Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ken de auto niet. Maar op de foto’s ziet hij er nog aardig fris uit. En dat kan best kloppen met zo’n km stand.
@Cat v6, je hebt hem dus ook nog steeds? :thumbup
@pjotter wrote:
complete orginele opel installatie navi cd600 bedieningspaneel 7 inch display bluetooth modulle bracket met usb sdkaart en aux
Heb wel het idee dat dit niet in een Calibra gaat passen.
@.:Stoffel:. wrote:
Dit is toch wel de orginele uitlaat voor een turbo
JA….
Zoals je hem toen van de Opel dealer kreeg.
Ik ben een Calibra man maar…….. :wub :wub :wub Gaaaaaaaaf :thumbup
5 december 2015 om 12:11 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193252Dan ben ik nog steeds een geluk hebber. Mijn strip is nog steeds intact.
Valt me aller sinds mee dat je nog zoveel originele onderdelen vinden kan. :thumbup
Is inderdaad een Iceland edition. Zijn er maar maar weinig van. Dus wel een unieke kleur.
Helder antwoord heren :thumbup thx.
25 november 2015 om 21:31 In reactie op: de versnellingsbak wil slecht in zijn 1 en achteruit #18302499Voor een V6 dacht ik. Die heeft hem geloof ik ook achter de 5. Mn Zafira OPC heeft het in ieder geval achter de 5.
De enigste modificaties zijn:
lexmaul spagetti + irmscher / Remus einddemper (voor zo ver die bijdraagt)
DBilas flowmaster luchtfilterboxIs een x20xev overigens.
15 november 2015 om 18:09 In reactie op: Calibra 3.0V6 Iceland ,06-2017 Update op komst p.4 #18292625:thumb
Gaaf dat je dat allemaal zelf kan doen.
De foto’s verraden z’n lage km stand al. Ziet er nog fris uit :thumb
10 november 2015 om 12:07 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193238Verbaasd me eigenlijk dat je al die rubber nog hebt kunnen bestellen. Maar dat is wel lekker. Alles er weer fris in :thumbup
:wub :wub :wub :wub :wub :wub
@Duurt wrote:
en heeft ze ook nog wat speciaals gekregen?
Gisteren een frisse APK. Dus ze kan weer een jaartje. En van de zomer een garage aan huis. Dus elke dag kan ik haar zien staan nu :wub
Mooie wagen, vooral dit (body)kit vind ik erg mooi.
NP :thumb
In ieder geval voor een liefhebber de moeite wel waard om, te ombouwen. Hoop ook dat een echte liefhebber deze auto gaat kopen. Want is echt jammer als deze met een paar jaar op de sloop beland of verziekt word.
Ja, auto in de hoogte. Dan kan je de buitenkant van de skirts uit de onderste plint klikken. Volgend mij is een platte schroevendraaier daarvoor prima.. Je ziet aan de binnenzijde (richting midden as auto in de lengte dus) zeg maar allemaal sleufjes in de skirts zitten (de klikjes) Als je de buiten skirt er af hebt kan je de plint waar ze op vast zitten met een steeksleutel of misschien met de hand los draaien. Dit zit met kunststof moertjes aan de auto vast.
PS dit even uit het hoofd, 3 jaar geleden er zelf af gehad. Ik kan er iets naast zitten…
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m968955396-opel-calibra-calibra-1996-blauw.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Een echte Cliff (duitse uitvoering) met NL kenteken. Hele mooie wagen, heb hem vaak van dichtbij mee gemaakt.
Vandaag eindelijk de tijd gehad om mn DbilasDynamic Flowmaster definitief te installeren in de Calibra. Heb hem er al in gehad onlangs maar zat nog niet vast. Weer moeten uitbouwen om dat ik de auto nodig had. Nu een steun gemaakt zodat hij vast zit en niet over de carrosserie schuurt. :D
Plaatje bij ut praatje:
22 uit 25, dus toch geslaagd ;) vraag 1, 9 en 20 ging ik de mist in. (zo’n agent van vraag 20 staat hier in de buurt nooit…)
23 augustus 2015 om 17:49 In reactie op: Calibra 3.0V6 Iceland ,06-2017 Update op komst p.4 #18292616Die van mij staat ook GM op. Maaaaar die zat in een Irmscher doos. Er zat een TUV goedkeuring certificaat bij en een Opel montage instructie.
22 augustus 2015 om 18:01 In reactie op: Calibra 3.0V6 Iceland ,06-2017 Update op komst p.4 #18292612“Vannos wrote:
Heb er een uit duitsland weten te halen, was niet goedkoop maar het is wel de moeite waard
Altijd een goede aanvulling. :thumb Heb hem er ook al jaren op zitten.
Vandaag naar Circuitpark Zandvoort geweest te vrijrijden. Onder weg de teller over de 180.000 km getild. 1 rondje toerklasse gedaan. Was best druk de sessie van 15:00 uur.
Iemand een (op het eerste oog nette) Golf mk2 GTI zien afschrijven :cry in deze sessie, sonde!! En oog in oog gestaan met een omgekeerde Imprezza :shock: schrik!!
Meteen ff een paar duizend km extra slijtage aan mn banden toegevoegd. Die sjit smelt gewoon.En trouwens…… voorwielaandrijving SUCKS… :fy1
-
AuteurBerichten
