Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
076 wokkel
DeelnemerMooi dettje inderdaad! zo zijn ze het mooiste!
076 wokkel
Deelnemer@076 wokkel wrote:
klopt 77 is het overgangs jaar, mijn coupe is namelijk een hybride c1 ( met c2 parts)
Ik weet zo even niet alles meer maar o.a. de luchtroostertjes aan de zijkant van het dashboard.
Veel van de kleine dingen. Heb het er volgens mij een keer met koekie turbo over gehad op het forum.
Zou je even moeten zoeken.076 wokkel
DeelnemerVind hem erg dik. Bandjes mogen iets lager en dan de kadett nog lager naar mijn zin.
Maar goed dat rijd wel minder lekker.
pracht kadettje :thumb076 wokkel
Deelnemerklopt 77 is het overgangs jaar, mijn coupe is namelijk een hybride c1 ( met c2 parts)
076 wokkel
DeelnemerNaja theoretisch gezien wordt bij een cih motor het inlaatspruitstuk minder warm en dus de inlaat lucht minder warm.
En dat verhaaltje van koudere lucht kennen de meeste wel denk ik.Wat een mooi blok trouwens… CIH 16V :wub
076 wokkel
DeelnemerUh What… Ik doe iets verkeerd volgens mij…
076 wokkel
DeelnemerBen benieuwd of die kwaliteit beter is.
Waarom heb je ze eigenlijk zo “netjes”geplakt?Ik ben trouwens ook weer aan het stickeren geweest!

Beetje bij beetje gaat t weer ergens op lijken.
Maar goed als alles volgens plan loopt is dit slechts tijdelijk :angel076 wokkel
DeelnemerNaja ik heb de hele set toen gekocht en mijn achteras heb ik meteen gedaan. Enkel rij ik nog met een standaard vooras en die heb ik nog niet gedaan ;)
Maar ben er tot nu toe erg over te vrede. :thumb
076 wokkel
DeelnemerWat 2000 zegt over die plug en play radiateur is alleen als je al een 1.6 of 2.0 hebt.
Bij jou 1.2 moet je wel degelijk die bevestiging zelf maken.hoe het bij jou zit, standaard 1.2 kadettje

En zo moet het worden:

Ik heb mijn polyurethaan bussen via fredje hier op het forum.
Scheeld erg veel qua prijs met bijv. biesheuvel.
Maar hij moet wel meerdere bestellingen tegelijk hebben geloof ik.076 wokkel
DeelnemerRadiateur moet je hebben van een 2.0. En die ophanging zul je zelf moeten maken of toevallig van een 2.0 kunnen kopen. Maar die liggen niet echt voor het oprapen.
Een achteras van een A manta past wel, alleen deze komt iets breder uit. En dat kan je later beperken in je velgen keuze. Maar goed ze zijn wel een stuk goedkoper.
De vooras van een gte is mooi, maar duur. Je kan misschien beter kijken naar een vooras van een kadett 1.6/2.0.
Verder is het misschien een idee om overal meteen polyurethaan rubbers in te doen, dan zit dat meteen goed ;)
076 wokkel
DeelnemerIk heb het er over of het kan, niet wat het beste is.
Dempers inkorten kan niet trouwens. Je kan wel kortere dempers bestellen/zoeken ;)076 wokkel
Deelnemer:thumb
076 wokkel
DeelnemerDat bedoel ik ja!
Wist niet dat je die er zo op kon maken, toch eens gaan shoppen dan.
Merci voor de info :thumb076 wokkel
DeelnemerJa nieuwe zuigers in een 1.2 lijkt me wat overdreven, het wordt geen competitie motor neem ik aan.
076 wokkel
DeelnemerRemreiniger om te ontvetten, los zon beetje al het vet op :thumb
Wel uitkijken voor (goedkope) lak, want die wil ook nog wel eens oplossen,
maar goed ik denk dat je toch alles op nieuw wil spuiten.076 wokkel
DeelnemerMag ik vragen hoe jij jou carter ontluchting zo netjes op je kleppendeksel hebt gekregen? :angel
Ik ben nou met een lelijke slang en een klem bezig maar dat ziet er niet uit…
076 wokkel
DeelnemerBlijft n mooie kadett, zeker met die turbo’s eronder :thumb
076 wokkel
DeelnemerJe kijk ook kijken bij http://www.mmdronten.nl/webshop/index.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
076 wokkel
DeelnemerEn als je lager als -60 gaat moet je andere dempers omdat anders tijdens het rijden je demper al dood slaat voor de veer tegendruk geeft. Dan scheuren je draagarmen/dempertorens.
076 wokkel
DeelnemerNog nooit gezien. Maar wat een bruut ding.
Niet te houde haha.076 wokkel
DeelnemerWil je een geroeste kap?
076 wokkel
DeelnemerVoor op het circuit zeker een dikke bak.
Maar voor op de weg ben ik bang dat je zo als je spoilers kwijt bent.Heb je meer specs over de auto?
Motor enz?076 wokkel
Deelnemer@076 wokkel wrote:
Vind dat logo ook niet zo haha maar goed smaken verschillen.
Stickerbomb is wel dik (zie mijn bumper) maar met losse stickers een ramp.
Mijn Kadett slaapt meestal binnen maar na 3 buien heb ik al wat stickers terug moeten lijmen :(
Dus ik zou voor een wrap gaan met stickerbomb patroon, dit is ook vele malen netter.:jerry
076 wokkel
DeelnemerEr zit een draadje in het midden waar normaal je claxondop op zit.
Deze schakelt je claxon aan de massa en dan toetert hij.Het draadje zal wel los zitten en soms massa maken tijdens het sturen ;)
076 wokkel
Deelnemer@fredje wrote:
Wat is er jammer aan n groep a uitlaat dan???
Heb er zelf ook een 63mm buis onder hangen, met daarachter een supersprint einddemper.
Gewoon enkel chrome pijp, zoals t hoort naar mijn idee :thumbEen echte groep a is niks mis mee heb ik zelf ook, maar vind die supersprint dempers met zon chrome stuk zo jammer.
Vind t dan meer tjoening dan sportief/rally/race.
Zeker met die zwarte demper die je nog een stuk ziet ;)Maar buiten dat is het geluid wel heerlijk :thumb
-
AuteurBerichten