Zwarte raamstijlen – wie doet mij een groot plezier

Forumindex Forums Modellen Ascona Zwarte raamstijlen – wie doet mij een groot plezier

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Ik ben op het punt aangekomen dat ik alle ramen eruit heb, en op diverse plekken roest aan het bijwerken ben.

Op een gegeven moment kreeg ik het idee om gelijk maar de raamstijlen zwart te maken ala sport/400, aangezien de ruiten er toch uit zijn. Echter is het mij niet helemaal duidelijk waar de ‘scheiding’ tussen zwart en de kleur van de auto moet lopen.

Helaas heb ik door de drukte geen tijd om meetings e.d. te bezoeken op dit moment, en op internet zijn zo goed als geen duidelijke foto’s te vinden.

Dus mijn vraag is:

Wie o wie heeft zijn B ascona voorzien zwarte raamstijlen (volgens de originele 400/sport methode) en wil hier een aantal duidelijke/verschillende foto’s plaatsen van wat precies zwart moet, en wat niet. Liefts een foto of 5/6 per kant, ook van de deur a.u.b.

king:
    Mijn dank zal eeuwig zijn! :wub

Niemand? :cry

Foto zegt meer dan 1000 woorden…

Maar volgens mij zijn dit wel losse lijsten (net als chromen) die erop zitten. Is bij de corsa a gsi en de kadett gt/e ook zo.

Heb bewust een grote gegoogled, kun je het wat beter zien.

Uiteraard heb ik al uitgebreid op google gezocht king:, alleen zijn die foto’s niet dichtbij genoeg. Vooral bij de achterruiten kun je moeilijk zien tot waar het zwart loopt. Daarbij hebben sommige Ascona’s de regengoot aan de binnenkant ook zwart, en anderen weer niet……

En hoe ziet er uit als de deur open staat, is de ruimte waar het portier in valt bv ook aan de bovenzijde zwart…? (binnenkant deuropening)

Regengootje hoort zwart en de binnenzijde van de sponning ook. Ook de binnenkant van de portieren hoort zwart te zijn.

Om wat specifieker te zijn: Alleen de binnenkant van de regengoot, right?

En wat bedoel je precies met binnenzijde sponning?

Jup regengootje hoort zoals op de onderste foto te zien is. met de sponning bedoel ik de binnenkant tot aan het deurrubber, dat hoort ook zwart te zijn.

Bedankt zo ver… stiekem wacht ik nog op detail foto’s van iemand die het zelf ook zwart heeft :-)

zal wel ff foto’s maken vandeweek:thumbup

topperdetoppie!

hoe ziet het bij een 4-deurs uit? , sorry half off-topic:P

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.