zwarte grill of met chrome randjes

Forumindex Forums Modellen Astra zwarte grill of met chrome randjes

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Dit is mijn opel astra g, ik heb vrijdag nieuwe zwarte angel eyes besteld, daarom wilde ik ook maar gelijk een andere grill.
    Wat zou het mooist bij de donkere angel eyes passen, met chrome randjes of gewoon donker?

Mijn mening; mooiste grill voor een astra G is een OPC2 grill…andere leuke optie welke ook mooi zal staan i.c.m je aankomende zwarte angeleyes is een standaard coupégrill…..mogelijkheden zat dus, daar Irmscher ook een hoop mooie (maar dure!) grills beschikbaar heeft voor de G!

opc grill,

coupe grill,

ik heb nog wel een standaard hatchback grill liggen, en ook nog een coupe grill :jerry

wessaa , zijn die grilles te koop?
    zo ja, wat wil je ervoor hebben?

Maar ik wil eigenlijk een embleemloze grill, of vinden jullie dit niet mooi?

Mijn top 3 zou ook zijn
    1. OPC 2 grill
    2. Coupe grill
    3. Irmscher grill (zoals mijn oude op de foto)

ik heb ze toevallig alle 3 gehad :D

ik had in de planning de OPC 2 grill het opc-logo te veranderen in 2.2i maar kreeg dit niet netjes voor elkaar,
    daarom was hij snel weer verkocht.
    Vindt persoonlijk niet dat je OPC logo’s op 1.6jes ofzo moet plakken, (zelfs niet op mn 2.2) maarja dat moet ieder voor zich zelf weten…

Toen de embleemloze van irmscher gekocht en blauw gespoten, maar vondt een logo er op achteraf toch mooier!

ik zou inderdaad ook geen opc grill op een 1.6 doen,
    ik heb er echter ook niet zo veel zin in om er 140 euro aan uit te geven :shock:

ik heb geen opc, wel een opc grill.
    en de astra is een coupe
    dus we shoppen een beetje met het logo haha..en dan krijg je dit!

Ik heb er laatst ook een opc2 grill in gezet, vind ik wel de mooiste grill,vind het aleen niks voor een 1.6

Coupe/DTM grill is mooi en voor een redelijk nette prijs wel te vinden.. nette staat niet meer dan 25,-/30,- en zit er een stuk beter uit dan een Irmscher of ander tuners-merk

Ben het ermee eens dat je niet met een OPC logo in je 1,6je gaat rijden…is een beetje hetzelfde als op je bij Bristol gekochte schoenen zelf met een merkstift “Nike” schrijven als je het mij vraagt :jerry

Vandaar dat ik in mijn OPC grille het OPC logo vervangen heb door een “sport” logo zoals die ook in de deurlijsten van mijn auto zitten;

dat ziet er zeker netjes uit!

thanks! :thumb

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.