Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik wil de angel eyes als knipperlicht gaan gebruiken.
Mag dat ?
Die irritante meedraaiende verlichting op nieuwe auto’s mag immers ook….( werkt leuk bij rotondes….not )Met name roest. Na 5 jaar vielen de deuren er bijna uit.
Met deze wagen echt veel minder problemen gehad als met mn nieuwe Mercedes destijds….
De mijne via dit forum voor 3 tientjes. Maar je kan ook een universele pakken.
Zwiepende meters kunnen ook een draadbreukje zijn / los contact..
En ik maar denken dat Tukkers van die “kniepers” zijn….. Succes met je hobby !
Wij gingen crossen met een auto en lieten m staan als de tank leeg was….Tjeemig t mag wat kosten bij jou…
Op welk niveau ben jij wel niet bezig ?
En is t cross of rallye ?
Ben ook benieuwd naar meer foto’s…ook complete auto.Succes !
Andere dop ? Dop verrot ?
12 november 2014 om 18:40 In reactie op: DAM sleutels verloren van calibra, portierslot eruithalen #18255573Probeer eens een paar sleutels van de sloop..Die uitgelebberde sloten luisteren niet zo nauw.
De doorsnee junk kan je ook helpen..Je zou denken omdat je maar 2 stekkertjes ziet het contact 1 polig is. Maar het massa contact is het schroefje waar de schakelaar mee vast zit.
Dit maakt het schakelaartje 2 polig.Je zou denken omdat je maar 2 stekkertjes ziet het contact 1 polig is. Maar het massa contact is het schroefje waar de schakelaar mee vast zit.
Dit maakt het schakelaartje 2 polig.Denk wel aan je totale diameter !!
18 -40 en 45 is vrij hoog !
Ook mag je wiel als hij vrij hangt niets aanraken tijdens de apk.
Ik heb zelf op de Calibra 215-35-18 voorzijde op 8.5J en 225-45-18 op 9.5J achter.
Zoek een banden calculator online en hou je originele diameters zoveel mogelijk aan.
Een calculator geeft ook de verschillen , stand van de band en het snelheidsverschil aan tov. de originele configuratie..Bestuurderskant heeft ook de meeste slijtage.
Wat Willem al zei , je kan ze ook omwisselen.
Maar bij ons op de sloop willen ze er niet eens geld voor.
Zulk klein grut gaat normaal de shredder in.Als je 2 x een lege accu hebt omdat je licht aan blijft zonder verklikker dan ben je der snel klaar mee !
Het plafondlampje ging wel degelijk aan want ik heb een prachtig blauw led hemeltje…
Het was dus of de schakelaar of de zoemer..
Alleen stap ik nooit aan de andere kant uit…..en 99.9% zit ik alleen in de auto..Laten ze m fijn aan Franstaligen verkopen als ze te beroerd zijn om ook in het Hollands te adverteren.
Gratis een schakelaartje gehad op de sloop.
Zoemertjes van t nieuwe type niet gevonden.
Werkt allemaal weer toppie.Dank allemaal.
Willem heeft weer eens gelijk.
Het was idd het deurcontact !
Hier kom je eigenlijk vrij eenvoudig achter door de bijrijderskant ook open te doen als het licht aan staat.
Op naar de sloop voor een deurcontactje….Mensen bedankt voor de vriendelijke hulp !
Fijn weekend.Omwisselen heeft mijn attentie !
Bijna elke opel uit de goede tijd heeft dus zo’n zoemer.
Dank Willem !Ik heb het deurcontact los gehad en nagekeken.
Trouwens maar 2 draadjes + massa.De auto had in de vakantie 3 weken stilgestaan.
Accu leeg.
Voor de vakantie zoemer ok….na de vakantie zoemer dood.Is het de meest linkse bovenin het zekeringen kastje ?
Dat beetje wegenbelasting ?
Nergens ter wereld betalen w zoveel belasting mbt. het autorijden als in NL.
En als ze die opbrengsten nou ten goede zouden laten komen aan het wegennet….nee we sturen het liever de grens over naar kansloze goede doelen !LET OP. Roest achter de modderschermpjes achter…
Uitboren gaat ook al niet want het is gehard staal….wat een feest weer…
Kon je die krengen er maar gewoon van bovenaf uit tikken met een doorslag………Gereedschap binnen. Je hebt er alleen niks aan als je deurpen dicht zit met …..iets..
Wat een ramp en geen ruimte om iets te doen..
Drama al om !!Als je het deurpaneel verwijderd , kan je de deur dan losschoeven of zit hij gelast aan t scharnier ?
Had ik gevonden op marktplaats dat tooltje.
Maar ik vond t niet stevig overkomen…maar ik moet m toch kopen denk ik….. -
AuteurBerichten