Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
076 wokkel
DeelnemerJe kan even kijken als ie alleen op een randje aan loopt is schuren voldoende.
Neem aan dat je trommel niet krom is dat lijkt me erg vreemd.076 wokkel
DeelnemerMooi man,
leuk om te zien dat er meer mensen zijn in de “buurt” die bezig zijn met ctjes.Maar een 16v is toch niet zo veel meer werk?
De dikke achteras enzo heb je toch nodig.076 wokkel
DeelnemerIk denk inderdaad dat bekleden met sky een beter optie is. die kartonnetjes zien er vaak niet meer uit, zeker niet als ze een paar keer los geweest zijn.
076 wokkel
DeelnemerDie 82er is wel interessant, oldtimer verzekering er op en rijde:)
En misschien dat GSI blok er in :thumbIk zeg doen.
076 wokkel
Deelnemer@Ghanz wrote:
tja het truukje van het wisselen van de plaatjes is me bekend.
maar om nou zoveel moeite te doen voor een paar sleutels.. :hmmz ..
Nee dat schiet niet op, dan kun je beter dat ene cilinder vervangen en de plaatjes wisselen. in plaats van 1 sleutel en alle cilinders:P
076 wokkel
DeelnemerJongens, je kan de sloten van de oude kadettjes aanpassen op je sleutel. Vergt wel veel geduld, is een piel werk, maar ik ken mensen die dat kunnen en geloof dat er op het forum hier ook mensen zitten die dat kunnen.
Maar goed nog steeds onzin om losse sleutels te verkopen.
076 wokkel
DeelnemerZonde.
Wat is waterschade?
Want als ie met zijn neus in het water heeft gelegen kun je best pech hebben en heel de kabelboom voor moeten vervangen :shock:22 augustus 2011 om 19:08 In reactie op: wacoo’s Opel kadett C City 79" achteraan gezakt foto’s #17848052076 wokkel
Deelnemer@wacoo wrote:
originele motorkap ook eens weest gaan ophalen bij de vorige eigenaar en dan eens goe gedetailed
hier een foto van op een meeting gisteren en onverwachts top 30 gehaald :DOnverwachts? Gast, je hebt een super nette Kadett :thumb
Wat voor meeting was het?076 wokkel
DeelnemerZeker een mooi ding. En ook een “Luxe ” uitvoering zo te zien aan de bekleding in de kofferbak.
22 augustus 2011 om 15:53 In reactie op: vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m #17702327076 wokkel
DeelnemerZiet er inderdaad leuk uit, wat is de vraagprijs ?
Als ik het vragen mag ;)076 wokkel
Deelnemer@wim-v6 wrote:
niks aan doen, meestal kleprubbers…
Willem
Naja niks… Wel op tijd olie pijlen natuurlijk.
Maar deze blokjes zijn te “goedkoop” om om ze te reviseren, een ander blok is vaak makkelijker/goedkoper.
7 augustus 2011 om 16:28 In reactie op: wacoo’s Opel kadett C City 79" achteraan gezakt foto’s #17848042076 wokkel
Deelnemer@wacoo wrote:
@GlennGSI wrote:
@076 wokkel wrote:
Is dit – 100? want ik heb met mijn coupe -80 en die ligt even laag zo op de foto.
Wel een super vette bak zo, vind de kleur echt top met die zwarte kap en velgen!
Alleen je uitlaat onder je as door? Dan krijg je wel problemen als er een bolling in de weg zit.
Nou kan ik uit ervaring vertellen dat je daar ook last van hebt met je vooras :-Plast last.. :P wat is last :P dat ie een beetje skraapt ? :P dat mag toch :P
hehe, kben blij dak scrape, kweet dan dak verlaagd ben :D maar kga zien om hem nog wa platter te krijgen tis nog nie genoeg :p
Dat zeker, alleen soms heb je van die dingen. Heb laatst een pijpje van een poort gevat met mun vooras. Stond in het midden van een oprit bij n maat van mij. zon pijpje om de poort dicht te doen zeg maar, daar valt een pin in. Zoals bij deze.

en zulke dingen zijn dan weer wel een beetje jammert ;)
Deukje in de vooras, pijpje uit het beton.
Gelukkig maakt opel degelijke auto’s anders had ik nu een kromme vooras :thumb5 augustus 2011 om 16:20 In reactie op: wacoo’s Opel kadett C City 79" achteraan gezakt foto’s #17848032076 wokkel
DeelnemerIs dit – 100? want ik heb met mijn coupe -80 en die ligt even laag zo op de foto.
Wel een super vette bak zo, vind de kleur echt top met die zwarte kap en velgen!
Alleen je uitlaat onder je as door? Dan krijg je wel problemen als er een bolling in de weg zit.
Nou kan ik uit ervaring vertellen dat je daar ook last van hebt met je vooras :-P2 augustus 2011 om 11:54 In reactie op: Vraagje Waarde Originele 85 of 86é E kadett Club of GT #17898538076 wokkel
DeelnemerInderdaad, ophalen die bak :thumb
076 wokkel
Deelnemer@GTS2.2DTI wrote:
Die Mazda :shock: :thumb :kewlpics :kewlpics :kewlpics
Inderdaad, das een stukje Japanse porno :thumb
Komt er een lijn motor in of een uber toffe dik blazende rotatie motor?
076 wokkel
DeelnemerZiet er netjes strak uit.
Ben benieuwd hoe de rest van de auto gaat.Heb je niet veel last van lucht belletjes enzo?
En wat zijn nou de kosten voor alleen de kap?
Want volgens mij is dat folie best wel duur.076 wokkel
Deelnemerinderdaad, die zijn anders.
Je moet voor korte koni’s gaan of een ander merk maar dat weet ik zo 1,2,3 niet.
Het schijnt wel dat je die van een corsa kan aanpassen ofzo, teminste heb ik wel eens iet over gehoord.
Of alleen met extreme verlagingen ( -120 )
Maar in ieder geval geen plug and play.076 wokkel
Deelnemer@Vinci wrote:
Dan is de legering natuurlijk heel bepalend, er zijn ‘dempende’ staal soorten namelijk, zoals chroom-molybdeen staal waar bladveren vaak van worden gemaakt. Die dempen vaak nog zeer goed, zelfs zonder dempers.
Klopt niet helemaal, bladveren dempen vooral door dat er wrijving is tussen de lagen in het veerpakket ;)
Dit heeft dus bijna niks te maken met het materiaaleigenschappen.076 wokkel
DeelnemerOw sorry, ik snapte niet wat je bedoelde.
Maar inderdaad je hebt gelijk,
bouten van de ophanging los draaien > verlagen > laten zakken en weer aandraaien076 wokkel
DeelnemerDat snap ik ;), maar wat moet je daar aan veranderen?
Ik heb daar niks aan aangepast namelijk en rijd met -80 rond076 wokkel
Deelnemeralleen zonde dat t een 4 deurs is.
076 wokkel
DeelnemerEerst eens kijken of we hem kunnen starten, zo moeilijk kan het niet zijn ;)
Zie je donderdag.076 wokkel
DeelnemerBouten van de langs armen?
Inderdaad een verstelbare Panhardstang regelen, die kun je zelf maken, is niet zo moeilijk.
Ik kan er eventueel tegen een kleine vergoeding ook een maken.076 wokkel
DeelnemerDe eerste kadettjes C1 hadden rondom trommelremmen. Deze heeft nooit een rembekrachtiger.
Ook de eerste kadettjes met schijfremmen hebben nog geen bekrachtiger trouwens;)
Ik geloof niet dat het kwaad kan om er een op te hebben, alleen remt hij een stuk harder zonder zelf veel kracht te zetten.Onderdelen voor de ontsteking kun je inderdaad halen bij de betere automaterialen zaak.
076 wokkel
DeelnemerInderdaad korte dempers, veren terug laten persen ( -80 of beter -100 mm ) en dan 13 inch met (platte) getrokken banden ;)

-
AuteurBerichten