zonde van de corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa zonde van de corsa

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

corsa kan me niet zoveel schelen als de bestuurder er maar goed vanaf gekomen is:o

ja dat wel is buiten levensgevaar enzo

zow die heeft ook geluk gehad , kon heel anders afgelope zijn.

daar is weinig meer van te maken. Geluk voor deze persoon! Bekende van hier?

zonde van die corsa? Tis maar een auto…dat is vervangbaar.
    Wil je niet in zitten op het moment van de crash…dat doet wel ff zeer. En dan mag je ook nog eens met de heli mee, dan weet je al dat het niet goed met je gaat.

en dan doet de heli ook nog is raar en moeten ze hem ter plaatsen maken:hmmz
    dat is duidelijk een zwarte dag voor diegene geweest:thumbdown

volgens mij is de persoon niet met de heli mee gegaan , maar gewoon in de ambu . En de heli is ter plekke gerepareerd en is daarna naar de thuis post gegaan .( Ze laten iemand die zo’n klapper gemaakt heeft echt niet een half uur in de heli liggen hoor als elke seconde telt ;) )

Gebeurd regelmatig dat de heli ter plekke komt om medische ondersteuning , maar dat de patient gewoon met de ambu naar het ziekenhuis gaat .

origineel gepost door crossagek
    volgens mij is de persoon niet met de heli mee gegaan , maar gewoon in de ambu . En de heli is ter plekke gerepareerd en is daarna naar de thuis post gegaan .( Ze laten iemand die zo’n klapper gemaakt heeft echt niet een half uur in de heli liggen hoor als elke seconde telt ;) )

Gebeurd regelmatig dat de heli ter plekke komt om medische ondersteuning , maar dat de patient gewoon met de ambu naar het ziekenhuis gaat .

Daar valt nix meer van te maken..:hmmz en de bestuurder heeft het over leef dus das weer een pluspunt

Thuisbasis van de heli is Militair vliegveld Volkel;)

oei

zo’n corsa is al niet zo ruim, maar zo houd je helemaal geen ruimte over:P
    Hopen voor de bestuurder dat die er goed afkomt

idd hopen dat ie er goed vanaf komt. een opel krijgt deze meneer niet meer, zonde van al dat moois onderweg:angel
    (wel een beetje de lol er van inzien jongen)

maar, toch serieus, tis zeer ernstig, auto ligt goed inmekaar.

nu weet ik waar de b voor staat.
    corsa ( b)oomklever????
    http://kilroynews.net/latestnews.htm stukje van Holsloot: mysterie rond vernielde auto ontrafeld

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.