Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
076 wokkel
DeelnemerMaar ze passen wel perfect! :thumb
076 wokkel
DeelnemerIk zou er geen Lenso’s onder leggen, die BBS imi’s schijnen snel te scheuren.
Niet echt tof als je velgen moe worden op de snelweg :jerry076 wokkel
DeelnemerJammer, moet ik weer verder zoeken.
Succes met de 16v :thumb
ben benieuwd076 wokkel
Deelnemer@2000 wrote:
@kiyamizio wrote:
heb je al andere ecu geprobeert en injectie delen gewisselt?
toch maar weer de op244 erin?
is het verschil zo groot? op214-op244 ik wil ook 1 van bijde kopen.
Ja, heb ik gedaan, hielp niks.
Verschil: geen idee, de kadett loopt verre van optimaal. Ik heb ooit eens een opgevoerde cih gehad met een nokkenas wat voor circuit gebruik was. Die liep ook niet lekker bij lage toeren, dus vandaar dat ik een stap terug gedaan hebt. Maar dit was waarschijnlijk niet nodig, hij bokt nog steeds. Dus mocht ik het bokken weg krijgen, dan gaat de op244 er zeker weer in.
Het plan is om de 40-er webers+ splinternieuwe op 214 als set te verkopen. Daarna ga ik op mijn gemakkie op zoek naar 45-ers, die kunnen in de toekomst op mijn c20xeIs die set al te koop? en wat is de vraag prijs? :jerry
076 wokkel
DeelnemerBen je niet bang dat je las scheurt?
Want volgens mij komt er veel kracht op te staan.076 wokkel
DeelnemerMooi project! Is eens wat anders dan een 200 of een 400 replica enz.
Ik dacht “hee ik heb die manta vaker gezien!”
Even later bedacht ik me dat ik bij jou mijn versnellingsbak heb gehaald ;)
Die ligt trouwens onder mijn kadettje nu :thumb076 wokkel
DeelnemerVet ding, moet alleen nog veel zakken!
076 wokkel
DeelnemerHeeft ie inderdaad opnieuw opgebouwd. En hoe :thumb
076 wokkel
DeelnemerMooi, succes met erin leggen.
En :kewlpics
076 wokkel
DeelnemerJe kan het blok reviseren weet je zeker dat ie goed is, of een andere 2.0 8v kopen want die zijn niet zo duur.
076 wokkel
DeelnemerHeb je geen reserve sleutel? of een “geheime”schakelaar in de auto ofzo?
076 wokkel
DeelnemerWaar staan die overbrengingen eigenlijk? Want heb geen idee wat de mijne is.
076 wokkel
DeelnemerDan zou het best eens kunnen dat je klepsteel rubbers versleten zijn, of je zuigerveren misschien.
Maar je blok is verder niet nat van de olie?
076 wokkel
DeelnemerHaha, okee. Mooi dat het opgelost is in ieder geval :thumb
076 wokkel
Deelnemer@Fearless wrote:
Ik dacht dat alle autocrossers wel verstand hadden van motorblokken/sleutelen???
Dat kan natuurlijk overal weg komen….Wat je het beste doen kan is de motor schoonspuiten en met een draaiende motor gaan kijken waar het lekt.
ALs je gelukt hebt is het alleen een kwestie van je oliefilter aandraaien.Haha zou je toch zeggen he :jerry
@Toppeke Maar hij rookt niet blauw ofzo? Want hij kan het ook nog opstoken.076 wokkel
DeelnemerInderdaad, wat was het mysterie van de aanlopende trommel? :jerry
076 wokkel
DeelnemerNieuwe lagers in het Dif zelf kun je niet zelf vervangen, die moeten uitgemeten worden en daar heb je veel ervaring voor nodig.
Wel kun je even kijken of het niet het lager is in het rubber aan de voorkant van de achteras.
076 wokkel
DeelnemerDat dacht ik al.
Oh mooi, was bang dat ik misschien wat ruimte gebrek zou hebben, gezien een manta/ascona toch wat meer ruimte heeft.
Maakt niet uit, heb geen haast hoor.
Succes met de wedstrijd.076 wokkel
DeelnemerFf naar een beter automaterialen zaak gaan die kunnen dat relais gewoon leveren of een revisie motor.
076 wokkel
DeelnemerHeb ik helaas ook niet voor je.
Deze zijn helaas ook lastig te vinden, naja harde kappen.Ik zou wel stiekem opzoek gaan naar een 5 bak, nu kun je nog makkelijk onder de auto komen en de beugels aan passen.
En die zijn niet eens zo heel duur.076 wokkel
DeelnemerIk hoor het graag als je nog een setje hebt.
Ze zijn iets langer zeg je, maar dan passen ze nog wel gewoon in een C kadettje toch?Het enige “nadeel” is dat je iets minder vermogen heb bovenin , en iets meer koppel hebt vergeleken met korte.
Maarja dat is in theorie. ( of zit ik er nou totaal naast ? :angel )076 wokkel
DeelnemerEr zijn inderdaad verschillende thermostaat huizen, heb er 3 liggen en ze zijn alle 3 anders en komen allen van een S motor af.
Maar Henk, heb je die spruitstukken nog liggen?
Ik zoek namelijk ook een setje voor een 2.0s :angel076 wokkel
DeelnemerZitten de velgen niet gewoon tegen de schokdemper aan?
Al geprobeerd de trommel aan te draaien en dan ronddraaien?Het kan niet aan de velgen liggen dat ie zwaar loopt.
076 wokkel
DeelnemerZijn inderdaad gewoon beetje de standaard plekjes ;)
Heb je wel een harde motorkap.076 wokkel
DeelnemerHeeft dat niet met een N en S motor te maken? bij C kadettjes 1.2 ( zelfde onderblok ) namelijk wel
-
AuteurBerichten