Zondag 15 april Voorjaarsmeeting Holland Kadett B Club

Forumindex Forums Overige Meetings Zondag 15 april Voorjaarsmeeting Holland Kadett B Club

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Het wordt al echt een traditie: De voorjaarsmeeting van de Holland Kadett-B Club in Beekbergen. Vorig jaar meer dan 60 B-Kadettjes bij elkaar, en nog veel meer liefhebbers van deze leuke autos! Niet alleen Nederlandse bezoekers komen naar Beekbergen, ook deelnemers uit Duitsland, Belgie en 1 auto kwam oorspronkelijk zelfs uit zuid-Africa!
    Ook dit jaar zal er weer genoeg te doen zijn, en hoef je je echt niet te vervelen!

Adres:
    Arnhemseweg 725
    7361 TH
    Beekbergen
    T: 055-5063067

Het programma:
    10:30 tot 11:00 uur: Ledenvergadering in de serre van het wegrestaurant voor de leden die willen meepraten over de club.
    11:00 uur: start meeting
    12:00 uur: start taxaties
    14:00 uur: toerrit door de omgeving van Apeldoorn

Meer info is te vinden op de website van de Holland Kadett B Club: Voorjaarsmeeting Beekbergen HKBC

Tot in Beekbergen!

kijk dit zijn de mooie datums staat in de agenda en kom zeker ff kijken. :thumb

ik kom ook wel even langs denk ik, lijkt me een leuke meeting.
    wel met mijn c-tje dan maar toch.

Het lijkt net alsof de Btjes interessanter worden voor oudere mensen, of was dit altijd al zo?

is altijd al zo een beetje geweest.

Nog een paar dagen, en dan is het zover!

Er komen niet alleen Nederlandse auto’s, maar ook een paar Kadettjes uit Duitsland en Belgie.

Nu maar hopen dat het zondag droog blijft………

Ralph

ondanks dat ik geen b-kadett heb kom ik toch even kijken naar deze mooie kadettjes. :thumb

Ik kom ook nog wel even kijken zondag , ik heb dan wel al jaren geen B Kadett meer maar nog wel wat onderdelen voor de B Kadett en die zal ik dan ook wel meenemen.

het was weer een zeer gezellige middag bij de kadett b treffen. :thumb

waren weer een hoop mooie kadettjes te zien. :thumb

hey vandaar dat ik div duitse b kadetjes bij tankstation zag wij waren op terug weg van manta club meeting

was een leuke meeting, en ook weer wat spulletjes gescoord :thumb

foto’s van dit treffen staan op http://www.oldeopels.nl

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.