2100diesel

Aangemaakte reacties

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Rekord D 2.1D #18307794

    1 voordeel van een D rekord diesel front is dat de radiateur van een b commodore er zo 1 op 1 in past
    Hoef je in iedergeval niet te slijpen.

    Heb laatst zelf voor nood een rekord diesel radiateur in mijn b commodore geplaatst .

    In reactie op: Rekord D 2.1D #18307791

    Ik bedoelde dat de versnellingsbak van de 2.1 ook op de 2.3 past

    Je zou de pomp kunnen opschroeven maar 120pk er uit halen is denk ik wel te veel van het goeie.

    In reactie op: Rekord D 2.1D #18307788

    Met een 2.3 td kun je de originele versnellingsbak ook laten hangen.
    Het mooiste is dat er een 5 bak achter hangt ivm de toerental

    Of je de achteras van een E rekord 1 op 1 over kan zetten op een D rekord durf ik niet zeker te zeggen.

    In reactie op: Rekord D 2.1D #18307786

    Je kunt er ook een 2.3 turbo diesel in leggen van een E rekord
    Maar als je alles wilt ombouwen naar 6cil kun je het beste een commodore er bij nemen

    Toevallig ook foto’s van de rekord diesel :kewlpics

    In reactie op: Commodore projeckt #18278612

    Hoe staat het met de commodore project?

    In reactie op: Commodore projeckt #18278606

    ben ook wel benieuwd naar de :kewlpics

    In reactie op: Aankooptips Rekord D 1977 #18179294

    @peter777 wrote:

    @2100diesel wrote:

    bij een D rekord moet je meestal kijken naar de chassisbalken waar de vooras is gemonteerd en de balken onder de auto, de dorpels vooral als er een sierlijst over heen zit, spatbord randen achter, frontje, vloerpanelen.

    dit zijn de meeste dingen die geroest of verrot zijn bij een D-rekord.

    Voor de verandering eens niet de veerdomes :P

    dat klopt die zitten er gelukkig niet in.

    In reactie op: Aankooptips Rekord D 1977 #18179292

    bij een D rekord moet je meestal kijken naar de chassisbalken waar de vooras is gemonteerd en de balken onder de auto, de dorpels vooral als er een sierlijst over heen zit, spatbord randen achter, frontje, vloerpanelen.

    dit zijn de meeste dingen die geroest of verrot zijn bij een D-rekord.

    In reactie op: opel rekord 2.1 D Carterpan pakking #18169976

    je kunt het even proberen bij

    classic opel parts in heerlen of romijn in Renswoude.

    als het goed is past die van een 2.3D ook.

    In reactie op: slechte opel diesels #18119467

    heb zelf 2 D rekord Diesels met een 2100 motor er in en heb er zelf alleen maar goede ervaringen mee, ze zijn lekker zuinig op 70ltr diesel haal ik ongeveer tussen de 900 en 1000km (op de snelweg met een snelheid van +/- 110km/u).
    het zijn alleen geen snelheid monsters.

    In reactie op: Opel Rekord D millionär (Millionaire) #18142165

    de d rekord millionaire is alleen gemaakt in 1976
    was uit gevoerd met berlina interieur en met een 2.0s motor en volgens mij met een automaat maar dat weet ik niet zeker, en hij alle sierlijsten er opzitten die er voor en d rekord waren.
    de bumpers hadden de zwarte stootstrips. het was eigenlijk de meeste luxe uitvoering van de d rekord.

    ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    In reactie op: Opel Blitz oprijwagen (opknapper) op BVA veiling. #18092034

    de oprijwagen heeft volgens mij ook al eerder te koop gestaan bij BVA
    maar wel een leuk ding.

    In reactie op: Opel Senator/Monza/Commodore/Rekord/KAD GESPOT #17367552

    dat is mijn oude rekord geweest

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)