Goed gedaan jongens !
Toch es luisteren waar dat tikken vandaan komt.
Vroeger gingen die oude analoge klokjes ook best tekeer…….
Je zal echt moeten elimineren.
Stap voor stap kijken waar het probleem zich kan bevinden.Wat de uitbouw van de radio betreft.
Rij ff langs een Automat of zoiets.
Die trekken hem er zo uit en met wat mazzel helpen ze je ook nog voor niks.PS. normaal gesproken kan je gewoon de auto gebruiken zonder radio zekering.
Maar test ff of je lampen ed. het normaal doen.En dit allemaal op hetzelfde moment dat een aantal forum leden met hun Manta’s een laatste wens aan het vervullen zijn voor een onbekend iemand.
Kunnen we niet kappen met die bullshit ?
Respecteer elkaar elkaars mening gewoon.@drakos wrote:
goed dat het opgelost is :D
heb dit ook wel s gehad,nieuwe banden, na 2x balanceren bij verschillende bedrijven en de hele auto ondersteboven gekeerd te hebben kwamen we er bij de 3e keer achter dat ze er 40gr naastzaten
vaak denken mensen veel te ingewikkeld (ik was er ook 1 :angel ) , altijd beginnen te zoeken bij hetgene wat je als laatste veranderd heb :vertag :-P
nu alleen nog een lading foto’s van die meesterlijke machine plaatsen ;) :kewlpics
Welke meesterlijke machine…. het balanceer apparaat ?
Wie denkt er nou dat uitbalanceren 2 x fout gaat ?
Ik niet, ook nooit eerder meegemaakt.
Maar ik ging ook altijd direct naar Jan Steverink toe……maar nu was er tijdgebrek…..@stephano1990 wrote:
Vraagje, ik merk net dat een van de koplampen van mijn Opel Corsa uit 1995 het niet meer doet en ik heb de komende weken eigenlijk totaal geen tijd om naar de garage te gaan (terwijl ik wel veel kilometers moet maken, ook ’s ochtends en ’s avonds). :(
Ik zie dat er wel een setje met reserve lampjes achterin ligt, maar kan ik eigenlijk (als persoon zonder enige technische kennis en vaardigheden) zelf vervangen?
En zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe?
Bij voorbaat dank :)
Heb je geen handige buurman die het ff voor kan doen ?
Idd nooit met de vingers een lampje aanraken !Trek de zekering van de radio er eerst eens uit en kijk of het probleem blijft bestaan.
@Xavvy wrote:
Misschien een beetje domme vraag maar ik ben zwaar slecht technisch met autos ^^
waar kan ik deze iso stekker vinden?Dat is de stekker die aan je autoradio zit en naar de stekker van de auto (kabelboom).
Je zal dus je radio er uit moeten halen en dan zie je hem eigenlijk al zitten.
Of zit alles op andere wijze vast ?
Ook moeten deze stekkers makkelijk in elkaar schuiven tot aan de klik.
Lukt dit niet dan nooit geweld gebruiken……
Soms heb je een verloop snoertje nodig,dit verschilt per radio.http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&site=&q=iso+stekker+autoradio&oq=iso+stekker&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_sm=c&gs_upl=1467l5926l0l8284l11l11l0l4l4l0l215l1096l1.3.3l7l0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@Rovers wrote:
Hee lezerss,
Moet verhaal ff kwijt en vraag me af of jullie er ook last van hebben.
Ik heb meer dan een maand mijn nieuwe coupe, sinds ik erin rij word ik vaak opgejaagd door andere bestuurders? Ze gaan soms mij inhalen en voor mij afremmen tot ik bijna bovenop knal, of steken middelvinger op als ik voorbij rij (op snelweg) zonder te weten waarom? Ik had 2 redenen, het ligt aan de dobbelstenen die ik heb hangen in auto, heb ik ze op achterbank gelegd, of omdat bestuurder net voormij is gaan tussenvoegen terwijl eig niet kan. maar ik word dannog opgejaagd! Bumperkleven, toeteren, lampen knipperen, dat allemaal zonder te weten, mijn coupe is orgineel, geen knallend uitlaat eronder of bestickering of verlaagd, helemaal niks.. Weten jullie misschien waarom? Ik had dat anders nooit toen ik in Astra sport hatchback rood reed!!
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wil geen ongelukken mee maken/hebben. Vind het zonde van mijn auto en van mijn leven als ernstig ongeval kan zijn.
Normaal gesproken trek ik me niks van andere bestuurders aan maar omdat het zovaak gebeurd vraag ikme af..
Haal die :swear lichtkrant dan ook van je hoedenplank !
Het aantal mongolen op de weg neemt schrikbarend toe.
Als mensen elkaar wat meer ruimte zouden geven dan waren de files binnen 14 dagen opgelost.
Ik probeer mij als een heer in het verkeer te gedragen , maar als iemand meent dat hij een hufter mag zijn dan pas ik mijn gedrag ook ff aan.
Veel mensen ondergaan een persoonsverandering zodra ze achter het stuur stappen.
Het ” ik uber alles syndroom “.
Lachen is wel dat als ze eenmaal naast me rijden en ze zien me , dat het dan vaak snel afgelopen is met het syndroom.
Zie mij maar als een Sons of Anarchy type van 120 kilo.
Vooroordelen hebben ook hun voordelen…..:jerry
Ik lees net dat je autoradio helemaal niet meer uit wil.
Dat lijkt idd op een “sluiting” .
Hij maakt ergens contact waar dit niet hoort.Kijk eens of al je pinnetjes van je ISO stekker nog recht zijn.
Ik denk dat een goede accu een normale radio wel een maand of langer kan voeden.
Als het zo snel gaat dan is of je accu naar God toe of er staat iets anders veel stroom te trekken.
Bijvoorbeeld een verwarming .
Achterruit , stoel , etc.
Trek er elke dag eens een zekering uit beginnend bij je radio , dan achterruit enz. en elimineer stukjes auto waar het kan zitten. -
AuteurBerichten