Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb ooit eens een rascal kit op een swift gezet, en er van uit gaande dat de kits vergelijkbaar zijn (polyester) dan kom je het één en ander tegen. Bij ons was de pasvorm kl@te, zijn een week bezig geweest met de pasvorm (was wel de hele achterzijkant, en niet een paar wielranden zoals hierboven) en het vastzetten was ook een apart verhaal. Om een lang verhaal iets korter te maken: we zijn 7 maanden bezig geweest met de hele auto te verbouwen, en ik begin er voor een ander nooit meer aan…. de kit laat los, en die gaat er weer af om hem weer helemaal opnieuw er op te zetten.
Dit is ‘m niet, maar de kit is wel hetzelfde

dit is wel zo’n beetje het zwaarste wat ik erachter gehad heb.


mooi project(had ik al gezegd?) maar die blokjes voor remleidingen: ben je niet bang dat ze ergens achter blijven hangen?
origineel gepost door cuupi
Vooral de laatste 3 vermogen genoeg en lekker sturenkomt volgens mij meer door een co2 sper
ik heb er nu een half jaar één in mijn golf zitten, en moet zeggen dat het nog steeds goed werkt. ben zelf ook niet zo van de goedkope alarmen, maar het is maar een golf, dus wtf, kan mij het schelen. Was 90 euries kwijt incl. schoksensor, cabriosensor en centrale deurvergrendeling (4x) ben er nog steeds blij mee
origineel gepost door corsaboy
tja racen op openbare weg…
tis gewoon vragen om troubles..ben er al jaren gelden mee gestopt. dat is een reden dat ik alleen nog maar legaal race… kunnen ze je ook niets maken…
Klinkt lullig en hard maar je weet waar je mee bezig bent en wat de consequenties kunnen zijn. dus moet je achteraf ook niet huilen denk ik dan maar…. Ook ik zelf heb ellende genoeg gehad toen ik diverse races heb georganiseerd jaren terug in twente.. dus kan er zelf ook over mee praten….
:vertag:vertag
ben het volledig met je eens.
Het toch wel erg blij zijn met mijn rijbewijs is de reden dat ik er mee gestopt ben. De adreneline rush was altijd wel erg lekker, maar het uiteindelijk niet waardik ga zeker weten kijken, altijd leuk. is wel 2 uur rijden, maar f@ck it :)
zat hier
http://www.opel-hecktriebler-forum.de/ ?even te kijken: ruitenwisser sijsteem voor een c-kadett 1200 euries!!! zal wel zeldzaam zijn maar toch…..:o
uh, ikke niets, heb mijn GTS ingeleverd bij mijn vrouw, dus doe er ook niets aan :cry
Hoi, jij hebt het over een kop revisie, maar hoe zit het met de nokkenas lagers, want daar lees ik niets over. Tevens vind ik het raar dat de plaats van de stoters niet uit maakt…want het lijkt mij dat ze wel ingesleten zijn met de nokken van je nokkenas?
(is een vraag, ik loop niet te zeiken;) )origineel gepost door mantarobin
jah klopt, achterin waar de kooi op de wielkuipen zit,
moesten eigenlijk 2 platen van 6 bij 4 onder de kooi zitten, zodat mocht je op het dak gaan de krachten wie dan vrij komen verdeeld worden over die 2 platen en dus niet over de wielkuip (dan krijg je een pick up effect)mja de kooi is door geslepen en het is allemaal profesioneel verholpen, enige jammer is dat me pa nu alleen nog de Conrad Euregio Rally rijd en dan compleet stopt met het rally rijden zeer zeer jammer… :cry
Dat vind ik nu echt gelul, ik zag dat er een ascona mee deed, die had voor zijn klasse veel te grote webers, remmen van een vrachtwagen, en als klap op de vuurpijl een sequentiele 6 bak…..kan me niet voorstellen dat dat gehomologeerd is, maar hij deed wel mee.
En dan moeilijk doen over een paar platen van je rolkooi:fy1 Volgens mij ben je volledig over geleverd aan de willekeur van de organisatieorigineel gepost door CorsaKris
Ja vooral als de lucht al langs de banden eruit loopt:ohet kan wel, de banden zijn wel anders, maar toch;)
Haarlak17 oktober 2008 om 19:59 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360048origineel gepost door pipo
origineel gepost door 2000
dat wordt een mooie. pas alleen op met de dorpels. Voor je hem helemaal spuit, hang eerst de deuren er in voor de pasvorm. Ik heb de mijn dorpels aardig moeten aanpassen omdat de dorpels in vergelijking met de deuren erg uit stakenhee 2,0 er in waarom heb je die 1,2 gashendel laten zitten??
?
17 oktober 2008 om 17:44 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360046dat wordt een mooie. pas alleen op met de dorpels. Voor je hem helemaal spuit, hang eerst de deuren er in voor de pasvorm. Ik heb de mijn dorpels aardig moeten aanpassen omdat de dorpels in vergelijking met de deuren erg uit staken
porsche?
15 oktober 2008 om 21:43 In reactie op: Belgische Corsa limousin 1.6 GSI is verkocht ivm geen tijd e #17429755origineel gepost door Wieleman
ik heb ’n weekje in de lappe mand gelegen wegens ’n verkoudheid..
maar het verhaal van de uit verbrede stalen velgen gaat niet door.. :cry
want ik heb me 2.0L remmelarij binnen voor voor en achter en nu gaan me 13ers niet passen..dus op het internet wat rond gekeken en wat leuks gevonden maar dan 15″
de velgen zijn mooi, maar ik zou ze wel ergens anders kopen
ik weet zeker dat iedereen die voor geluid is gepakt, dat de meting niet goed was, dus als die in beroep gaan, dan hebben ze mazzel
origineel gepost door kaspers
Ik ben al een tijdje lid en heb m`n kadettje al een tijdje klaar maar nog niet op het forum gezet. Dus bij deze..king:

Da’s lekker, dus als ik het goed begrijp heb jij al die tijd deze mooie kadett voor ons verborgen gehouden? Zo makkelijk kom je er natuurlijk niet vanaf, wij (ik denk dat ik voor meer spreek) willen meer pic’s!!!:kewlpics
hij is helemaal geel, geen idee van wie, ik ben niet thuis in de rally sport.
Met een duits kenteken rijden mag wel in duitsland, maar je mag er niet mee over de grens 9behalve met een tijdelijk kenteken)
Ik zou het niet doen, en dan niet voor de politie, maar meer voor de verzekering. Als er iets ernstigs gebeurt, dan is er geen verzekering die het dektorigineel gepost door minke
Inderdaad, heel erg zonde.
Maar dit was een projekt waar wij als beginnend ascona-opknappers niet aan
konden beginnen. Dan was hij klaar geweest als wij rijp voor het bejaardenhuis zijn.
De foto’s laten ook niet alle gebreken zien, er was nog veel meer mis.
(Maar, eerlijk is eerlijk, als mijn ‘ascona steun en toeverlaat ex buurman’ niet ziek was geworden, had ik er aan durven beginnen.)We gaan (met hulp van………)proberen van de zwarte iets moois te maken.
1e laswerk is al gedaan, we hebben begin.ok :thumbup:thumbup
maar de algemene mening op dit forum is: dit soort topics horen foto’s bij ;)
vind het rot-zijn-gehalte mee vallen, overal waar hij hoort te roesten, daar roest het ook.:P zonde dat ie weg is
Neemt niet weg dat ik wel heel benieuwd ben naar de zwarte:thumbup was mijn eerste auto, en ooit……………..3 oktober 2008 om 15:38 In reactie op: OPC G~O~A~T —-> Vierde zuiger gesmolten. –> Motorre #17429635Bij dit soort schades is het toch vaak dat één de 3 injector sproeiers verstopt zit waardoor ie te arm loopt?
Aan de andere kant is het misschien wel goed voor de belgen: misschien dat hierdoor hun keurings eisen soepeler worden…..scheelt elk jaar een hoop ombouwen voor de belgische auto-fanaten
Heb vandaag de puntjes op de i gezet in mijn garage/miniwerkplaats. Moet alleen nog een grote stelling hebben voor de rest van de coupé, zodat ik alles van de oude naar de nieuwe garage kan verhuisen. En dan lekker de hele winter er voor gáán!!:thumbup

-
AuteurBerichten