Zwarte zijknipperlichten

Forumindex Forums Modellen Astra Zwarte zijknipperlichten

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur

Hallo ik zal me even snel voorstellen,

ik ben Robin en nieuw op dit forum en heb 3 weken geleden een groene Astra G 5drs uit 98 gekocht.

nu wou ik graag zwarte zijknipperlichten bestellen voor m’n Astra omdat mij dat wel mooi leek, maar is zoiets wel toegestaan omdat ik niet veel zie bij Astra’s ?

Groeten Robin

Als er genoeg licht af komt mogen ze het niet afkeuren

Maar als ik van die lampjes bestel hoe weet ik dan of er genoeg licht vanaf zal komen ?

moet je kijken hoeveel lumme je lampje is.. ik heb in de zijknipperlichten een 1200 lumme led T10 lamp zitten..( die is overgens ook in het donker op de grond goed te zien) die is amber/orange en fel genoeg om door de tint heen te lichten
    normaal in een orange knipperlicht heb je een orange lens met een witte lamp erin.. dus als je een zwarte lens wil zul je ook de lamp mee moeten vervangen voor een amber/orange gekleurde lamp

ik had dat lampje bij DX.com besteld omdat ik er een zak vol ( 50 stuks) nodig had.. heel goedkoop en werkt nog steeds…
    maar iedere autozaak zou deze moeten hebben als een gewoon orange T10 lamp die zal wel voldoende zijn voor de lens tenzij je een hele donkere hebt maar normaal gesproken moet dit geen probleem zijn
    dit is bij mijn vectra b

Okee bedankt voor de snelle reactie ik ga kijken wat ik ga bestellen !!

Kan iemand mij misschien knipperlichten aanraden ?? Welke 100% goed zijn.

ik heb de mijne via http://www.showoffimports.nl maar http://www.nlpower.com kan ook als je besteld krijg je alleen de lenzen dus moet je wel zelf zorgen voor een orange/amber lampje die erin moet

@RobinD558 wrote:

https://www.winparts.nl/verlichting-lampen/knipperlicht-styling/c238/zijknipperlichten-opel-astra-g-98-smoke-1805077-diederichs/p53352.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Deze heb ik zelf ook op mijn astra zitten. Met originele verlichting erin. Werkt perfect. Binnenvoering is oranje dus het originele lampje kun je erin laten zitten.

@Step-han wrote:

@RobinD558 wrote:

https://www.winparts.nl/verlichting-lampen/knipperlicht-styling/c238/zijknipperlichten-opel-astra-g-98-smoke-1805077-diederichs/p53352.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Deze heb ik zelf ook op mijn astra zitten. Met originele verlichting erin. Werkt perfect. Binnenvoering is oranje dus het originele lampje kun je erin laten zitten.

ok die oranje binnenvoering heb ik niet :angel heb er dus een oranje lampje in moeten zetten

dus met die oranje binnenvoering hoef ik alleen die zwarte kapjes te bestellen en dan is het goed ?

@RobinD558 wrote:

dus met die oranje binnenvoering hoef ik alleen die zwarte kapjes te bestellen en dan is het goed ?

Ja, dat was bij mij wel het geval.

oke top ! fijn alle snelle reacties, je Astra ziet er goed uit !

bij mij niet maar als je je kapjes binnen hebt met een zaklamp achter in de lens schijnen.. dan kom je er snel genoeg achter of je een lampje nodig hebt.. er zijn verschillende fabrikanten die ze maken dus de een kan het hebben en de ander niet…

ik denk dat dat een beetje bij mij en step-han het geval is..

die lampjes zijn makkelijk verkrijgbaar bij een opel dealer toch ? hoeft niet veel te kosten neem ik aan ?

bij iedere automatrialen handel kun je ze halen.. ( bijv. Broekhuizen) dus niet specifiek bij een opel dealer…

@RobinD558 wrote:

die lampjes zijn makkelijk verkrijgbaar bij een opel dealer toch ? hoeft niet veel te kosten neem ik aan ?

Denk dat je wel 2 van die lampjes hebt voor een euro..

heeft er iemand toevallig ervaring met GM tuning parts ik zie ze namelijk daar voor wat minder en daar zijn de lampjes inclusief ?

Gewooon bestellen er in klikken en klaar is echt geen apk afkeur mijne is pas nog mee goed gekeurd ;)

nou het is besteld en gemonteerd het lijkt super !

hoop dat de foto’s het doen :)

:thumbup :thumbup knippert oranje dus geen last bij de keuring dat er een andere kleur in zit.. goed bezig

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.