Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door InjectTheVenom
origineel gepost door 2000
ik dacht dat als de hydraulische olie er uit komt, dat de drukbol stuk is.Pfoe dat zou mooi zijn :wors De bak zelf zag er inderdaad droog uit nu ik zo eens terug denk, dus dan zou dat goed kunnen kloppen want alleen in de buurt van de drukbol is het nat van de hydraulische olie.
mooi? is een vrij dure reparatie :hmmz
ik dacht dat als de hydraulische olie er uit komt, dat de drukbol stuk is.
origineel gepost door modfreak
zou ook kunnen natuurlijk, ken ik voor de gein vervangen die zijn opzich ook niet zo duur.die vind ik in verhouding juist wel duur :o
heb ik nog nooit van gehoord, die gaan normaal zo’n 200.000 km mee? is het niet je veerpootlager die je hoort?
origineel gepost door wim-v6
Tja zolang wij in het achterhoofd houden dat dat 2 litertje geholpen word door een slijtage gevoelig onderdeel, kunnen wij ons daar niet zo druk om maken hoor.Vriendelijke groet
willem
ik maak niet zoveel km’s maar een nieuwe turbo om de 80.000 km vind ik acceptabel, dat weet je als je turbo rijd.
Maar breng een v6 eens weg voor een distributie beurt, dan weet je ook wel dat je een v6 hebt.
Maar goed, elk blok heeft zo zijn voor en nadelen, en gelukkig zijn eigen liefhebbers.Ik vind de v6 mooi klinken, maar de blow-off valve van een turbo heeft ook wel wat:thumbup16 december 2008 om 21:33 In reactie op: Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/’12 #17447037origineel gepost door red_maniac
@JohnC: Dr Manta gaat 20 december in verlof tot ergens begin december.Greetz Red
Hij gaat gelukkig niet lang :P
mooie spullen, ben benieuwd hoe die wordt :thumbup
Ben gelijk gaan kijken in de kadett papieren, maar de mijne begint met DL
er zit ook een aanzienlijk verschil tussen het linker en het rechter rubber, de linker is minder hoog, en zakt ook verder in, dus ik zou het scheef hangen van het geheel daar aan wijten, en niet aan de motorsteunen.
origineel gepost door CorsaKris
origineel gepost door 2000
volgens de dealer is een olieverbruik van 1 op 1000 acceptabel bij splinternieuwe auto’s dus wat dat betreft zou ik me geen zorgen maken :hmmzJa volgens de dealer, maar als het mijn auto is vind ik het toch verontrustend.
Willem bedankt voor je reactie zal wel ff kijken of het een slang is:thumbup
ik zou daar zelf ook grote moeite mee hebben, zeker als de auto nieuw zou zijn.
volgens de dealer is een olieverbruik van 1 op 1000 acceptabel bij splinternieuwe auto’s dus wat dat betreft zou ik me geen zorgen maken :hmmz
origineel gepost door JohnC
al goed bezig zie ik.
ik laat de auto stralen is mij te veel werk dat gepiel in die hoekjes met een brom tol.:wors:worsps kijk wel uit voor je koplampen met slijpen
ik was 600 euries kwijt voor binnen en buiten (niet onderkant) incl. epoxy. is alleen een stuk rijden voor je (ijmuiden)
4 december 2008 om 21:01 In reactie op: Ervaring met Philips BlueVison, Power2Night of XtremePower v #17451980origineel gepost door VectraSport
oke thnx voor je reactie! ben benieuwd of er ook mensen zijn die de Power2Night en Xtreme Power lampen hebben gebruikt.Maar je weet dus niet zeker of je deze BlueVision in je auto hebt zitten ?
weet het bijna zeker, het was philips, en iets van blue :P heb de verpakking weg gegooid en ga niet ff kijken naar de lampen zelf want dat is nogal een k@t klus (vandaar de dure lampen, scheelt een hoop ge-emmer als het goed is)
4 december 2008 om 10:47 In reactie op: Ervaring met Philips BlueVison, Power2Night of XtremePower v #17451977Ik heb volgens mij de philips blue vision. Schrok me te pletter van de prijs (43 euries :o ) maar het lichtbeeld is goed. Ik bleef goedkope lampen kopen en dat was ik zat, vandaar deze keuze. Het licht is iets blauwig, maar niet zo blauw zoals bijv. de goedkopere nep xenon lampen of de aftermarket xenon kits. Er zitten ook blauwige stadslicht lampjes bij.
Ik ben er tevreden mee :thumbuporigineel gepost door m400
ik vind het nog steedts vreemd dat je er mee mag rijden.Ik had het laatst ook al gezegd: Pas geleden een ascona B gezien met veel te grote webers en een sequentiele 6-bak, en die reed ook gewoon mee :o klopt ook geen bal van:thumbdown
1 december 2008 om 13:23 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360060weet ik niet, maar in combinatie met een manta 1.8s en een omega rubber weet ik wel dat ie precies recht staat
Blijft een hele mooie (de mooiste?) B-vectra. Maar de slag die je airride maakt, is dat maximaal? Want ik vind dat de auto op zijn hoogst nog vrij laag is.
ik woon wel tegen een fietscross baan aan, telt dat ook? :P
28 november 2008 om 22:34 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360058ik heb rechts een rubber van een omega, en links een rubber van een 1600 kadett
ik heb jaren terug bij biesheuvel een compleet 400 blok op een bok gezien….17000 gulden, is nu een koopje:D
origineel gepost door JWO_CORSA
In juni nog een in opbouw zijnde solarboat (8meter), waarmee we meegedaan hebben aan de frisian solar challenge, achter de corsa gehad.
een solar boot, hoe kom je daar nu bij? :thumbup:thumbup:thumbup je werd op een dag wakker en dacht: he, een solar boot lijkt me wel wat ?:jerry
uh, ze hebben het toch over een CIH met 16 kleps kop (dus de afgezaagde 24v)?
risse verkoopt kant en klare 16v koppen, maar het opbouwen van zo’n blok gaat snel naar de 10.000 euries, en dan zit ik nog laag met de schatting
Voor 2000 euries moet hij heel erg mooi passen:thumbup
origineel gepost door utregone
7 maanden bezig geweest! Wow dat is niet best zeg!maar begrijp ik goed dat je de bodykit met kit vast moet zetten?? Dat houdt toch nooit?
bedankt voor je reactie in ieder geval!bij de rascal wel, de skirts en de achterzijkant moesten gekit worden, en voor de bumpers moest de ophanging volledig zelf gemaakt worden…..nu was dit wel uitzondelijk want de meeste kits zijn volgens mij plug&play. de pasvorm schijnt met het meeste polyester spul wel eem ramp te zijn
De kit houd wel, maar de voorbereiding hebben we niet helemaal juist gedaan. De rode die af gebeeld staat schijnt nog helemaal gaaf te zijn. Maar al doende leert men, dus de fout die wij gemaakt hebben, die maken we niet nog een keer.
En de 7 maanden was natuurlijk niet alleen voor de kit. De spatbord randen moesten we weg slijpen, stuurbekrachtiging ingebouwd(nooit geleverd op een 1300 gti) en nog een berg andere dingen waar een hoop tijd in gaat zitten
-
AuteurBerichten