Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
076 wokkel
DeelnemerIk heb nog geen idee. Aangezien de randen die ik vind allemaal 120 euro kosten per stuk, heb ik besloten om eerst alleen achter nieuwe randen te zetten en de voorste op te knappen.
Maar ik heb er geen haast mee en ben er nog niet uit waar ik ze wil bestellen.
Ik heb ook nog geen idee welke kleur ik de harten ga maken en natuurlijk neem ik nieuwe boutjes ;)Waar wil jij jou randen halen?
*edit: randen voor 95 euro ;)
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m614926964-bbs-rm-rs-randen-boutjes-naafdoppen-etc-etc.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr076 wokkel
DeelnemerOhja…dat verhaal van die centreer ringen!
Naja ik heb nog nooit centreer ringen gebruikt, mijn originele klaverblad velgen zitten ook niet strak om de naaf ;) .
Mijn mening is dat je geen centreer ringen nodig hebt, als je maar zorg dat je draadeinden recht zijn en je geen schuifbouten of onzin gebruikt.
En dat gaat tot nu toe al 3 jaar goed ( ook met alu velgen)
076 wokkel
DeelnemerIk hou inderdaad nu ebay in de gaten, maar goed onderdelen blijven toch flink duur :swear
Maar ach je moet wat over hebben voor je hobby ;)
Heb je toevallig :kewlpics van de coupe met rs’en?
076 wokkel
Deelnemer076 wokkel
DeelnemerGaat toch al lang goed ;)
Maar ben benieuwd, er is maar 1 manier om er achter te komen of het echt goed gaat met die BBSen :DIemand toevallig nog een adres voor de onderdelen van bbsjes rm/rs?
076 wokkel
DeelnemerMet de bussen moet het wel goed komen, heb nu overal achter PU bussen in zitten ;)
De stugheid van mijn veren is best wel hoog en ik heb korte koni’s.
Dus ik denk dat dat wel goed komt ;)Momenteel heb ik voor ook weinig ruimte. Vandaar dat ik voor niet breder dan 6,5J ga :D
13 november 2012 om 11:57 In reactie op: Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6. #17912049076 wokkel
DeelnemerEcht de dikste Astra die ik ken.
Heb je ook een Topic op het Wheel-Whores forum?076 wokkel
DeelnemerIk rijd met gele Koni’s, maar die zijn inderdaad wel vrij hard.
Maar goed, dat was ook mijn bedoeling.076 wokkel
DeelnemerWat bedoel jij met stroom verdeler?
De bobine? (voorbeeld)

Of de verdeler kap?

Veel onderdelen van de ontsteking van een D/E Kadett of A Corsa zijn uitwisselbaar. Tenminste als je de 1200 met onderliggende nokkenas hebt. Deze motoren zijn namelijk na de C kadett ook nog vrij lang in de voorwielaandrijvers gebruikt.
Wat voor elektrische ontsteking wil je inbouwen?
Die van een nieuwere 1.2?
Of een ombouwsetje? (bijvoorbeeld van http://www.edsclassic.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;)076 wokkel
DeelnemerHmm dan zit je nog ver van je slot hoor. Je zou de klep los kunnen maken dan. Maar weet niet of je bij de boutjes kan….
076 wokkel
DeelnemerJe zou even bij de dealer langs kunnen gaan. Voor mijn D Kadett konden ze namelijk nog wel een sleutel bestellen.
Maar ben bang dat dit bij een C niet gaat.Verder is het best wel een probleem want je kan ook niet langs je tank.
Misschien is de beste optie nog het slot uitboren. En vervangen.076 wokkel
DeelnemerJe moet inderdaad je voor pijp even veranderen.
Misschien kun je de oude flens van je 1,2 uitlaat op de simons pas maken.076 wokkel
DeelnemerDe Kadett is gisteren naar de keur geweest.
Helaas afgekeurd, links achter blijft de rem een beetje hangen.Verder niks!
En dat voor een Kadett die 8 Jaar stil heeft gestaan. :shock:
We gaan z.s.m. dat wiel fixen en dan mag ie opnieuw op. :thumb076 wokkel
DeelnemerMooie berekening trouwens Dennis :thumb , maar dan moet je wel de maten weten van de wielkassen.
Heb de velg al even gemonteerd en ik denk dat ik 1,5 inch extra kwijt kan.
Vandaar de vraag of er iemand ervaring mee heeft :PMomenteel staat de coupe ook op 7,5J verbreed staal ;)
076 wokkel
Deelnemer076 wokkel
Deelnemer@kendirven wrote:
ja valt wel mee al was het een hele klus om ze er op te krijgen
voor zijn 175/50-13 achter zijn 175/60-13 toch wel redelijk getrokken :)Naja vind het ook wel mee vallen hoor dat getrokken staan.
Maar ziet er netjes uit :)
076 wokkel
DeelnemerGeen half werk hier :thumb
Ziet er goed uit!
076 wokkel
Deelnemer@kendirven wrote:
die coupe hoe zagen die deuren eruit ?
Gewoon zoals gewone coupe deuren? :jerry
Geen idee heb ik niet meer naar gekeken. Hij is ook al verkocht denk ik, stond namelijk op marktplaats.
Ging ook niet in onderdelen weg;)076 wokkel
Deelnemer@petrolhead wrote:
Leuk zo’n project… Waarom heb ik in hemelsnaam mijn c weggedaan :wtf
maar deze blijf ik wel volgen :thumb
Dat vraag ik me ook af, waarom? :jerry
076 wokkel
DeelnemerDat zijn mooie specs voor een standaard auto ;)
076 wokkel
DeelnemerWeer eens een echte dikke C.
De kadett van de Portugees Nelson Rocha:
Uitgerust met een C20Let
http://youtu.be/gnxGmwGqxHI” onclick=”window.open(this.href);return false;Hier wordt je toch spontaan turbo geil van :wub
076 wokkel
DeelnemerDe auto blijft helemaal origineel (als ik Tim moet geloven).
Die binnendorpel zou inderdaad voor het mooie vervangen moeten worden, alleen dan moet er een groot deel van het achterscherm uitgeslepen worden. Daar wordt de auto zeker niet mooier op. En met dit gat erin zal de auto echt niet door zakken.
De auto is verder praktisch keihard op de kap en voor spatschermen na.
Maar hier komen nog nieuwe schermen en een andere kap op.
Mocht iemand nog nette c2 schermen hebben liggen, dan mag je Tim U2Uen.Maar goed voorlopig hebben we hier op de oprit nog genoeg werk staan!

076 wokkel
DeelnemerJa, ik heb wat vrienden met seatjes 1,8T.
En die kerels kan ik niet voor blijven….
Dus ik zit met turbo plannen :hmmz076 wokkel
Deelnemer@voyageboy wrote:
ooh wat is de planning dan wokkel? :hmmz
Wat meer druk(te) onder de kap ;)
Maar goed eerst dit schooljaar afmaken,
“ff”afstuderen :jerry076 wokkel
DeelnemerVind hem iets over de top….
Maar wel een paar leuke details!
-
AuteurBerichten