Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het was indd de temperatuursensor. starte gewoon zoals het moet. hopen dat het zo blijft ook, en dat het geen toeval was :D
groetjes ram
nouw gister een nieuwe sensor gehaald en net erop gezet. nu kan ik niet egt zeggen of dat heeft geholpe want vanochtend had ik em ff gestart omdat ik me auto moest verplaatste. toen startte die nog moeilijk! dus morgen weet ik of het idd de sensor was..
groetjes ram
okee, bedankt voor de tips. ik ga ernaar kijken :thumbup
hmm okee. zodra ik er tijd voor heb ga ik ernaar kijken en hou ik jullie op de hoogte. bedankt voor de tips
groetjes ram
euhhww. nouw ik ga drnaar kijken en dan zal ik het resultaat wel posten! is het trouwens moeilijk om die sensor te vervangen??
groetjes
hmmm, ja ik d8 dus ook aan de lmm. ik kan die van mn broer zn turbo overzetten en kijken wat ie doet. die temperatuur sensor moet ik dan ff naar kijken. als die het blijft doen met de andere lmm is de kans dus groot dat het die sensor kan zijn?? hoe duur moet zo een sensor koste?? enig idee?
groetjes ram
origineel gepost door opelkadetje
origineel gepost door 16VCalibra
nm parts is waardeloos! hij kan zijn afspraken niet nakomen. zegt bel me dan en dan en als je hem dan belt neemt hij niet eens meer op. ik doe er geen zaken meer mee! dat weet ie zelf ook wel ;)
of als je een afspraak heb zegt die het telkens weer af. gewoon dood irritant!groetjes ram
moet ik je helaas gelijk in geven….
maar voor het behoorlijke verschil qua prijs heb ik dat 2 x erachteraan lopen wel voor over.
als ik hetzelfde bij een ander bedrijf laat doen gaat met dat zeker 500 euro meer kosten.dus dan maar even door de zure laag heen bijten en erachteraan bellen dan 500 euro duurder.
zijn kwaliteit ben ik gewoon tevreden over.dat ik er 2x achteraan moest lopen was in het begin, nu liet die nooit meer wat van zich horen! me neef belde em ook toen zij die vanne bel me rond die tijd waar die vervolgens zijn telefoon niet meer opneemt. dit soort mensen moeten gewoon geen bedrijf ofzo opzette.
nm parts is waardeloos! hij kan zijn afspraken niet nakomen. zegt bel me dan en dan en als je hem dan belt neemt hij niet eens meer op. ik doe er geen zaken meer mee! dat weet ie zelf ook wel ;)
of als je een afspraak heb zegt die het telkens weer af. gewoon dood irritant!groetjes ram
tja weetje wat het is, soms heb je mensen die niet weten waar ze beter kunnen krijgen. se denken totslot ja opel tuner dus zal wel goed zijn. maarja vaak is het dus niet het geval. je moet maar weten waar je het veel goedkoper kan krijgen!
origineel gepost door mayhem
wel slecht voor je uitlaat:jerry:jerry als je steeds staat te klappen en vlammen vinden je lassen t niet zo kick :Phehe maar tis wel vet, maar als het slecht is voor je uitlaat laat dan maar zitten. die bumper zal er ook wel van smelten :jerry
haha egt absurd he die prijzen! paar weken geleden hadde ze die wastegate niet eens. haha hijs ckr duurder door de bling :jerry
origineel gepost door mayhem
niet zo in te programmeren in de stock ecu.
maar er zijn gewoon aftermarket launch control systemen te koop wat zo op een opel werkt. en dat knalt ook als de malle.hmm maar lijkt me tog niet egt gezond voor je blok of wel dan?? heeft dat trouwens een functie, of is het alleen voor het oudejaarsgevoel?
hehehe ja 070 racing.. die zijn hier altijd bezig is een soort van industrieterrein waar ook washokken zijn. daar gaan ze altijd in staan en late knalle :jerry kan dat niet bij opel dan??
golf 2 is weer wat lichter, maar ben benieuwd of ik mn voorsprong kan pakken met 4×4 en kan houden :P
enne hoe krijge ze dit voorelkaar??? lijkt wel gvd een 100.000 klapper
http://www.youtube.com/user/rhakkens#p/a/u/0/BYZRNWqvKasbij mij achter doen ze t ook altijd lijkt wel oud en nieuw :jerry
lijkt me alleen niet egt gezond voor je blok???
mja welke honda rijder is er nou zuinig op zn blok, niet veel….origineel gepost door wesley
origineel gepost door 16VCalibra
tis mij ook (nog) niet gelukt om een b16 te kille laat staan een 18 :o. dinge wege geen drol man en ja de toeren he..jij hebt een 4×4 c20let en je kan geen b16 killen???????
heb hier een maat met integra type r(b18) en die legt het ook af. maar mijn wagen is wel gechipt.:jerryik moet wel zeggen dat ik verkeerd weg kwam, ik reed toen pas met 4×4 en wist nog niet hoe je het beste weg kon komen. nou wel:agent. anders had ik em misschien wel gepakt.
ik denk eiglks wel dat het moet lukken ondanks het gewicht. heb toen hier ook wel is geraced tege zo een civic hatch van bouwjaar rond de 95. toen moest me koppeling nog worden vervangen en reed ik zonder 4×4 HAHA. in de eerste ging t gelijk op tot in de 2e. op dat moment ging mn koppeling slippen en liep hij langzaam uit totdat mn koppeling weer greep. maarja was al te laat he!me buurjonge wilt nog is een keer sporte tege mij met zn golf 2 vr6. dat zal wel lastig worde denk ik, heb erin gezeten :jerry
tis mij ook (nog) niet gelukt om een b16 te kille laat staan een 18 :o. dinge wege geen drol man en ja de toeren he..
2 november 2009 om 09:30 In reactie op: Wie rijd er met de evo310 van vmax en wat vind je ervan???? #17540121hmmm oke oke,
ik heb dan zo ongeveer ook hetzelfde, alleen wil ik ook de sportnokken erin. verder waren de lagerschalen nog goed en laat ik mn kop niet bewerken. arp bouten zitten er ook al in bij mij dus ben benieuwd. wil het een weekje voor de kerst doen als het meezit en daarna is op de bank zetten en kijken wat t op heeft geleverd!!
groetjes ram
31 oktober 2009 om 02:06 In reactie op: Wie rijd er met de evo310 van vmax en wat vind je ervan???? #17540119origineel gepost door xander n
ik heb hem ook op maat laten maken bij vmax en er moet ongeveer 320pk in zitten.ik ben er zeer tevreden mee.zijn echt behulpzame mensen die marcus en zijn teamwat heb je hier motorisch aan veranderd dan als ik vragen mag??
groetjes ram
29 oktober 2009 om 14:15 In reactie op: Wie rijd er met de evo310 van vmax en wat vind je ervan???? #17540117new question :D
26 oktober 2009 om 21:31 In reactie op: Wie rijd er met de evo310 van vmax en wat vind je ervan???? #17540116niemandd???
origineel gepost door bbg_gendt
origineel gepost door corres
tja zelf weten maar er is zoveel anders aan een echte
en zon 2e hands turboblok komt vrijwel zeker ook uit zon ”afgetrapte” turbo he.
ik persoonlijk kocht liever een originele die je goed kan proberen en bekijken.Blok wordt zowiezo gereviseerd bij een bedrijf.
waarom zoek en wacht je dan niet op een originele turbo en laat je het blok daarvan reviseren?? heb je nog 4×4 erbij ook, wat egt niet te missen is bij al standaard vermogen!
23 oktober 2009 om 08:56 In reactie op: Wie rijd er met de evo310 van vmax en wat vind je ervan???? #17540110origineel gepost door pastry
ik had eigenlijk het zelfde probleem met mijn corsa. C20xe. Ik heb nog veel plannen en om elke keer een nieuwe chip te kopen of aan te laten passen had ik geen zin in. Ik heb iets meer geinvesteerd in een vrijprogrameerbaar systheem . Hiermee kan je ten alle tijden je eigen comp aanpassen. Persoonlijk laat ik het liever over aan de pro’s. Ik heb hier ook voor gekozen omdat ik dit systheem mee kan nemen naar elke c20xe.
Neetmans (corne) en Corsa GSI (servaas) hebben het ook bij hun c20let laten doen.groeten Pastry
ja kijk ik wil ook weer niet zo ver gaan. verder is dit ook me enigste auto. iig bedankt voor je reactie, andere mensen hebben er vast wat aan ;)
groetjes ram
ik reed een keer hard door die bocht de andere kant op omdat een lompe golf 3 aan het plakken was :wtf. HAHA ik zag em in me spiegel slingerend uit die bocht kome, scheelde niet veel of t was een flinke klappert!
ben trouwens een keer door de politie daar midden op de weg gestopt lol. ik reed met 120 over de neherkade om 2 uur ‘s’nachts toen opeens volgend stoplicht politie achter me. toen wist ik het al. haha heb geluk dat ze niet konden meten anders was ik me rijbewijs die ik toen net een maand had kwijt!
maar iig zonde van de calibra. zal zeker weer verder op de sloop komen te liggen. weer 1 minder helaas..
groetjes ram
origineel gepost door macoe16v
origineel gepost door 16VCalibra
origineel gepost door macoe16v
Ziet er goed uit zo!jij had toch ook airco? kwam je een beetje uit met de voorbumper?
gr
dankje,
ik heb de standaard bumper nog niet erop pas gemaakt, moet ik nog doen en ja ik heb airco:) . de rieger bumper was noodzakelijk om aan te passe.
groetjes ram
ben eigenlijk wel erg benieuwd hoeveel cm je moet weghalen.
wil je dat misschien hier posten?bij de rieger moest er iets van 4cm af. heb niets gemeten maar is ongeveer 4 a 5 cm.
origineel gepost door macoe16v
Ziet er goed uit zo!jij had toch ook airco? kwam je een beetje uit met de voorbumper?
gr
dankje,
ik heb de standaard bumper nog niet erop pas gemaakt, moet ik nog doen en ja ik heb airco:) . de rieger bumper was noodzakelijk om aan te passe.
groetjes ram
-
AuteurBerichten