Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-

ik denk dat ik de oplossing heb. Ik heb mijn vectra 2000 laten spuiten voor 525 euries (met bon) bij heining hobbyhal in amsterdam (ff googlen) Ik moest de auto zelf schuren/strak maken, alle delen zelf demonteren. Voor dit bedrag wordt hij in elke kleur gespoten die je maar wenst (behalve parelmoer)
Hetb is normaal gespoken zelfs goedkoper, maar omdat de cabine vrij klein is, moest hij 2 spuitgangen maken door alle losse onderdelen die ik mee geleverd had. Ik was zeer tevreden, en het was echt niet te zien dat de auto voor een spotprijs gespoten was.
Je kan ook alleen de bumpers brengen en dat zou dan rond de 150 kosten (losse delen 50 euries per stuk, 1e deel 100)
Ik heb er in mijn directe omgeving 3 auto’s vandaan zien komen en ze waren/zijn allemaal prachtigvind het wonderlijk dat het geheel niet ín het gebouw staat :o
origineel gepost door michie1983
het koelwater komt goed op temperatuur en de meter blijft ook altijd op bijna precies dezelfde stand staan.die ratel kan ik geen duidelijke lijn op trekken, soms doetie het als ik koud start, maar soms ook weer als de motor warm is. vaak is het weer even weg als ik olie bijvul maar niet altijd, soms ratelt hij ook als de olie wel op peil staat, dus ik snap daar geen bal meer van…?
en wat betreft naar de dealer gaan, dan ratelt dat ding dus juist weer nooit als je daar staat.
blok is uit 2003 en heeft pas 80.000km gelopen, is het niet zo dat er een modificatie is geweest ofzo op deze constructiefout van de kettingspanner? de Z2.2SE loopt toch al wel wat langer mee dacht ik??
neen, was een tekort aan smering, maar stel je motor/ketting heeft 30.000 km gelopen met weinig smering, dan kon het wel eens zeuren worden. Ik heb de modificatie gehad, en toch moest de ketting eruit bij 97.000 km. Valt op zich nog mee, lees vrij vaak dat de ketting er al uit moest bij 60.000 km. Het schijnt (volgens de alles wetende willem) dat de ketting met weinig smering slijt, en daardoor dus ook rekt, en dat geeft het klapperen/ratelen. Als de geleiding ook nog breekt (wat ik dus had) dan gaat het helemaal onaangenaam klinken. Ik had ook niet veel meer km’s moeten/kunnen maken. Hou tevens rekening met een rekening van minstens 700 euries (ik was 1100 kwijt met een paar extra kleinigheden)
ik kan me er iets bij voorstellen als er een elektrisch/hydraulische stuurbekrachtiging op zit. Maar als de auto zo aangeboden wordt, dan zou ook ik verder kijken
he he, kan me niet voorstellen dat ze voor 5000 euro in de rij staan. Misschien als alle lijnen kloppend (lees: passend) zijn, maar in het algemeen vind ik het helemaal niks
origineel gepost door michie1983
zou het dan toch iets van condens kunnen zijn?
kan dit er ook voor zorgen dat de hydraulische klepstoters en/of de distributiekettingspanner soms niet goed werken en een ratelend geluid veroorzaken?
Voor wat de ratel betreft zou ik niet lang wachten en de dealer er naar laten kijken. Die kettingen willen nog wel een breken door een gebrek aan smering (lees: fabrieksfout)
origineel gepost door Emiel-Manta
enkel dat ’t erg jammer is dat de wankel motor niet heel te houden valt.. :(
Ok? er staat ergens een filmpje op het net waar een wankelmotor het 8 min volhoud: Vol gas in z’n vrij!
gevonden :P
http://www.youtube.com/watch?v=kO3lSTO8uWgorigineel gepost door bbg_gendt
http://www.youtube.com/watch?v=nzEqyEDwUjYda’s eng!!!! kom je ook niet vaak tegen: een mechanische turbo :thumbup
origineel gepost door robluijpers
is helaas maar een oplossing! 2 nieuwe kopen! het canvas van de banden is namelijk op die plek ook opgerekt/warm geworden! en afdraaien van banden?!?! nooit van gehoord en ik werk zelf bij een “banden” firma!Ik las laatst hier op het forum dat er iemand was die zijn banden wel had laten “afslijpen” Dit had hij gedaan voor het cuppen van de banden teniet te doen. Er van uit gaande dat die persoon de waarheid spreekt, kan het dus wel. Kan me wel voorstellen dat de gemiddelde bandenboer die apparatuur niet heeft.
20 maart 2009 om 18:59 In reactie op: Zoek Elektrisch schema van Stuurkolom met EPS van Corsa C #17471333Op zich denk ik dat het systeem ook zonder puls werkt, alleen zal hij meer bekrachtigen omdat de unit denkt dat je stil staat . Zal wel iets met een snelheidsafhankelijke regeling te maken hebben(denk ik?)
18 maart 2009 om 21:56 In reactie op: Zoek Elektrisch schema van Stuurkolom met EPS van Corsa C #17471330als je dat op een manta wilt bouwen, dan lijken de aansluitingen vrij simpel. Alleen vraag ik me af wat voor draad/signaal naar de ECU gaat.
Waarom geen kastje wat tussen je antenne en de radio zit, en die het signaal naar je radio stuurt? Die zullen er toch ook wel zijn?
zit de pool wel goed en oxidatie-vrij vast?
origineel gepost door bartjuh_18
hmm mijn remblokken zitten er al zon 135.000 op en auto is pas gekeurd en die waren nog prima, maar geeft dus wel al een meldingdat kan makkelijk, als jij nog 5 mm remvoering hebt, dan heb je voor de keuring meer dan zat, maar de “sensor” kan dan makkelijk al contact met de schijf gemaakt hebben
Het gieren wat je bij de achterkant hoort, dat lijkt mij uit je achteras te komen, is een veel gehoord “probleem”
Het starten zonder dat de motor zelf iets doet, lijkt erop dat je startrelais/kleine tandwiel blijft hangen.
Voor de rest kan ik er niets over zeggen, heb geen verstand van gasorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door a-manta-turbo
Bovendien kan het gebruik van die dingen de geometrie van de voorwielophaning veranderen of verknoeien. (dat krijg je niet bijgesteld) (schuurstraal)dat ben ik niet helmaal met je eens het licht er maar net aan wat de et waarde is van de velgen die je dan monteerd
maar als de velgen ver naar buiten komen heb je wel gelijk
inderdaad wat de spoorverbreders eigenlijk doen is je et wijzigen;)
dus ja kan met andere velgen die eigenlijk een te lage et voor jou auto hebben
de et verbeteren door spoorverbreders te plaatsen
maar als je t doet met de originele wielen
dan gaat je wiel ten opzichte van de originele et waarde inderdaad naar buiten
et wordt dan dus hogermonteer je spoorverbreders zoals
in het programma chopshop
op discoverie dan kun je ook meteen wel n paar setjes wiellagers bestellen
en reken maar niet dat je stuureigenschappen er beter
op worden;);) [/quote]
Ze laten daar ook een turbo op een porsche zetten met een verdubbeling van het vermogen….ging bij de eerste test run al stuk.raar he, als je voor de rest niets aan past.
En inderdaad, die spoorverbreders van +/- 12 cm…..ik weet het niet, zou er niet graag naast zittenhier mijn (kleine) ruimte. Is niet groot, maar het is te doen.

elke dag call of duty: world at war, af en toe gta IV, heb vrij veel tiltels maar zijn er weinig die ik echt leuk vind (xbox 360)
origineel gepost door laus
hey Patrick,Ja ik ben nog steeds lekker bezig met de CQP.
Ik heb afgelopen zaterdag de coupe nog maar eens overgespoten.
Ik had nog 1 laatste poging ondernomen om de carroserie strak tekrijgen maar het blijft zooooo lastig.
Maar ik hou hem nu zoals hij nu is….ik moet nog wat losse onderdelen spuiten en dan zet ik de zijschermen erop en de deuren erin ,motor en kofferklep.
Dan spuit ik hem nog 1x over en dan ben ik er tevreden mee.
er zijn hier en daar wel wat min punten maar ik vind dat ik echt mijn best heb gedaan en zo voor een 1ste keer vind ik het best nestjes geworden!!!
ik vind ‘m mooi worden!!!! en als er wat stof in de lak zit, dan kan je ‘m komende winter ook nog een keer polijsten
ik zou ook voor een cih kijken, dan blijft het plug&play. Met een c20ne bezorg je je alleen maar een boel extra werk
origineel gepost door 14XE
PC suite ??????????ja, daar moet het ook mee kunnen (dacht ik)
ikheb meerdere keren een(plastic) wartel pg16 genomen, gat boren, wartel erin en je hebt een doorvoer
ik denk dat je het gefilmde bestand moet converteren naar een formaat waar je telefoon wel wat mee kan, Bijv. 3gp. Dit is vrij gemakkelijk te doen met NERO, daar zit van alles bij om eigenlijk alles geschikt te maken voor je telefoon
origineel gepost door ICE-iceberg
Nee, zijn niet los verkrijgbaar!En het oude model sleutel is niet meer te leveren voor de Vectra-C, je krijgt dan idd de klapsleutel.
Ik krijg er ook vaak vragen over in ons magazijn
Dat vind ik nu echt belachelijk. op één of andere manier weet opel toch altijd weer mijn dag te vergallen.
origineel gepost door arjontje
kijk anders hier eens die verkoopt de kapjes wel.He, erg bedankt voor de link, maar ik heb een A.B. met 3 knopjes :mad:
Hmmmz, net even een ebay sessie gehad, en in engeland zijn de sleutels goed verkrijgbaar voor 17,50 euro, ga er binnenkort maar is 2 bestellen. Heb overigens wel nóg een reden om nooit meer naar de dealer te gaan, vind het gewoon oplichting
-
AuteurBerichten