Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
28 mei 2009 om 13:06 In reactie op: iemand kennis van een tijdrelais aansluiten??? UPDATE: gemon #17484218
Daarom vind ik het jammer dat men vaak zegt: o joh, dat doe je even zo….terwijl er een hoop schade kan onstaan doordat mensen goed bedoelde maar zeer verkeerde adviesen geven. Dus: weet je het niet zeker, geen advies geven!!!!! Of zoals ik vaak doe: zeg er bij dat je het niet zeker weet :thumbup
28 mei 2009 om 08:48 In reactie op: iemand kennis van een tijdrelais aansluiten??? UPDATE: gemon #17484216origineel gepost door Powercorsa
Het volgende kan je doen.
BTW was het niet makkelijker geweest om het standaard relais van je mistlampen al te gebruiken, deze zit gewoon in het zekeringkastje of onder de motorkap (afhankelijke van de uitvoering)
Dan had je alleen de S aansluiting moeten koppelen aan de geschakelde aansluiting van de mistschakelaar :vertag:vertag:vertag:angelwel makkelijker, maar dan kan je ook spanning sturen naar de controller van het bus systeem….. weet niet of je dat wilt :hmmz
origineel gepost door ackuijt
Hallo, wie weet hoe ik erachter kom tot wanneer de Z22SE met de “foute” D-ketting spanners is verkocht.
En of er eventueel een revisie heeft plaatsgevonden.
Ben aan het kijken naar een Zafira van november 2002 en ben geschrokken van de vele negatieve geluiden.Arie
er is te vinden vanaf welk motor nummer de problemen zich voor doen. Aan de andere kant moet de zafira de ketting upgrade gehad hebben als hij dealer onderhouden is. Ik weet wel dat de reparatie erg duur is, tenminste bij mijn 2.2 wel :mad:
24 mei 2009 om 18:07 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483635origineel gepost door new guy
Niet alle storingen zijn uit te lezen,mischien dat willem hier een antwoord op heeft.Maar hier zitten meer liefhebbers dan monteurs he!!!!Ok, maar hij gaat aan de hand van een probleem in de noodloop, dat moet toch te achterhalen zijn?
origineel gepost door heineken
14 inch het is geen trekkerik kom uit het westen en heb daardoor weinig verstand van trekkers, maar dit ziet er behoorlijk non-trekkerachtig uit dacht ik zo ;)

Er zijn er zat die een mooi setje hebben liggen, als je maar betaald. Er staat een heel mooi opknapsetje op marktplaats: 14″ 3-delige rsl velgen voor 200 euries!!!(met opknappen en nieuwe banden wordt de prijs weer vrij hoog)
Ik zou zelf trouwens voor ET1 rondom gaan, staan de achterwielen iets meer tegen spatbordrand aan8J rondom!!!
Ik heb de velgen van onderstaande kadett op zolder liggen. Vind ik persoonlijk de mooiste look onder een c kadett

origineel gepost door Fearless
Moet nog ff Pipo mailen over de verlaging.
Schijnt dat zon 1.2 te licht is voor een dikke verlaging???andere optie voor de verf is spuiten met spuitbussen. Heb ik jaren terug eens gedaan, was voor een paar tientjes klaar (hema bussen) en het resultaat was erg netjes.
En een 1200 verlagen moet och niet veel uit maken?leuke sedan!! is wel even wat anders dan een bmw :thumbup de velgen zijn ook helemaal mijn ding :jerry
geheel rollen, lager en hij is klaarorigineel gepost door joep12
mooi project:wors
ik snap alleen het inlaattraject niet: er staat druk op, dus de (vreemde) vorm doet er niet zoveel toe. Vind de gasklep ook vrij klein.
Skooly D, oud maar gegarandeerd veel bass!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4478SMAc2qMorigineel gepost door Gts32v6
Geen ruzie maken he’.Zal trouwens wel een duur ding zijnking:Gr. Gts32v6
hoeft niet, er is best een hoop carbon spul voor de c-kadett te krijgen, en het is goedkoper dan je denkt
origineel gepost door BassAgent
Ik heb ook niet zo’n zin om elke maand aan het klussen te zijn aan het ding.O, en kom a.u.b. niet aan met het verhaal dat ik “toch nog maar even wat meer geld uit moet geven aan een auto”, dat weet ik zelf ook wel.
Ik doe het toch: wat verwacht je voor 200 euries? Met een wat duurdere auto moet je al mazzel hebben, laat staan met één van 200 euries,
Als je mazzel hebt dan kan je meerdere jaren voor niets rijden, maar je moet mazzel hebben, en een beetje verstand van zaken hebben kan ook geen kwaad.
Ik heb 3 jaar geleden een nissan aan een vriend gegeven, en die rijd 3 jaar zo goed als probleemloos, dus het kan wel
origineel gepost door geezer
@2000 : Dit is wel HTN en geen BBS en heb ze gekocht bij de broer van de grote HTN baas. Orginele E30 zijn ook nog nieuw te krijgen incl. de randen en als je dan een euro teken voor je naam zet dan ben je er ongeveer wel.Maar alles is te koop
weet ik, ik kijk vaak bij htn leveranciers.
Persoonlijk vind ik deze ook heel mooi

Maar ik heb mooie, en de auto zelf heeft voorlopig voorrangOh, en sorry voor de off topic.
origineel gepost door geezer
en ik weet niet wat er op 13inch staal zou passen, de standaard remmen in ieder geval wel en die voldoen prima hoor
Heel erg mooi, ik ben erg blij met mij atsjes, maar dit is het helemaal. F@ck de bbs-sen of wat dan ook. Ga er toch maar eens voor sparen denk ik. 340 pond per stuk is te doen :o
origineel gepost door geezer
3delige HTN’sheb je daar foto’s van :o die zijn zo mooi! :wub
lijkt me erg leerzaam. Waar zou dat gaan plaatsvinden? :thumbup
origineel gepost door rabbitopc
kunnen de orginele c20ne zuigers tot 1.1 bar gebruikt worden of de c20let zuigers. ?en ze passen dus evt. wel in een NE motor ?
gr.arno
quote corsaboy:
heel simpel, mijn ervaring is dat ze bij een beetje vuldruk wegsmelten (boven de 0.9 – 1.0 bar)
allemaal op hetzelfde punt…ZOnder aanpassing niet dus…
heeft te maken met klepinkepingen en de cilinderkopwat HIER staat onder manta, gaat eigenlijk ook op voor de c-kadett. veel info:thumbup
origineel gepost door pipo
je moet het rubberen klepje uit de hrc halen anders pomp je de achterremmem op druk en zitten de blokken vast tegen de schijfVraag: hoe komen de schoenen normaal gesproken dan van druk af?
origineel gepost door miraltje
draagbalkjes compleet vervangen 1500 euri per kant (gelast en roestwerend behandeld).da’s een hoop geld. Als ik 8 uur reken (wat in mijn ogen al wat veel is) en haal het materiaal eraf (150 euries?) dan hou ik 168 euries per uur over…. is die gozer advocaat die een beetje lassen erbij doet of zo?:o
origineel gepost door Desperado
dat valt reuzemee voor dat bedrag.Maar dat MOET je hem zelf voorbewerken nou is dat niet de ergste nachtmerrie.
ik ga eens informeren daar voor me calibra.:).
gr roy
tegen een redelijk bedrag kunnen zij dat ook voor jouw doen:thumbup
origineel gepost door Desperado
bedankt voor het helpen mee zoeken.Ik snap inderdaad het wel over het voor bewerken wand inderdaad je kan er een hoop gezeik mee krijgen.
Die doe het zelf garage is daar een spuiter aanwezig ik kijk net namelijk even op die site.
Maar daar staat dat je je eigen auto of andere dingen zelf kan spuiten.Zelf spuiten is namelijk geen optie.
gr rioy
de eigenaar is spuiter. Voor bovengenoemd bedrag moet je de auto spuitklaar leveren. Hun plakken ‘m af, ontvetten ‘m en ze spuiten hem,en dan zou hij klaar moeten zijn
35 pk winst met een powerbox, knap!!!
-
AuteurBerichten