Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Altijd weer en goed gevoel als je weer met hem/haar de weg op kan :thumbup
Dit is een V6 dan? En zijn de wielen niet gebalanceerd met het monteren van de banden dan?
Mooie wielen :thumbup zwart met beige mooie combi :thumb
@Thomastra wrote:
Is die voorbumper ooit in Nederland geleverd?
Als los onderdeel wel. Niet op nederlands geleverde type als standaard bumper.
De Duitse Cliff en Last Edition hadden hem standaard.
@mantamartin wrote:
En hoelang zal deze bij jou blijven? :-D
Hey Martin, voorlopig nog wel (nu al meer dan 7,5 jaar).
Die sportschoen heeft 3 cilinders 899 cc een turbo met intercooler (jaja) en 90 pk/66 kW.
Tja en of die info klopt, wie zal het zeggen. Die van m’n moeder die ik ook geprobeerd hebt klopt in ieder geval.28 april 2013 om 17:24 In reactie op: Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten) #18059875Het was weer toppie. En dit jaar het weer ook. :thumb
Tot volgend jaar. :D
Vandaag 4 nieuwe banden erop laten monteren. Continental PremiumContact2, 205/55/15 en moet zeggen nu al helemaal happy mee. Lekker stil en comfortabel.
@opelremco wrote:
Staat daar ook vaak een mooie Ascona C GT/Sport hatch.
Zie wel vaker leuk Opel´s daar in Wolvega.
Staat daar bij de stadhouderlaan ook vaak een Zafira OPC.Die rode Ascona zie ik ook vaak staan. Die Zafira OPC bij de stadshouderslaan die is van mij.
Ja die zie ik ook vaak staan. Mooie calibra!! :thumb (ken de eigenaar niet trouwens)
Vandaag een volgeladen accu in de Cali gezet. Kan ik binnen kort weer los op de weg.
@mies&geri wrote:

dit heb ik in frankrijk eens gedaan met opel kadett E
met kettingslot aan hek gebondenwel open gebroken en doorverbonden maar niet weg
konden vakantie wel voortzetten (na reparatie van contactslot)Dit is typisch zoiets wat ik nog wel een s zou vergeten los te halen als ik weg rij…..
LOL :D
@McKaamos wrote:
Het gedrag van de motor bepaalt ook heel veel. Een Calibra met een C20NE is op alle vlakken sneller als een X20XEV (Ecotec geval), uitgezonderd de topsnelheid. Hij is sneller weg bij de stoplichten, accelereert sneller, maar is 15kmh trager op de top.
Ik wist t wel…Nouja in bebouwdekom, bochten en korte baan wel, in een drag race of invoegen op snelweg weet ik dit zo net nog niet… bij 3000 toeren begint het vermogen wel echt op te leven en dan kan je wel door. Want met hoog opschakelen blijf je dan lekker zitten.
Heb 1x met mn standaard x20xev op een Circuit gereden (Assen)
Veel te zwaar => idd zoveel mogelijk gewicht dumpen
FWD is A bitch vooral als het nat is (en dat was het)
En wat MCkaamos al een beetje aanstuurd. Over weeg een C20NE. Want een 16v is veel hoogtoeriger. Geen probleem bij dragrace maar met bochten werk….???Het sturen en ligging in algemeen vond ik met mn standaard Calibra niet zo’n drama. Moet ik wel bij zeggen dat ik niet hardcore reed. (gezien ik mn wagen graag heel hou)
@Maurice89 wrote:
Vandaag van een liefhebber zijn cali gespot maar helaas teveel schade nu ben ik bang.
Rijdt een man van 50+ in altijd heel zuinig op zijn auto enzo. Zover ik kon zien stond de auto daar geparkeerd en is er een auto vol tegen aan gereden. De spullen van het ongeluk lagen daar nog half op de straat en in de bosjes.


Hij had laatst nog een kleine schade laten maken en laten spuiten. Je zult je auto maar zo parkeren en de dag erna zo aantreffen :cryKan letterlijk wel janken als ik mn Calibra zo aantref. Wat jammer…
Hoi, welkom.
Klinkt allemaal goed, op de storing na… helaas kan je er niet verder mee helpen. Er is hier vast iemand die wel een idee heeft. Mocht je in dit topic niet slagen dan kan je ook een topic maken in het stukje motoren hier op het forum. Is wat gerichter op type motor specifiek.
24 januari 2013 om 20:18 In reactie op: Calibra Turbo terug naar origineel of eigen smaak? #18098043Moeielijk, heb de pol niet ingevuld. Origineel ben ik sterk voorstander van zeker ook voor een turbo. Imdat die langzamerhand toch wel zeldzamer beginnen te worden. Maaaaar voor verbeteringen ben ik altijd wel in. Betere remmerij of vering e.d. vind ik niet af doen aan het originele gevoel. Irmscher accesoires heeft bij mij ook altijd nog een origineel gevoel.
Een DTM zou 3 cm lager moeten zijn dan standaard uitvoering.
PS ik geloof dat de eibach veren het zelfde zijn als de irmscher
Ben geen v6 kenner, maar denk dat je kans hebt dat je heeeel veeeeel warme lucht gaat aanzuigen.
Poeder coaten zal zeker een mooi resultaat geven. Heb een set liggen (bbs) gepoedercoat. Kleur zal wel afwijken aan origineel verwacht ik. Die kunststof naafkapjes daar in tegen kunnen niet gecoat worden dus moet in die zelfde kleur worden gespoten.
Kosten: Geen idee…@McKaamos wrote:
@jeffrey6520 wrote:
de cali van mijn oom een aparte kleur :hmmz verder nog niet gezien kent iemand toevallig deze auto? :D
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=449099498482413&set=a.423783197680710.98893.423731814352515&type=1#!/photo.php?fbid=506384759384944&set=pb.505516892805064.-2207520000.1355860810&type=3&theaterbinnenkort meer foto’s dan is ie terug met nieuwe bumper :angel
Is dat niet een Iceland Edition?
Bermuda groen, color edition van(af) eind 1994 (model jaar 95).
@CalibraOverijsel wrote:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een origineel werkende oliedrukmeter aangezien mijne de geest heeft gegeven helaas. Laat me maar weten als je wat hebt.
Kan ook de sensor hiervan wezen…
Nouja goedkoop. Denk dat je vooral gewoon MP of speurders in de gaten moet houden. Komt genoeg langs nieuw en gebruikt. Wat mooi is, is toch vooral je eigen smaak.
@kimmiej666 wrote:
Had laatst een muts…
Had iets te koop voor in huis en had het te koop voor 15..
Stuurt ze: ja kan ik het voor 7,50 krijgen, ben een alleenstaande moeder met kind en net gescheiden blablabla..
Denken dat je medelijden hebt en het gratis weggeeft dan..En had laatst een sukkel… Belde voor die Signum achterbumper… Ja ik moet uit Den Haag komen, oke prima leg em wel in Eindhoven neer dan regelt me pa het wel.. (wilde overdag komen)
Komt ie aan.. Isse geen signum bumper! Dus me pa: ja jammer van je rit dan, maar tis toch wel degelijk een signum bumper.
Blijft staan… Kijkt me pa aan… Dus me pa zegt: als je denkt dat ik je hem nu gratis mee ga geven heb je pech, pakt de bumper op naar binnen en smijt zo de deur voor de neus van die vent dicht :-)Hulde!! :thumbup
@Patrick24 wrote:
@Injectthvenom kijk heel goed naar welke taxateur je gaat want ze taxeren echt verschillend.
Ik heb ook veel meer dan 10.000,- euro in me calibra zitten maar kwam drie jaar geleden ook niet hoger dan 9.000 euro.Maakt waarschijnlijk ook verschil in waar je het geld hebt gestoken. Optische tuning is bijvoorbeeld kwestie van smaak en niet altijd waarde verhoogend.
North Cape is idd geen color editon/selection. Is sinds model jaar 1995 een standaard leverbare kleur.
-
AuteurBerichten