Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16v kadett c
Deelnemerbaas j die heb ik al moet echt alleen de kapjes
28 oktober 2012 om 07:17 In reactie op: Remschijven achter, wat heb ik allemaal nodig? – C Kadett #1798780416v kadett c
Deelnemerhttp://www.epytec.de/” onclick=”window.open(this.href);return false; hier komen de adaptors van
en schijven van audi die heb ik naar 4×100 laten booren en pas ringen laten draaien
staat op mantablog als je het nr van de schijven nodig heb hoor ik het wel28 oktober 2012 om 06:56 In reactie op: passen deze onder mijn astra g ??? ( apk afgekeurd ) #1798629516v kadett c
Deelnemer@Nick-GSI wrote:
ja daar kan die op afgekeurt worden, aan een veer mag niet geslepen worden
dit klop niet. een veer kan wel afgeflexs worden als die recht afgeflexs word en spuit hem kan de keurmeester dat niet zien wand zo word het ook in de fabriek gedaan
een veer mag niet gebroken zijn of los ziten en gebroken is niet recht afgeflexs
27 oktober 2012 om 17:50 In reactie op: Remschijven achter, wat heb ik allemaal nodig? – C Kadett #1798780616v kadett c
Deelnemerik heb het zo als bij manta blog aleen de kabels ook van een golf 3 gti kijk maar eens in mijn topic
16v kadett c
Deelnemerkan je mij dit ook laten weten als je het hebt gemaakt
16v kadett c
Deelnemeris maar een kabel kan je hem zo uitlezen via kniper code
vandeweek een vriend bij mij gemaakt16v kadett c
Deelnemerschijven record 2.2 met verbrede remklouwen ate met 2 zuigers links en rechts
16v kadett c
Deelnemerdike remen heb ik nog ligen omdat ik grotor ga
motor moet je bear die heeft nog een dike motor tekoop met webers16v kadett c
Deelnemer@16VCalibra wrote:
Wie gaat dat betalen denk je hahah
@16v kadett c wrote:
laat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijndie vraag laat ik even open. maar je moet je zelf afvragen als je 1200plus betaald moet het wel goed zijn en niet bang zijn dat hij naar een keer gas geven kapot gaat om dat hij weer opgelapt is het dikte van carter word steets minder
16v kadett c
Deelnemer@Jo1 wrote:
@16v kadett c wrote:
laat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijnHoezo weet je dan zeker dat het dan wel goed is? 1 omdat deze al keer opgelapt is
’t zijn toch allemaal blokken van 20jr oud? deze was wel nieuw gehoond en geboord
Begrijp zowiezo niet dat jullie daar zoveel geld in pompen.
Zo’n onderbouw moet je nieuw kopen, als je toch veel hebt te besteden.ja we kunnen niet allemaal een zelf m3 of m5 of c20let er inlegen :thumb :thumb
dus word het uibesteeden als het niet goed gemaakt word zou jij dit ook niet pikken voor 1200plus
16v kadett c
Deelnemer@Haasje17 wrote:
Onderblok van de moderne leh met c20let kop is hetzelfde en dan heb je bijna een nieuwe?
Maar eeh het opbouwen van een blok al is het 20 jaar oud en goed gereviseerd is het als nieuw.
Of zelfs beter dan nieuw dus dat mag het probleem niet zijn.Als de cylinderwnaden glad zijn laat hem dan gewoon opnieuw boren en honen en doe er overmaats zuigers in.
Bij voorkeur bij een ander revisie bedrijf om te voorkomen dat je dit nog eens hebt. Van te rijk of te arm lopen kunen ze in dit aantal kilometers echt niet zo snel glad worden als het goed is gebeurd.weet niet als je het helle topic heb gelezen maar zitten al overmaat zuigers in wisco is al 86,5
het houd ook een keer op met boren en honen toen het blok in elkaar is gezet had deze 0km gelopen dus was die nieuw en als je nu al de zuiger hoort als die koud is denk ik dat het boren van het carter niet veel zin heeften als de injectors blijven inspuiten kan de clinderwand ook schoon spoelen van olie kan die ook glad worden of dat de zuiger veren van wisco niet op maat zijn gemaakt wat in de beschrijving staat
16v kadett c
Deelnemerlaat hem gewoon een ander onderblok opbouwen dan weet je zeker dat die goed is
wand nu ga je al rijden met het gevoel als ik keer gas geef kan het wel eens de laats keer zijn16v kadett c
Deelnemerweet je wat ook mooi is dat je het spruitstuk teept is nog beter ook 20euro klaar
16v kadett c
Deelnemer@rallyastra wrote:
Nog even een reactie van mijn kant. Garantie op tuning geven doet bijna geen enkel bedrijf. Ik geef garantie dat alles goed in elkaar is gezet, er zijn bepaalde dingen die niet zomaar stuk mogen gaan. Kleprubbers hebben een keer gelekt, oke mag niet voorkomen ook niet bij een getunde motor. Ik laat mijn motoren reviseren bij de Twense motor revisie, bedrijf heeft al meer dan 50 jaar ervaring en die weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Wat het olie verbruik betreft. Probleem zit hem hier gewoon in dat de cilinderwanden nu weer glad zijn geworden. De eerste keer was na een kilometertje of 2/3000, cilinderwanden worden niet zomaar glad. Ik heb nu meerdere bedrijven gevraagd o.a. Twense motoren revisie, Overijsselse motoren revisie, Zomer motorentechniek, Bosch tuning en Freddy Cane en allemaal komen ze met de conclusie dat het aan de afstelling ligt. Cilinderwanden kunnen namelijk niet na die kilometers glad zijn. Motor heeft mineraal olie gehad in de inloop periode. Daarnaast zie je dat de zuigers ook zijn begonnen met vreten. Een vretende zuiger heeft als oorzaak warmte, dat kan komen door teveel of te weinig brandstof.
Koppakking is er 2x door gegaan, en nog wel een versterkte cometic koppakking. Nu hoorde ik al van meerdere mensen dat er problemen waren met Cometic koppakking. Uiteraard bij de leverancier niets van bekend en uiteraard ook geen garantie. Ik heb tot nu toe alles nog onder garantie vervangen. En ik vind de hele situatie ook erg vervelend. Ik doe ook wel liever iets anders met mijn tijd. Ik wil dit wel oplossen, maar ik heb ook mijn limiet ik ga geen dingen onder garantie repareren waarvan ik geen schuld heb. Dat de spie in de poulie is gebroken is heel erg vervelend, maar hoe kan ik garantie geven op een onderdeel dat origineel van de motor is? meer dan 15 jaar our is en oorspronkelijk niet gemaakt voor bijna 400pk. Ja in de meeste gevallen gaat het goed, maar alles wat mechanisch is kan stuk gaan. De motor is denk ik nu 1.5 jaar geleden gereviseerd, toen is de krukaspoulie met locktite en 250nm + 50 graden vastgezet. Daarna is deze nooit meer verwijderd, is ook niet nodig want de riem kun je ook zo monteren. Auto heeft 2x op een testbank gestaan, als die bout niet heeft vastgezeten was die al veel eerder losgelopen.
Hoe dan ook, cilinderkop ligt alweer bij de revisie voor nieuwe geleiders. Ik ben echt niet te beroerd om te helpen, ik heb nog genoeg kleppen en onderdelen liggen dus die ben ik dan nog wel bereid om weg te geven. Maar ik KAN op een brekende spie geen garantie geven. Iedereen kan hier wel hard lopen roepen dat ik vanalles moet, maar bel het gemiddelde bedrijf maar eens op en vraag of je garantie krijgt als je het dubbele motor vermogen hebt en na 1,5 jaar breekt er een spie af. Niemand maar ook niemand zal je hier garantie op geven.
mijn verzekering agent heeft een 205 gti met een 2lieter turbo
die heeft een motor oplaten bouwen door een revisie bedrijf deze liep stuk naar 1500km op de bank dus hij ging ook terug naar het revisie bedrijf jammer voor u werd er gezegt we doen er niets mee geen geld terug en we bouwen het niet meer op voor u
dit is voor het gerecht gegaan en de rechter heeft toen gezegt dat het revisie bedrijf vakbekwaam is dat wil zegen dat ze het weten hou het zit en dat het gewoon moeten betalen alles
even over dat de sclinderwanden glad zijn zou dit niet komen dat de injector teveel benzine inspuiten dat de benzine de clinder wanden schoon spuit dit zou heel goed kunnen in theorie
ik hoop dat jullie er same uitkomen. denk wel dat er van bijde kante geschippert moet worden
16v kadett c
Deelnemer250 met zuigers krukas karterpan en onderblok
16v kadett c
Deelnemer@16VCalibra wrote:
Want?? Ik snap niet helemaal wat je ermee bedoeld…?
@16v kadett c wrote:
dan zal botter wel een helle doos spietjes hebben :wub :wub :wub :wub :wub
als dat spietje zou breken door het vermogen
een vriend van me heeft nog een turbo onderblok ligen als je intrese hebt hoor ik het wel
16v kadett c
Deelnemerdan zal botter wel een helle doos spietjes hebben :wub :wub :wub :wub :wub
16v kadett c
Deelnemerhoop ook dat je weer foto,s voor ons plaats tog wel mooie dingen gemaakt waar je geen meer over hoord
hoop dat het voor bijde opgelost word en er zijn altijd mensen die het beter kunnen ;)
16v kadett c
Deelnemerdeze moet ook vervangen worden als die los is geweest ik zou zegen kijk er eens naar als die nieuw is
en het klopt dat die spie hebt voor de riem op tijd tezeten er zijn zelfs die spie loos zijn denk aan franse auto.s
zit het tandwiel gewoon los en met de bout zit die vast16v kadett c
Deelnemervriend van me heeft nog een 100%goede f28
16v kadett c
Deelnemervolg je nu al tijd en ook die van tim maar jij hebt tog wel veel pech man hoop dat mijne het langer uithoud
weet niet als je hem al hebt gezien c kadett met c20let
hoop dat het goed komt met die van jou
16v kadett c
DeelnemerJe zal de bumper ook nog moeten aanpassen
16v kadett c
DeelnemerMooie wagen frank jamer dat je hem weg doet
16v kadett c
DeelnemerHeb nog wel een chip voor je ligen weet aleen niet wat het is zat in mijne toen ik hem kocht heb nu een eds 285 pk en 410nm kopel wis niet dat hij gechipt is
16v kadett c
Deelnemerhad je ook al een ander radiator
-
AuteurBerichten