Zouden deze recaro passen?

Forumindex Forums Modellen Astra Zouden deze recaro passen?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Auteur

Beste heren,

Ik ben al enig tijd op zoek deze recaro stoelen. Ik rij zelf een Corsa B, maar omdat deze stoelen in een Astra zitten vraag ik me af passen ze in een Corsa B ?

wat niet past is pas te maken toch?? king:

mvrg Rob

kzou zeggen join the club zijn er veel die deze zetels zoeken onder wie ik ook haha

hahaha… dacht al want kan ze nergens vinden
    @opel-motorsport wrote:

kzou zeggen join the club zijn er veel die deze zetels zoeken onder wie ik ook haha

inderdaad ik zoek er al achter vanaf dat ik mijn astra heb en heb ze nog nie gevonden nu laatst hebk ze wel gevonden staan nog altijd te koop trouwens :D :D
    maar die kerel denkt dat ie goud in zijn handen heeft :) ook al 200 euro voor een occasie opc spoiler :)
    en 250 euro voor de opc gordels :) haha
    http://nl.kapaza.be/limburg/opel-astra-g-opc-compleet-recaro-interieur-62491840.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Die gozer is zeker de weg kwijt zo duur??
    @opel-motorsport wrote:

inderdaad ik zoek er al achter vanaf dat ik mijn astra heb en heb ze nog nie gevonden nu laatst hebk ze wel gevonden staan nog altijd te koop trouwens :D :D
    maar die kerel denkt dat ie goud in zijn handen heeft :) ook al 200 euro voor een occasie opc spoiler :)
    en 250 euro voor de opc gordels :) haha
    http://nl.kapaza.be/limburg/opel-astra-g-opc-compleet-recaro-interieur-62491840.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hier kun je de stoelen kopen van recaro zelf.. http://www.bcsrecaro.nl/product/view/id/45/title/recaro-sport-sportline” onclick=”window.open(this.href);return false;

ik had in mijn corsa B gsi suzuki swift GTi stoelen gemonteerd en mijn corsa A TR heb ik lange tijd met een astra Gsi interieur gereden en momenteel met een kadett GT interieur .

kortom alles is passend te maken , ja kans saat je moet lassen is aanwezig natuurlijk , maar ja wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben ;)

Sow 1600 euro is wel erg veel van het goede..
    Maar deze stoelen zijn bijna niet te vinden dus mag de prijs er naar zijn vind ik, maar dit is wel overdreven.
    Ik heb waarschijnlijk binnenkort ook een compleet Opc1 interieur over. Een goed bod mag altijd ;)

heb me al gemeld met een pm bluns :)

http://www.bcsrecaro.nl/media/image/id/248″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Die meest rechtse… kan alleen nergens prijzen vinden…

sluit mij aan bij baas j. vind die namelijk ook super:D

Ik heb ze overgehouden van mijn oude astra, maar ik houd ze even aan mezelf. Ik wil ze laten bekleden in beige leder, net als het interieur in m’n coupé :D lijkt me wel mooi. Ik heb het recaro interieur destijds gekocht van iemand die niet wist wat het waard was, en heb er toen 225 euries voor betaald!
    Mvg Matty

@robert_corsa wrote:

sluit mij aan bij baas j. vind die namelijk ook super:D

Dat zijn dezelfde stoelen als in de opc astra g’s alleen met andere bekleding he.

Jep, had ze in mn opc1, had t plan om ze ooit in leer te laten bekleden. Maar gezien je ze dus nieuw kan kopen heb ik ze meteen maar ff een email gestuurd :D

ik denk dat ik gewoon moet wachten.. want in de winkel zullen ze wel een jackpot als prijs vragen.

Mijn oude Recaro’s uit mijn ex-astra G zitten nu in een Combo!!! Dat is dus een CombOPC geworden :jerry

Hahahahhaah :jerry
    @Pastra wrote:

Mijn oude Recaro’s uit mijn ex-astra G zitten nu in een Combo!!! Dat is dus een CombOPC geworden :jerry

En het ziet echt chick uit;)

Blauwe Combo C met blauwe Recaro’s… Alsof Adam het zo bedoeld heeft :jerry

2150,- per stuk… das te doen.. :jerry

@Pastra wrote:

En het ziet echt chick uit;)

Blauwe Combo C met blauwe Recaro’s… Alsof Adam het zo bedoeld heeft :jerry

haha :)
    moest je ze ooit wegdoen ik hou me aanbevolen :)

HOLLY CRAP hahaha das een prijssie..
    @Baas J. wrote:

2150,- per stuk… das te doen.. :jerry

heb al 2 corsa opc interieurs compleet te koop voorbij zien komen, beide ivm ombouw naar rally. alle bekledingsdelen incl. opc stuur voor +/- 1250

Maar als je er eenmaal in zit in die stoelen vind je het dat wel waard!!

met de corsa opc zetels kan ik ook wel mee leven maar 1250 euro is niet al te veel ze :)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.