Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
10 augustus 2015 om 10:59 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193201
Lekker Servaas :thumb Kost wat maar dan heb je ook wat :jerry :jerry :jerry
10 augustus 2015 om 05:42 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193199.
Ja idd turbo of v6. Veren zijn volgens eibach niet hetzelfde dus zal wel verschil in zitten denk ik dan..
@2slow wrote:
@16VCalibra wrote:
Mijn eibachs verkoop ik..
Maar die zijn voor een turbo neem ik aan.
Mijn eibachs verkoop ik..
3 augustus 2015 om 09:53 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193198Werk me uit de naad maar zal het vast wel waard zijn. :jerry
Maarja wees nou eerlijk, je koopt geen 4×4 turbo om er netjes mee te rijden Duurt :p. Af en toe laat je hem wel is goed uit he. Die koppeling is mijn oude koppeling voor 500NM. Komt van Gema af
@Duurt wrote:
maar als ik lees wat voor koppelingsplaat er in zit denk ik dat de 4×4 bak niet gespaard is
staat trouwens ook al een tijdje een Turbo op Mp
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m930140936-super-mooie-calibra-2-0turbo-4wd-prijsverlaagd.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
toch maar es kijkenJa die is van me maat. Heb em al voor gek verklaard maar moet ie zelf weten :jerry
@Thomastra wrote:
Heren,
Goed te lezen dat er nog een aantal knappe Calibra’s op de weg zijn.
Maar wat ik mis….foto’s! :D


Aftrap.
Komt ook een custom spruitstuk op, zowel in als uitlaat.
.
@Fearless wrote:
Als ie pingelt merk je dat snel genoeg….Je motor klinkt dan alsof er een hoop metaal loopt te rammelen.
Dan ben je denk ik al te laat :swear
Kwam een hele mooie rode originele tegen laatst in spijkenisse. Dat ze nog bestaan!!!!
Turbo moet je (vaak) minimaal 98 tanken..
Uiteraard een turbo.. :thumb
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Die vraag zou je het best aan de bekende duitse tuners kunnen stellen denk ik. Die kunnen je daar het enige juiste antwoord op geven denk ik.
@gijzbed-opc wrote:
Wat is nu eigenlijk een betere optie. ?
Een lange luchtinlaat circuit.! (Origineel)met een Z19DTH luchtfilterhuis.80mm LMM Of… een verkorte luchtinlaat..
Heb eens ergens gelezen dat een lang inlaatcircuit beter koppelverhouding heeft.
Wie heeft hier een idee over.Je hoeft mij niet te bedanken. Ik heb het onderzoek niet gedaan haha. Eigenlijk zou je het idd zo moeten doen als Freek zegt, op de dyno.. Maargoed deze test bewijst het en lijkt mij dat het hetzelfde principe is. Of het nou op een motor zit gemonteerd of zo. Die fohn werd tot slot ook goed warm.. En aan het filmpje te zien is het wel professioneel gedaan met alle software, sensoren en dat slimme mannetje.. Uiteraard zijn er dan weer genoeg ’tegenfilmpjes’ gemaakt maargoed die komen dan weer niet met cijfers maar alleen met theorie.. Theorie klopt alleen niet altijd..
Ben trouwens aan het twijfelen of er een sportstuurtje in de Calibra moet of dat ik de stuur lekker origineel moet houden.. Af en toe leek het wel een schip dat ik aan het besturen was :hmmz Origineel zit er wel weer n airbag in. Nou was ik het niet van plan ooit te gaan gebruiken maar toch :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=f1QL9veQaNg#t=703″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Meten is weten idd Freek. :D . Die vent is een of andere engineer dus die weet vast wel of het echt waar of niet waar is denk ik dan :wors
Bedoel maar de originele oliekoeler van de Calibra was ook zwart.. Denk dat een fabrikant het nooit zwart zou maken als het negatieve effecten heeft..
@freek corsa wrote:
Meten is weten, mits de meting goed gedaan wordt.
Dus straks bij het afstellen even de intercooler wisselen en nog een vermogen run doen :jerry
Jij mag door voor de wasmachine!!! Die heb ik ook gezien… Maar alleen als je stil staat?? Ze hadden er een kleine blower bij om rijwind te simuleren?! Als je stilstaat zal die denk ik juist wat warmer worden maar dat maakt dan toch niks uit op dat moment want je boost niet…
https://www.youtube.com/watch?v=f1QL9veQaNg#t=703″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@corsabc20xe wrote:
Heb hier laatst een test van gezien bij mighty car mods. en bleek als je stil staat dat een zwart gespoten juist beter koelt dan een ongespoten koeler.
DUS lekker zwart lakken die bende. king:BULLSHIT. Het koelt juist veel meer/beter…….
.
.
Echt bizar he Freek niet normaal. En Boba reed idd met iets van 4,3 bar :jerry
In Duitsland zeggen ze daarom toch ook altijd: alles onder de 3 bar is atmosferisch :jerry :jerry :jerryhttps://www.facebook.com/turbotinosopelcalibrac20let4motion/timeline” onclick=”window.open(this.href);return false;
Onze Duitse vrienden zijn ook lekker bezig (filmpje van vandaag bekijken). GVD 3 bar!!!!!!! Krank.. Ook 4 motion.
Met een beetje geluk trouwens aanstaande woensdag de wielen weer ophalen van de poedercoater!!!
Fijn weekend allemaal!!
Groetjes Ram
-
AuteurBerichten