Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ TRPower
In een turbo zat standaard (1995/1997 modellen) ook een oliedrukmeter en geen boostmeter, als ik me niet vergis.
Wit is best netjes in dag licht. Alleen is jammerlijk geel verlicht in het donker. Om die reden vind ik de grijze (bovenste) ook iets netter ogen. Maar misschien met witte verlichting is de witte wel mooier.
Zijn er witte lampjes voor trouwens om er in te zetten?
Mij denkt dat je ze in 91ers niet vinden zal. Gezien ze vanaf eind 94 (modeljaar 95) pas geleverd zijn.
25 november 2009 om 17:52 In reactie op: voorbumper v6 en turbo t zelfde? + bandenmaat vraag #17555744Ben benieuwd! :D
@ Opelremco, altijd leuk te horen dat er mensen zijn die het met me eens zijn..;)
25 november 2009 om 11:43 In reactie op: voorbumper v6 en turbo t zelfde? + bandenmaat vraag #17555740Goed idee om een turbo te redden van tupperware….:puke
Zou idd denken dat die bumper wel zou passen. Succes met de eventueele aankoop!
Weet het niet allemaal exact:
-Ecu is anders, c20xe heeft motronic stuuring en x20xev simtec (neem aan dat dat de ecu is)
-Cilinderkop is ook anders
-Kleppendeksel is anders
-Uitlaat spruitstuk is anders
-Inlaat is anders
-x20xev heeft een egr klep i.v.m. met nox gassen => schoner dan c20xeEn vast nog wel wat dingen.
Brand me niet af als ik dingen fout heb, ben geen techneut! Dus dan vriendelijk corrigeren aub.;)
:DCentreerringen tegen trillingen?????
Verklaard dat iets: Ik heb turbo remmen op mn 16v met Mtech schijven alleen bij harder remmen, heb ik trillingen.
Heb er verder niets extra op / tussen gezet dan wat er af kwam => schijf er af schijf er op. (en de klauwen dan natuurlijk)
Mooi rood is niet lelijk!!! :thumbup
Heb mijne dit jaar laten cleanen, 2 jaar terug ook al een laten doen. Word hij/zij (Calibra) wel heel mooi van! :wub
Hoe je daar achter kan komen weet ik niet, misschien weet de verkoper dat wel?
Dat weet ik zo niet, nooit echt naar gekeken.
Klok stel je in met de 2 kleine gaatjes die naast de bediengings knoppen zitten, vervolgens op de bolle knop drukken om te activeren.
De holle knop kies je iets mee en de bolle knop start je iets mee (bijv. stopwatch)
Het kan zijn dat de waardes niet gaan kloppen, gezien je zegt dat je niet weet uit welke uitvoering je bc komt. Alle motor /versnellingsbak en aandrijfings verschillen hebben andere waardes in de bc staan.
Heb ooit een bc uit een turbo in mijn 16v gehad, heb ik om moeten laten zetten in de juiste waardes. De verbruik gegevens klopte in iedergeval niet.
Misschien ventilator motor? Heb het ook gehad met de Astra van mn vrouw, koolborstels zaten vast, motor uitelkaar gesloopt en weer gangbaar gemaakt.
Nou, das nog een een stoere bus…:D
Kan het me niet echt voorstellen dat het zo is , maar die lampen lijken wel een beetje teveel op Calibra koplampen idd.
Blijft mooi zo’n plaat! En je hebt een heel net prijsje betaald!
Heb em ook:
En dit is een hella of rieger uitvoering:

Die krengen zijn geverfd van achter en dat verkleurd dus lekker en bladdert dus ook nog mooi af.
Even een vergelijk:
Kortom de Irmscher is veel mooier en van het zelfde materiaal als de achterlichten, echter wel een halve centimeter te smal…:(
En wat betreft de hoogte ten aanzien van de achterbumper, hij sluit net niet aan, maar er zaten (bij de mijne) flapjes bij om de kabeltjes van de kentekenplaat lampjes te maskeren.
Tja je kan de politie wel de schuld geven maar die man doet z’n werk. Ben zelf niet altijd een heilig boontje wat snelheid betreft, maar je doet het zelf. Dus als je gepakt word moet je niet naar een ander wijzen, dus ook niet de politie. (merk in mijn werk dat veel mensen graag naar een ander wijzen in plaats van eigen verantwoordelijkheid erkennen).
Des al niet te min, het is klote voor je, hoop dat je met je werk niet te veel last van hebt dat je hem mist.
Enne had deze politie een camera op de motor?? Misschien kom je dan nog langs op tv! :jerry ;)
Nope, ik maak weinig kans met mijn Calibra. Zou het ook een beetje sonde vinden voor de mijne…
Dan kan ie best wel goed weg rijden in zo’n dragrace…. :o
Dat dacht ik wel, als je naar het 2de filmpje dat gepost is kijkt dan kan je ook de achterwielen zien mee gaan voor de aandrijving. Maar ook gezien de tijd prestaties en flotte weg rijden lijkt me dat duidelijk.
Dan past deze in de lijn van een Passat coupe achtig ding (weet de officele naam ff niet) Een Audi A5 4 drs…. (ja logisch) En idd Calibra op deze achterkant (getoonde foto) drukken lijkt mij ook niet gepast. Maar dat zal wel mee vallen.
Kleur verschil kan best mee vallen. 3 jaar terug heb ik mijn letters eraf gehaald maar zie je niets van. Op metallic valt dat geloof ik wel mee.
:hmmz … Doe mij die maar. :o
origineel gepost door sram
dit is de start motor .wat ik ook wel is doe is met een lange staaf en een hamer ff een klap op de startmotor geven . .doet hij het hierna wel dan is kapot.ps je accu is toch wel vol op dat moment.Accu is vol genoeg, maar gaan hem opladen voor de zekerheid. We zullen ook nog even de contacten aan startmotorkant ff checken op corrosie.
Zo mooi, nieuw. Maar idd wie besteld nu een Calibra met wieldoppen…..:cry
Staat wel vet zo achter die bumper, subtiel aanwezig! :thumbup
14 september 2009 om 11:09 In reactie op: Nieuw hier dus kleine introductie! Update met foto's #17522866Hoi Welkom hier.
Goed idee van je 2de Calibra!
Klinkt gezellig een V6 3L turbo, hoe veel vermogen heb deze? En alleen op voorwielen of met 4×4?
Idd beetje vreemd (dat ook bij Saab) 1 cilinder bank word gebruikt…. ze zulllen het daar (bij Saab) wel weten.
-
AuteurBerichten