Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Op de trailer is voor pussy´s :jerry :jerry :jerry
.
Dat word dan 14000 euro hahaha
@RISL wrote:
@16VCalibra wrote:
Prima, achter ons laten zal niet zo 123 gaan, gaat niet om 50 euro namelijk, maar zal wel, karma’s bitch! En dat het er minder vriendelijk aan toe ging, tja, dat begrijp jij stiekem ook wel denk ik.. Mensen waarschuwen hoeft niet eens, mond op mond reclame gaat veel harder haha zo was mij ook al opgevallen!
Dit opnieuw honen en dezelfde zuigers erin zijn beun praktijken, zo was dat toen bij mij ook gedaan. Indien mogelijk moet hij geboord en gehoond worden geboord en gehoond naar de volgende overmaat, indien dit nog mogelijk is. Zoniet een nieuw blok, heb ik nou ook gedaan. Zo een blok is niet meer te vertrouwen.. Tim heeft nou volgens mij ook een nieuw onderblok.
Groetjes Ram
En nog bedankt voor de info over slotspeling, opboren, honen enzovoort, wat dat betreft was het wel een leerzaam topic.
Is toch een andere kenteken of….
Prima, achter ons laten zal niet zo 123 gaan, gaat niet om 50 euro namelijk, maar zal wel, karma’s bitch! En dat het er minder vriendelijk aan toe ging, tja, dat begrijp jij stiekem ook wel denk ik.. Mensen waarschuwen hoeft niet eens, mond op mond reclame gaat veel harder haha zo was mij ook al opgevallen!
Dit opnieuw honen en dezelfde zuigers erin zijn beun praktijken, zo was dat toen bij mij ook gedaan. Indien mogelijk moet hij geboord en gehoond worden geboord en gehoond naar de volgende overmaat, indien dit nog mogelijk is. Zoniet een nieuw blok, heb ik nou ook gedaan. Zo een blok is niet meer te vertrouwen.. Tim heeft nou volgens mij ook een nieuw onderblok.
Groetjes Ram
Eens, maar sommigen hebben de mogelijkheid en/of de kunde niet, dus besteed je het uit. En nogmaals als iemand zich verkoopt als een opel specialist, en daar ook tarieven voor rekent van ik dacht 50 euro ex, dan mag je daar toch wel wat van verwachten vind ik.
Het kunnen idd alleen de enige twee dingen zijn die jij opnoemt. Maar bij mijn motor lag het volgens hem en zn revisiebedrijf aan de afstelling, welke veeeeel te rijk gestaan zou hebben waardoor er spoeling plaatsgevonden zou hebben. De mjn es was 2 x op maar afgesteld, 1x door vmax en drna door klasen. Beide keren zag mijn motor er zo uit :thumb
Risl in mijn topic proefde ik wel eens partijdigheid, want ja meneer was ook forumsponsor. Nu proef ik nada noppes en niets. Toen postte ik ook tekortkomingen zonder schelden en tieren, maar dat was toen wel een probleem.
Maarja dan word jij opgepakt en berecht he..
@opelpower89 wrote:
ik had dat blok toch door zijn voorraam gemieterd als t me zoveel geld had gekost ….
Beste Theun,
Ik snap niet dat jij dit kunt vergelijken met iemand die op de grond ligt nog eens een paar schoppen na geeft. Mijn en Tim zijn blok, de bouw ervan schat ik toch op een slordige 25K, dat is niet niks. Daarvan mag je verwachten dat er goed werk voor afgeleverd word. Maargoed bij mn Calibra zagen de wanden er zo uit omdat Klasen en Vmax de afstelling niet goed hadden :thumb
Het moet wel de slotspeling geweest zijn of de boring was te krap. Afstelling kan het niet geweest zijn want Tim rijd op een originele ECU………
Ja of de bouwer maakt een leercurve door op jouw kosten, dit terwijl die zich verkoopt als LET OP!! “opel specialist” :thumb
In mijn ogen heeft dit niks met vertrouwen in iemand te maken. Een bedrijf is een bedrijf en daarvan mag je verwachten dat hij zijn werk snapt als die dat werk aanneemt en uitvoert. Maar helaas je ziet het. In mijn ogen oplichters praktijken. Maargoed, ook dit zal wel met straatracerij te maken hebben gehad, zo zij de rechter :puke :puke :puke
Maargoed, ook jij kent mijn topic en standpunten en gedachten.
Totdat het niet om men zijn eigen geld gaat ligt het altijd aan onszelf, totdat ze zelf in de shit zitten. Maakt niet uit joh, iedereen wordt gestraft op zijn tijd. Karma bestaat echt ;).
En dat die zaak nou gesloten is zal ook wel een reden hebben gehad haha :jerry
@theunm wrote:
Vraag me af wat het doel is om dit op te rakelen.
Bedrijf is niet meer en de persoon zit met z’n gezondheid in de lappenmand.
Is een beetje als iemand die op de grond ligt nog een keer tegen z’n hoofdschoppen.Als ik het goed heb duid die groef er op dat de zuigerveren te weinig slot speling hebben.
is iets wat je anders zou verwachten.Soms heb je vertrouwen in iemand en blijkt later dit ie dat niet waard is.
uitbesteden blijft lastig zelf doen is niet makkelijker dan mag je zelf de leercurve doormaken en die is meestal ook niet gratisVreemd dat er geen reacties komen….. En als die komt is het vast een mod
Prachtig Tim, niet stiekem mijn motor op de foto gezet :jerry
Botter weet vast wel hoe die zo een ding moet monteren :thumbup
Verders is de tussenplaat er ook al een tijdje. Alles voor het 4×4 gebeuren is er nu :D
Groetjes Ram
Ik had er een van Vmax
Nooit problemen gehad. Jullie bedoelen een twin piston dumpvalve.
Bij JD kunnen ze wel mappen hehe
Dumpvalve slecht…. Nog nooit van gehoord…
Wat hierboven staat is helemaal waar
Goed bezig. Daarna de mijnes hahaha xD
Voor een 300pk motor lijkt mij dit niet echt nodig
Heb laatst me oude H-profielen verkocht. Maar ook nieuw kosten ze bijna niks meer tegenwoordig. Als het inderdaad toch open ligt..
Als je zeker weet dat je bij 300pk blijft is het voor de rest goed zo, maar als je het niet zeker weet kan je gelijk bodemkoeling laten aanbrengen. Het is net wat je budget is..Haha dat is waar Willem!
Net een appie gehad uit Duitsland dat de tussenplaat ook klaar ligt. Morgen maar ophalen!
Het begint toch wel te kriebelen zo nu je al die mooie/snelle auto’s ziet rijden met het mooie weer haha
.
Yess!
Zal em wel netjes maken als ik een keer tijd heb :thumb
@corsaagsi wrote:
Stickertje eraf en ff netjes spuiten, alle bewijzen weg. :jerry
Nee het blijft hierbij haha :D
@louwe 16 klepper wrote:
zolang je het bij tech delen laat is t wel ok :thumb
maaar als je ook koplampen/achterlichten ofzo van vw paktkijk ik nooooooit weer in dit topic ;) :cry :cry :cry :cry
-
AuteurBerichten