Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waar zijn de drijfstangen origineel dan van? Gietijzer? Of zijn deze een zachtere soort staal?

:P:P:P:P:P:P
Geen C20Xe
Mijn X20XEV!
@ Pastra, dat zou ongetwijfeld beter zijn. Alleen gaat mijn passagiersraam (deze kant heeft het probleem) vaker open en dicht dan de deur zelf.
origineel gepost door Patrick24
@2slow Daar heb ik ook aan lopen denken aan het kofferbak rubber alleen hoe kan je zien dat deze niet meer mooi afsluit ?Das niet zo moeielijk he.. ;)
Koffer klep dicht, emmer water pakken en smijt al dat water maar langs je klep naden. Kleppie open en kijken of er ergens wat langs is gelopen.
Owja wel op een vlakke ondergrond doen. Als je Calibra iets scheef staat dan zeikt het van je klep (waarklep raam word)zo je kofferbak in.
En idd langs je ramen wil het wel wat lekken met autowassen, heb ik ook een heeeeeel klein beetje.
Nou ja met al dat vochtige weer neem je ook veel vocht mee in de auto. Als je nat bent bij voorbeeld. Als de (kachel)ventilator draait = vochtige lucht van buiten.
Wat ook kan, (heb ik met een Astra gehad) dat het kofferbak rubber niet goed af sluit. Of anders je raam rubbers bij de deuren.
Dan moeten die wel eerst, eerste hands worden :P;)
Zou er nu met de malaise GM vs Opel niet te veel op rekenen.
Dat zou mooi zijn! Niet dat ik verkoop plannen heb, ook nog niet over 10 jaar zo als het nu lijkt. But you never know
Nee via MP worden diverse sets aangeboden, daar heb ik een setje besteld. Tis volgens mij wel echt leer, word ook zo verkocht als zijnde. Maar ziet er wel stevig uit.
:wub:wub
Mooie auto :wub:wub
Ik mis dat schuifdakje wel, al is het alleen maar voor de mooi.
Dankje. :)
Als het zover is laat ik je het weten
origineel gepost door LennartCalibra
Heb er vorige week een nieuwe op laten zetten.. ik had 3 delen: spiegel, verwarmingselement en de kunststof plaat waar alles mee vast zit in het spiegelhuis.. Een nieuwe koste me 111 euro :swearMaarja, weer alles goed vast en orgineel werkend.
Maar waarom heb je een nieuwe erop laten zetten??? Op MP staat zat van de spul te koop voor weinig.
Daar sluit ik me bij aan. Gewoon het lederen 4 spaakje of een lederen 3 spaak van een Astra GSI
Dat op zich is wel apart ja… :jerry
Heb ook turbo remmen 15 is inderdaad het minimum. Kan net langs de loodjes, 1/2 mm speeling.
Dat denk k wel ja, maar misschien dat iemand daar een idee over heeft?
Tja weet het niet exact:
-Nokkenassen
-Uitlaatspruitstuk
-Drijfstangen en zuigers?Uuuuh, Wim-v6 weet het vast
Goeie vraag, geen idee over het antwoord maar zou het ook wel willen weten.
Kan hij anders gewoon ingekort worden?
Ja, maar wat ik bedoel is als je zo’n origineel setje koopt zit er geen boostmeter in maar een oliedruk meter okal komt het uit een turbo
Met deurpanelen en achterpanelen, 2 stoelen achterbank en bedieningsknoppen met houder. Ongeveer 350 / 400. Stoelen hebben wat schade 1 klein andere iets groter. deurpanelen worden heel netjes.
Dankje dankje, het interieur is in erg goede staat, geen blazen in de panelen en geen gaten in het leer. :wub
Offtopic:
Heb binnenkort (over 2 week ofzo) nog creme te koop voor de liefhebber. Wel in een mindere conditie dan deze.Mijne is in de zomer nog gepoetst king:
@2e-c14nz
Nouja niet moeilijk, wel tijd rovend. De originele hoezen zijn vast geniet. Ik heb geen niet apparaat om de nieuwe hoezen vast te nieten. Nou had die van de pook een elastiek er in. Dus die was zo klaar. Maar die van de handrem heb ik met naald en draad vast gemaakt aan het kunststof raampje waar deze aan vast hoort.
Heb vanmiddag ook even een paar nieuwe plaatjes genomen van mn 2de liefde:




-
AuteurBerichten