Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je een mantzel powerbox bedoeld DOEN
als je zo’n electrisch gizmo apparaatje bedoeld, niet doen!
inbouw beschrijving:
http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=37ervaring na inbouw:
http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=122 oktober 2009 om 08:33 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372435ik heb een nichtje dat op commando keihard jankt, dus als je echt omhoog zit, ff bellen
:angel
20 oktober 2009 om 16:36 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372432dikke chevvy bult in de motorkap haha
18 oktober 2009 om 00:01 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372412ik zal morgen zeker checken, hoe gaar ik ook ben van dat fucking behangkrabben, shuren en breken :jerry
16 oktober 2009 om 20:32 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372405en dan geen foto’s posten he?
zodra we klaar zijn met ons huisje in duivendrecht kom ik weereens op visite :)
5 september 2009 om 10:01 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372395ben erg benieuwd
5 september 2009 om 00:41 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372393en de jankdoos komt dit keer op de inlaat? lijkt mij dat ie op de SB kant niet gaat passen :)
inlaat al met extra gaatjes? of ligt die fles voor de sier? :D
staat toch een stuk netter een c20xe met multiriem :)super bezig marcel!
oude model gsi van de corsa-b heeft de dikste, diesels hebben 22/23mm
27 augustus 2009 om 18:55 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372358haha ben benieuwd marcel!
ik had in mn x10xe corsatje een lampje erin maar in mn huidige nieteens een uitsparing
het dash kastje van airco / non airco verschillen ook nogal :)
kun je zo bij en is prima gangbaar te maken
laat de ecu eens uitlezen bij de dealer
als je in storingsloop gaat zal er iets electisch niet correct werkener is ook een paperclip methode om zelf de codes uit te lezen, even de zoekfunctie gebruiken daarvoor
laat m eens uitlezen bij de dealer, op een C zitten goede diagnoses
de spatplaat OVER het mechanisme (gaatje in maken)
ik heb een zuignap uitgeboord en die over de wisseras geduwd om het gat af te dichten
20 augustus 2009 om 08:18 In reactie op: Versnellingsbak Steun Corsa B, Bout wil niet los? #17514010ik denk niet dat je daar zonder hak/breekwerk bijkomt eerlijkgezegd :hmmz
misschien dat max of corsaboy hier iets op weten? :thumbup
19 augustus 2009 om 20:55 In reactie op: Al mijn corsa spullen (en nog veeeel meer) gestolen #17507503dat zijn duidelijk geen corsadelen :)
maar toch mooi dat er zo scherp opgelet wordt
dennis zit je ver van schiedam?
ik zal na mn werk ff kijken of ik een plaatje kan schieten
huh bij mij paste die gewoon op de originele plek :/
heb alleen geen zin om de boel nu open te gaan breken voor een foto :angel
17 augustus 2009 om 13:00 In reactie op: Dit ging er mis in leeuwarden op de vrijdag avond meeting #17506079waar blijft die foto van de 2 politiebusjes op de maasvlakte? :D
controleer eerst je zekering eens :P
zonder chip op maat mis je nog een hoop hoor! met powerbox verleg je je max koppel/vermogen naar boven in de toeren
voorbeeldje, mijn uitdraai (al was dat ook wel met andere nokkenassen en een hoop andere aanpassingen)
waar de onderste curve ophoud was origineel de begrenzer, je ziet duidelijk t verschil dat een bankafgestelde chip maakt!
kost wat, maar dan heb je ook wat!
mooi dat t nu weer werkt, mensen vergeten vaak dat tijdens werkzaamheden makkelijk een kabeltje ergens klem kan komen te zitten of losschieten, ik heb zelf aleens vuurwerk gehad na het vervangen van de dynamo (los massakabeltje bij de +pool) :)
axel had destijds zn kabelboompje tegen de mutiriem en ik had zelf aleens stekkers verwisseld na onderhoud
je leert niet alleen van je eigen problemen maar ook door die van anderen te lezen :)
stukken netter onderlangs he!
heb je ook de injectorboom onderlangs gelegd? das helemaal nice :)
origineel gepost door mayhem
origineel gepost door rossi-aduard
De codes die er bij mij er uitkwamen met de paperclipmethode zijn:
12(begin),
43,
71,
34,
13,
12(einde)12=begin
43=Primary ignition (distributor systems) High voltage
71= Air Temperature Sensor (ATS) (MPi only) High voltage
34=Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
13=Oxygen sensor No change in voltage/open circuit.king:
als ik dit zo lees..
dat kleine kabelboompje naar deze sensoren toe loopt erg dicht langs de multiriem, controlleer even of deze niet tegen de riem heeft gelopen of ergens draadbreuk/kortsluiting maakt
ook zijn 2 van deze sensoren van dezelfde stekker voorzien, die worden nogal eens verwisselt :Poverigens als je het netter wilt doen leg dan die dikke blauwe stekker onder je inlaat door
dan krijg je ongeveer dit (mijn oude x16xe)
check het vacuumtraject op lekkage en kijk even of je niet ergens valse lucht aanzuigt na de gasklep
-
AuteurBerichten
