Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › zwaar ongeval met vectra gts
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 1 maand geleden door .
-
AuteurBerichten
-
23 oktober 2011 om 14:58 #17242526
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Picture?nid=17862&pid=33082″ onclick=”window.open(this.href);return false;
23 oktober 2011 om 17:27 #17930975Zjooo :shock: daar is niet veel meer van over zeg. Hopen dat het met de inzittenden goed afgelopen is..
Iemand van hier misschien die deze kent?
24 oktober 2011 om 00:03 #17930976Die ligt zeker goed in de prak, en niet zachtjes gegaan, hopelijk komt het met de persoon en of personen weer snel goed..
24 oktober 2011 om 04:49 #17930977Daar is niet veel meer van over :thumbdown
24 oktober 2011 om 06:26 #17930978Heb de link nog niet bekeken – en zal ik ook niet doen – maar vind eigenlijk dat zo’n soort posts niet geplaatst moeten worden. Het is vaak al vervelend genoeg als er mensen een dergelijke klapper meemaken en als zij dan ook nog elders op tig fora vermeld staan lijkt mij dat niet erg gepast! Maar da’s mijn mening en die hoeft niet door iedereen gedeeld te worden.
Greetz Roel met een I.
24 oktober 2011 om 12:40 #17930979Ik begrijp je standpunt, maar aan de andere kant maak je mensen wel duidelijk dat autorijden serieus genomen moet worden en dat je wel degelijk flinke klappers kunt maken, hoe groot en veilig je auto ook is.
Die Vec zit behoorlijk in elkaar. Laatst een collega van me ook met z’n Vec-C GTS over de kop gegaan van de dijk af, maar die stapte zonder schrammetje zelf uit.
24 oktober 2011 om 12:53 #17930980dat is vlakbij mijn huis, oesterdam is hier een beetje hét strand in de buurt, loopt een bijna rechte open weg naartoe waar je 100 mag, waar ik dus ook maar vaak genoeg met 200 overheen knal. denk dat hij ergens van geschrokken is in het donker of gewoon de macht over het stuur verloor en dan knal je hard het weiland in wat ernaast ligt
24 oktober 2011 om 13:36 #17930981Ik snap dat het niet prettig is om te zien. Maar het is inderdaad weer even een goede oogopener! Hard rijden is zeker erg leuk maar altijd risicovol. Ik ree ook vaak 200 over zo’n dijk achtig iets. En je hoeft inderdaad maar even het stuur aan te raken en je ato ziet er zo uit.
Ik hoop ook inderdaad dat de inzittenden er allemaal in goede staat uit zijn gekomen en veel sterkte mochten ze hier bekend zijn. :thumb24 oktober 2011 om 13:56 #17930982@kaneelschep wrote:
Ik snap dat het niet prettig is om te zien. Maar het is inderdaad weer even een goede oogopener! Hard rijden is zeker erg leuk maar altijd risicovol. Ik ree ook vaak 200 over zo’n dijk achtig iets. En je hoeft inderdaad maar even het stuur aan te raken en je ato ziet er zo uit.
Ik hoop ook inderdaad dat de inzittenden er allemaal in goede staat uit zijn gekomen en veel sterkte mochten ze hier bekend zijn. :thumbklopt, die weg is best golvend dus als je te hard ga dan stuiter je gewoon alle kanten op terwijl hij licht naar links en rechts kronkelt, maar geen enkel boompje of iets ernaast dus je denkt dat je echt op topsnelheid kan rijden daar, ook een grote kans dat er een konijn over de weg heen schoot oid.
24 oktober 2011 om 16:39 #17930983@opel-limbo wrote:
Heb de link nog niet bekeken – en zal ik ook niet doen – maar vind eigenlijk dat zo’n soort posts niet geplaatst moeten worden. Het is vaak al vervelend genoeg als er mensen een dergelijke klapper meemaken en als zij dan ook nog elders op tig fora vermeld staan lijkt mij dat niet erg gepast! Maar da’s mijn mening en die hoeft niet door iedereen gedeeld te worden.
Greetz Roel met een I.
Hee Roel.
Ik begrijp je standpunt totaal niet. Kijk je ook geen journaal meer dan? Dit is gewoon een link naar een nieuwssite!
Maar voor de rest weet je wel dat ik van je hou hè! :hmmz :DGroet. EriC
24 oktober 2011 om 17:26 #17930984ook al is het een limburger he eriC :jerry
tja en verder vind ik het heel vervelend voor de bestuurder en hopelijk mankeert hij niets tot zo min mogelijk, maar ik kon het toch niet laten om te kijken wat nog bruikbaar is aan het wrak :angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.